Új hozzászólás Aktív témák
-
InfiniteReality
őstag
Megrendeled, másnap elmehetsz érte. Erről értesítenek emailben és SMS-ben is.
A Mistral és a Bluesfish féle (bár igazából csak a Mistral csinálta ezt) szinte minden van és bármikor bármit megtudsz venni című bolt nemigen van. Nagyon sok kisbolt van, valódi készlet nélkül. A nagyobbak is rendelősdit játszanak már, a helyi készletük elenyésző.
-
Bucsek
tag
Sziasztok, most hol találok minőségi, árban is jó computer boltot? eddig az aqua-t ismerem, ami még létezik (szerintem jó kis bolt)
-
InfiniteReality
őstag
válasz
Anakin007 #270 üzenetére
Hi!
Eléggé self explanatory a dolog. Warranty check után kéred az RMA-t, a procedura végén kiírja hová lehet küldeni. Hollandiát ajánlom, oda DPD-vel kilehet küldeni. Becsomagolod hogy ne sérülhessen meg, a kért adatokat feltünteted a dobozon (mondjuk kinyomtatod az RMA auth papert és ráragasztod), hívsz a dpd-től egy futárt és kiviszik. DPD-nek kp-ben kell fizetni amikor átveszik tőled a cuccost. Kapsz egy tracking numbert, de felesleges, mert amikod a Seagate átveszi, küld egy visszaigazolást emailben, küldi mire cseréli, és küldi hogy mikor adja fel a cserecuccot (általában még aznap fel is adják).
-
Anakin007
aktív tag
válasz
InfiniteReality #268 üzenetére
Nah ebben tudnál segíteni? Hogy megy pontosan ez a kiküldés? Milyen címre? Kell előre jelezni, hogy küldenék vmit v. csak kiküldöm és majd lesz vmi?
Plííz
-
Anakin007
aktív tag
Viszont a warranty-check -ben már ott van
2012 október 31-ig ráérek visszaküldeni
-
InfiniteReality
őstag
válasz
Anakin007 #267 üzenetére
Nem kell semmiféle legördülő lista. De ha problémát okoz megtalálni ami Neked kell, akkor tessék:
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp
Gondolom innentől egyértelmű. Ha a drive-val minden oké, felajánlja majd a visszaküldés lehetőségét. Nem nagy cucc. 2 nap alatt kimegy, és már jön is vissza a cseredarab.
-
Anakin007
aktív tag
Olyankor mi van, ha nem találom a HDD-m tipusát a gyártó oldalán?
Van 1 legördülő lista, de nincs benne (jó helyen keresem, nem néztem be semmit).
-
Dave™
nagyúr
válasz
#64791808 #251 üzenetére
A kiszolgálás minősége mindig az emberi tényezőn múlik, az pedig attól függ, éppen kihez kerülsz. Nálunk a sarki közértben is két eladó van, az egyikhez szívesen megyek, ha a másik "ügyeletes", akkor inkább sétálok 150 métert a legközelebbi boltig. Szerintem boltot ez alapján nem érdemes minősíteni, max akkor, ha mindenki, vagy szinte mindenki lekezelő és/vagy bunkó az adott boltban, ilyenkor már érdemes a cégpolitikát is szóba hozni. Én az Aqua pólust szeretem, szerintem tök korrektek, a többiről nem tudok nyilatkozni, nem vásárolok máshol.
-
Ariadne
őstag
válasz
InfiniteReality #262 üzenetére
És az is felszámolás alatt áll most. Hát igen, ennyit a megbízhatóságról...
-
InfiniteReality
őstag
válasz
Anakin007 #243 üzenetére
Egyszerűbb, ha legariztatod a gyártóval. Egy regisztrációt követően pár kattintás a weboldalukon. Plusz az amit elmondtam. DPD-vel kiküldöd, ők meg visszaküldik. Fele, szerencsés esetben egész költséget állják.
-Vagy új winyót kapsz
-Vagy refurbizáltat (javítottat)Az is lehet hogy kicsit nagyobbat mint amit leadtál.
-
InfiniteReality
őstag
válasz
Komplikato #240 üzenetére
Ki bukott? A kartellező nagykerek? A vásárló? A kiskerek? Az állam?
A vásárló megvette a sulinyetes cuccot, mert azthitte az milyen jó neki (mivel visszakap belőle). Igenám, de az összeget mindenképp befizette, magyarán hol is járt jól? Főleg ha a sulintes cuccot egyes helyeken drágábban lehetett megvenni, mint a nem sulinetest.
Ezen senki nem bukott és mégis mindenki, de leginkább a piac. A sulinet mesterségesen felgerjesztette a piacot, felgyorsította a számítógéphez jutást. Most le is van ülve a piac rendesen...
-
Freddy01
csendes tag
Hát én elég sokat tudnék mesélni a bajai mistral boltról,közel voltam a "tűzhöz".Sajnos a garanciás dolgokat "cseszhetjük"Mivel nem lett utódcég alapitva.Sokat mérgelődök én is,mert mikór érdeklődtema garancia után,persze 3 szór mentem fel pestre hiába.Miután a kedves üzletvezető Jakab Magdolna Elküldött a ........ utána megelégeltem a dolgokat.Rengeteg embernek sok garaciális dolga van,amit kirakhat dísznek bármenyiért is vásárólta.Mindenesetre kiváncsian fogom olvasni a híreket,hátha történik valami érdekes.
-
stichus
tag
a szavatosság és a jótállás/garancia végső soron a gyártónál érvényesíthető. csak ehhez vissza kell szerezni a vinyót
-
Foxconn
csendes tag
válasz
Anakin007 #254 üzenetére
Üdv!
A Mistral mindent külfüldről, külföldi nagykerektől vásárolt (leszámíva a magyar kiosztású billentyűzeteket, meg oprendszereket). Azok a cégek szóba sem fognak állni "magánszemélyekkel" a hibás cuccokkal kapcsolatban. A Seagate HDD-ket viszont vissza lehet küldeni közvetlen a gyártónak, asszem 3-4ezer forintos költséggel, de előtte a Seagate honlapján érdemes leellenőrizni a gyáriszámot, hogy milyen státuszban van jelenleg a vinyó.
Még annyit, hogy visszaolvastam, és látom, hogy megkeresnéd a Seagate magyarországi képviseletét. Nem tudom pontosan, hogy van-e ilyen, de valószínűleg elküldenének arra hivatkozva, hogy a HDD nem rajtuk keresztül jött kis hazánkba. Bár nem mintha bármit is számítana ugyebár...
-
Anakin007
aktív tag
Azt honnan lehet kideríteni, hogy egyes boltoknak kik a beszállítóik? Konkrétan a mistral importőre érdekelne, azon belül is a Seagate. a cegnyilvantarto.hu-n "csak" 11 seagate érdekelt cég van, ezzel nem vok előrébb
-
proof88
addikt
Én annyit tennék hozzá, hogy nincs tökéletes cég, mint ahogy értelmetlen éveken át azon filózni, hogy AMD vagy Intel, nVidia vagy ATi. Nincs 100%-ig becsületes cég, szerintem akármennyire nagy vagy kicsi. Emberek dolgoznak benne. Ha boltról van szó, akkor nagyon nagy az esélye annak, hogy eladó alapján ítélünk. Éppen ezért felesleges egy adott céget fikázni, inkább egy bizonyos boltját, stb... kéne. Ha pl Aqua-val bajotok van, akkor ne csak annyit mondjatok, hogy Aqua, hanem hogy melyik bolt volt, mert én pl. mindig a Dohány utcai üzletükbe járok évek óta, és már videokártyát is kellett cseréltetnem, de sosem volt bajom velük. Ennek ellenére nem fogom ajánlgatni másik boltjukat, mert nem tudom, hogy ott milyenek az eladók.
A másik az, hogy az eladóknak szerintem nem nehéz bunkóvá válni, amikor engem is ki tud készíteni jópár napra heti egy ember, aki engem kérdez meg erről-arról, válaszolok, aztán ő akar kioktatni engem olyan sületlenségekről, amiket a szomszéd pistike mondott neki.
Egyébként én is úgy szoktam bemenni egy boltba, hogy tudom, miért megyek be. Nem a gyártók meg stb. parasztvakításai alapján választok, hanem teszteredmények és árak, ill. emberek véleményei (megbízhatóak persze) véleményei alapján.
Szerintem sok ember azzal rontja el, hogy gépet akar venni, de nem ért hozzá, bemegy és mondja a hülyeségeket, amiket hallott, pl. P4-et akar, mert az jó, a az Core2 noname, aztán bunkónak találja az eladót, ha az eligazítaná, vagy ilyesmi. Az emberek miért nem tudnak utánanézni a dolgoknak? És miért támaszkodnak az eladóra? Ez nem csak számítástechnika, nyilván mindenhol így van ez. Ha olyan az eladó, akkor simán rádküldi a drágább vagy készleten maradt dolgokat, ha szerencséd van, csak akkor ad olyat, amire tényleg szükséged van. Persze ha bemész, és megmondod, mi kell, akkor Te döntöttél.
Egyébként olyan is előfordul, hogy bemész, megmondod, mi kell, és úgy próbál kioktatni az eladó. Na, az már tényleg bunkóság, de ha Aqua-ba, ha Mistralba tapasztalsz ilyet, attól egy másik boltjában uannak a cégnek még lehet full pozitív tapasztalatod, mivel emberi tényezőről beszélünk.
Nem védek itt senkit sem, valszeg a Mistralról évek óta hallható garanciális ügyintézési problémák nem véletlenül vannak, és nem véletlenül jutottak oda, ahol most vannak. -
#64791808
törölt tag
Eddig háromszor voltam Aquában, minden alkalommal muszájból, és minden alkalommal ultrapocsék, lekezelő kiszolgálásban (?) volt részem.
Egyébként ahogyan a PH userekről is van piros/fekete pontos adatbázis, úgy lehetne csinálni kiskerekről is. Az én boltos tapasztalatom:
Lord: jó készlet, jó árak, kissé unottan szolgálnak ki. Ajánlott.
Ipon: jó készlet, jó árak, minden van fixen másnapra, a kiszolgálás korrekt, de lassú. Ajánlott.
Qwerty: közepes készlet, gyenge árak, a vevő teher. Nem ajánlott.
Notebook.hu: közepes készlet, jó árak, de a kiszolgálás és az egész vásárlás csak azon múlik, melyik eladóhoz lépek oda, és a kapott árut is alaposan meg kell nézni. Tetszett
Optim Kft.: gyenge készlet, brutálisan szar árak, a kiszolgálás boltfüggő, van, ahol jó, van, ahol úgy kell agyonlőni az eladót, ha nem akarod Orbánviktort hallgatni. Döbbenet. Nem ajánlott.
Bird PC: jó készlet, jó árak, a kiszolgálás pedig messze a legjobb minőségben és sebességben egyaránt. Már önmagában bemenni is jó érzés. Ezt már csak a korrektségük múlja velül. Erősen ajánlott.
-
erasureone
csendes tag
Aki nem váltogat évente nevet és több éve megvan:
-qwerty
-bird
-miklanduezek nincsenek fennt az adóslistán.
akiknáln tudsz válogatni, mert van készletük .( ergó nem fognak márol holnapre eltünni):
-aqua
-bird
-lord
-qwerty (bár náluk többnyire az ár miatt nem nagyon érdemes.)-a lord-nál meg a bird-nél meg találsz korrekt eladókat.
-
#64791808
törölt tag
válasz
Anakin007 #244 üzenetére
A garancia egy jogi fogalom, tehát innen kezdve csak jogi úton tudod érvényesíteni azt.
Mint tudjuk, magyarországon nincs jog, ezért sajnos igen, a legolcsóbban akkor úszod meg, ha elfelejted a vinyódat. Esetleg kártérítési igénnyel élsz a cég felszámolója felé, és ha mákod van, egy év múlva fogsz kapni 13300 forintot...
-
stichus
tag
a felszámolónál lehet érvényesíteni az igényt, elméletben. esetleg egy igényper
-
Anakin007
aktív tag
válasz
InfiniteReality #235 üzenetére
Nem samsung, Seagate. Arra gondoltam, a forgalmazót keresem meg. Csak van egy seagate magyarország...
-
NorbArt
csendes tag
Ha már témánál tartunk...
Szerintetek, mivel mindenkinek fontos hogy a 3 év gari annyi is maradjon, hol érdemes manapság vásárolni?
Melyik az a kisker/ek akinek van normális háttere, múltja, támogatása, nem váltogat nevet évente? Megfelelő fedezete és hitele a nagykerek felé? Nincs adóslistán...Az a baj ha nem külön garleveles valami minz mondjuk a samsung vagy LG akkor lőheted a garidat...
Ha lehet tapasztalatokat kérnék ahova biztosan lehet menni:
(beszerzés, raktár, hozzáértés.megbízhatóság...)- aqua
- qwerty
- ipon
- lord
- mikland
- birdpc
- stb -
Komplikato
veterán
válasz
InfiniteReality #239 üzenetére
Lol. Magánvéleményem szerint SuliNeten elég sokat buktak. Még járulékos vásárlásokat is beszámítva.
-
Kriza
őstag
válasz
InfiniteReality #237 üzenetére
Ezt nem olvastam, de a látványos eredmények alapján tudják mit csinálnak. Bár szerintem van még egy-két szektor, ahol nagyot fognának.
-
InfiniteReality
őstag
válasz
Anakin007 #208 üzenetére
Február közepén még erősen nyitva volt a bolt (Febr. 20-on valahányadikán zártak be). Miért nem vitted vissza? A jogszabályban nem csak az van benne, hogy a boltnak ki kell cserélnie valamit, hanem az is, hogy a vásárlónak kötelessége minél hamarabb visszavinni. Egyébként EU-n belül a gyártói gariztatás sem egy nagy kunszt. Csak nem feltétlenül magyarországon kell próbálkozni vele. A szállítási költség nem nagy beruházás (pár ezer ft, ráadásul lehet a gyártó átvállalja az odautat, a visszautat szinte biztos hogy fizeti).
Ehhez csak 2 dolog kell:
-Kis leleményesség
-Angol tudásJa és számíts arra, hogy a Samsungtól alighanem javított winyót fogsz kapni. Tök random, hogyan rendezik.
-Cserélik újra
-Megjavítják
-Cserélik javítottraEzek a lehetőségek.
-
Robbieee
csendes tag
Egy olyan kérdésem lenne ,hogy vissza vittem egy garanciális winchesteremet a kék halba , furi volt ,hogy nem szóltak mi van vele 3 hét múlva ; elmentem a bolthoz és teljesen kivolt pakolva. Nah most én hogyan szerezhetem vissza a vincsimet ?? Semmi telefon szám sincs kiírva az ajtóra. Mit tudok ilyenkor csinálni ?
-
Kriza
őstag
Úgy tűnik a Mycom is beállt a sorba. Süket telefonok, üres termékcsoportok...
-
Chaser
legenda
Adót nem fizették, helyette inkább fizettek azoknak, akik elodázták nekik az adófizetést egy ideig..aranyos
Persze az APEH-nél ejnyebejnyével megússza pár ember, oszt kalap. Na ezért vásárlok én abban a 2 kiskerben amit mondtam, jó legyen 3 a bolttal ahol dolgoztam, ha néha kicsit magasabb árban is van ez az / bár ez nem jellemző / mint a nagy átlagnál, de legalább nem kell attól parázni ha bexarik valami fél év múlva, vajon lesz-e még bolt ahova visszavigyem...
-
balintka
addikt
A VTComp miért szünetelteti a működését?
-
Anakin007
aktív tag
válasz
raskolnikoff #222 üzenetére
Nah igen. Csak tod az a baj, hogy él egy bizonyos hozzállás az emberekben, ami főleg magyar-specifikus: a bizalmatlanság és/vagy rosszindulat. Szvsz ha vevő vagy, és nem vagy képben 1 adott területen, kénytelen vagy az eladóra hagyatkozni (mi a "jó", mivel van a kevesebb gond, mit könnyebb kezelni, mit érdemes megvenni, stb). Az eladó ajánl vmit, ami a "tapasztalat szerint bevált". Erre a vevő vagy rácsap, mint tyúk a takonyra v. (ami sztem gyakoribb) elkezd agyalni, hogy vajon tényleg jó-e v. csak ráakarják tukmálni, mert sok van belőle, jó a jutalék, akármi.
Ha pl. Te szoftvert árulsz pl az adobe-ét és betéved egy vevő, aki filmet akar vágni/szerkeszteni, kérdezi mit ajánlasz. Mennyi az esély, hogy majd vissza fox kérdezni, hogy mégis mit ért ezalatt? Csak mert ettől függ, hogy mondjuk egy irtó drága adobe premier-t mondasz-e neki v. csak simán hazaküldödd, hogy húzzon le egy virtualdubot és örüljön. Sztem feleslegesen tettem fel kérdést elvi síkon is, merthogy ez mégiscsak egy szolgáltatás...
Neked, mint eladónak az a jó, ha eladsz. Minél többet, minél drágábbat, mert abból van a profit, nem abból, hogy mi az optimális a vevőnek.
Magam részéről viszont továbbra sem értem az embereket: ha szükségem van vmire, előbb utánnanézek "független" forrásokból (pl. fórumokon), hogy az, amit szeretnék, egyáltalán mit igényel (magyarul "készülök"). Csak mert lehet, hogy a meglévő apparátus is elég hozzá. Ha nem és tényleg boltba kell mennem, akkor előbb megtudakolom, hogy mi(k) lehet(nek) a legalkalmasabb(ak) az adott célra. Ha megvan legalább nagyvonalakban az eszköz, akkor annak nézek utánna, mert véleményezéskor és döntéskor inkább hiszek 100 embernek, akik már x ideje használják a való életben, mint egyetlen eladónak, aki valszeg pusztán elvi síkon ajánl ezt v. azt.
-
raskolnikoff
őstag
Ha én eladó lennék, biztos ajánlanék dolgokat de mivel ez egy szolgáltatás, mégiscsak a vevő az első. Azt meg észre lehet venni hogy egy vevő mennyit ért hozzá. Nyilván attól még lehet makacs, de egymás iránti tiszteletből nem kéne senkinek pofákat vágni. Ha meg vmi nem tetszik akkor meg mki tanulja meg kezelni a dolgokat.
-
ddekany
veterán
válasz
raskolnikoff #220 üzenetére
Az emberek általában két esetben állati magabiztosak (makacsok): ha nagyon hülyék a témához, vagy ha nagyon értenek hozzá. Ilyen alapon az eladóknak (és főleg a szervizeseknek... au!) meg szoktak lenni az "érdekes" szilárd meggyőződései... és nem azért mert nagyon értenek hozzá...
-
raskolnikoff
őstag
Hát ez is egy kérdés, de a modor ahogy ezt alőadják még lehet színvonalasabb...ha megbízható automatából lehetne alkatrészeket venni még az is jobb lenne mint egykét makacs eladó...najó persze ott vannak az onlájn boltok. a fuvaros meg lehet csak egyszerűen fuvaros, nem?
-
ddekany
veterán
válasz
Anakin007 #215 üzenetére
Hogy az eladó érte-e a témához, attól függ, melyik eladóhoz kerülsz, ill. hogy az épp milyen témában van otthon. Tehát a cégtől függetlenül gyakorlatilag teljesen véletlenszerű, hogy épp milyen élményt szerez vki ilyen téren. De általában elmondható, hogy az eladók a legtöbb témához nagyon szakbarbár szinten értenek csak, szóval nem érdemes rájuk támaszkodni. Kivételek lehetnek az egy személyes üzletek, ha az illető pont érdeklődő fajta is... na de ilyenek hogy Aqua, iPon, Users, Exteme Digital... általában tépem a hajam mikor magyaráznak a mellettem állónak, és alig bírom ki, hogy ne beszéljek bele. Na csak mert szegény vevőt sajnálom, mikor tökre félrevezetik...
-
raskolnikoff
őstag
válasz
Anakin007 #215 üzenetére
Emiatt aztán nem naon szoktam velük diskurálni, melyik a jobb/jó, mit érdemes, stb.
Na ezaz
Valahogy jobban szoktam érezni magamat ha érzem az eladón hogy ért a témához. Nem mondom hogy ők nem, csak emiatt ez abszolut nem jön át, és ráadásul még mint partner is rosszul jön ki a dologból. Igaz, én meg megveszem áron alul a dolgokat és nem gondolok vélük, csak nehogy úgy járjak mint a BF meg MRAL vevők. Bár mostanában a vizes bótba csak olyat veszek amiről én is meg tudom állapítani hogy rossz, és cserélhető akár egy napon belül. Memo, ilyesmi.
-
shtml
őstag
válasz
raskolnikoff #214 üzenetére
Az A4-gyel nem árt vigyázni. Nem azért, mintha inkorrektek lennének, mert garanciális ügyem még nem volt velük, de azért vicces, hogy ők csak 1 év garanciát adnak arra, ami máshol alapból 3 év. Vagyis adják ők 3 év garanciával is, de csak felár ellenében, akkor meg már nem is olyan jók az áraik, sőt.
Edit: Pl. nemrég vettem náluk FSP Bluestorm II-t és csak itthon vettem észre, hogy 1 év garanciával adták, miközben máshol min. 2 év.
-
Anakin007
aktív tag
válasz
raskolnikoff #214 üzenetére
Ez tetszett:
"Hát az Aqua meg tipikusan az a hely ahol tök hülyének néznek..." ne má, egy majdnem-szomszédom is ott dolgozikAlig 2 hete járt ott egy haver, tv-karit venni, szimplán tv-nézésre kellett neki. Ott direkt kérdezte is vmelyik eladó, hogy akar-e felvenni is. Mondta hogy nem, erre ajánlott neki egyet, kemény 7e5-ért, bruttó. Beszerelte és kiderült, hogy nemcsak hogy felvenni is tud, de kapásból dvd-video formátumban ki is tudja írni dvd-re a kari progija
Nemtom, mennyire milyenek amúgy a vevőkkel, én céltudatos vásárló vok, pontosan tudom, miért megyek oda és mit akarok, nah meg pontosan mireEmiatt aztán nem naon szoktam velük diskurálni, melyik a jobb/jó, mit érdemes, stb.
Azt az 1 negatívumot tudnán csak említeni aqua és alien kapcsán, hogy néha nem stimmel az online készletinfójuk. Legutóbb pl. aqua-ba mentem házért, szombaton. Direkt megnéztem, kiprinteltem, hogy van feketében abból a házból, ami kell. Mire odaértem kiderült, márcsak ezüstöt tudtak adni, hetek óta nincs már fekete.Aliennél ugye ilyen nincs, csak az árakat lehet látni, hogy van-e, azt nem. Telefonon totál felesleges érdeklődni a készletről, mert úgyis megváltozik mire odaér az ember (általában elfogy)
Lehet, ez is egy üzleti stratégia, hogy odacsábítsák az embert, mert ha már elvánszorog odáig, nagy nehezen talál parkolóhelyet is a kerületben, akkor már valszeg vásárolni is fog vmi helyettesítő árut, ha már ott van még akkor is, ha mondjuk telefonon előre közlik, hogy bizony nincs ilyen, csak olyan és az "olyat" nem venné meg .
-
raskolnikoff
őstag
válasz
Anakin007 #213 üzenetére
Valakinek az aláírásában láttam: Sokan megfordulnak a Mistralban. Én már rögtön a bejárati ajtó előtt.
Hát igen, ezzel én is így vagyok.
Egyébként amikor anno az első gépemet akartam venni a Bluefishbe mentem be mint vonzó külsejű bót () aztán otthagytam nekik vagy 20000 előleget hogy majd 3 hét és kész lesz. Aztán 3 hónap múlva kegyetlen balhét kellett csinálnom hogy abból a 20k-ból 18at visszakapjak a visszamondás miatt...csak mert az Ő számítógépes rendszerük omlott össze. Nekem meg a szívem, NA??? Úgyhogy azóta is megfordulok a bejárat előtt, hálisten ezután nem kell. Higgyétek el így mkinek jobb lesz.
Hát az Aqua meg tipikusan az a hely ahol tök hülyének néznek és mindig taplómód (bocsánat bocsánat a rajongóktól) kezelik a vevőket. Olcsó meg minden, még néha be is járok oda óccsó dolgokat venni de ha azzal is ez történik akkor inkább tényleg maradok az aliennél meg az a4-nél.
A vtcomppal mi történt nem tuggya vki? -
Anakin007
aktív tag
Nem tűnt fel, utóbbi években hanyagoltam a boltot, aqua-ba jártam főleg meg az alienbe, ha épp nem tudtam/nem volt kedvem/nem érte meg nagykerbe menni. Alig fél éve totál véletlen került képbe megint, jók voltak az árak, lett választék, stb. Új munkahelyem lett és még útba is esett nagyjából, legalábbis jobban, mint bármi más ahova korábban jártam.
Hát ez tényleg vicc kategória, mégpedig a nagyon rossz vicc....... -
shtml
őstag
válasz
Anakin007 #210 üzenetére
Valóban tisztességtelen volt, hogy tovább árultak, mint ha mi sem történt volna. De nem fogtál gyanút annak láttán, hogy szép csendben az összes boltjuk bezárt? Itt a 11. kerületben is már tavaly bezárt a Karinthy Frigyes úti boltjuk, most valami ruházati bolt van a helyén.
-
Anakin007
aktív tag
válasz
Winner_hun #209 üzenetére
De. Február közepén jártam arra, akkor 1 cetli volt az ajtón, hogy nyitás várhatóan március 1-én. Visszamentem március első hetében, akkor már az volt, hogy várható nyitás március 17, ráadásul esett és rongyá átztam. Többet nem mentem vissza, gondoltam inkább odacsörgök előbb, de azóta is félre van téve a telefon (Váci úti üzlet). Mérges is voltam, hogy senkinek nincs ott annyi esze, hogy 1 tetves rögzítőt tegyen oda, amin elmondják, mi a f@sz van és hogy sorry? A weboldalon szintén semmi, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. A vinyót januárban vásároltam ,szal 1 hónapot bírt és még van rá közel 3 év gari
-
Anakin007
aktív tag
Ne szivassatok, nem fog többé kinyitni a mistral? Tök véletlenül láttam meg ezt a topikot és most meg flash-elgetek. Van egy 500Gigás vinyóm amit ott vettem és beszart, de már nem tudtam visszavinni február közepén. Most mi a f@szt csináljak vele???
-
shtml
őstag
abból a pénzből mondjuk vehettek volna pár inkubátort
Bocs, de ez eléggé demagóg, túl gyakran vetik be. Amikor pártunk, államunk és kormányunk minden eddiginél jobban leépíti az egészségügyet, az átlagnál is jobban a gyermek-egészségügyet (gondoljunk csak a megszüntetett vagy leépített gyermekkórházakra vagy arra, hányszor küldenek el gyerekeket ügyeletről azzal, hogy nem tudják kezelni őket), akkor valahogy nem tud hatni rám az inkubátoros szöveg. Schöpf-Mérey mond neked valamit?
Igen, ezekből a pénzekből lehetNE venni inkubátort, lehetNE felújítani gyermekkórházakat vagy rendes kórházakat, lehetNE nem még jobban megvágni a betegeket, DE nem ez történik.
Edit:
(#204) ddekany nagyon jól megfogalmazta. -
erasureone
csendes tag
Nem értem sokak csodálkozását, hogy a Bluefish, meg a mustár bezárt és jéé. Akik hozzám hasonlóan 2-3 havonta azért cserélgetik az alkatrészeiket és járnak számtechbolt közelébe azoknak nem újdonság, hogy be fognak zárni/bezártak. Mindkét boltban több mint egy évvel ezelött már nem lehetett fő alkatrészeket venni. Ugyan ez volt egykori kedvencemnél a digitalmind-nál. Kb fél-háromnegyed évvel a rolólehúzás elött már kongott a bolt az ürességtől. Rákérdezett az ember 4 termékre és 5 nem volt belőle.
Sajna ilyen a sokak által feldobott ipon is. Nulla árukészletű bolttal valahogy nincs időm üzletelni. Aztán fél év múlva olvassam hogy nincs hová vinnem a gart.
Ahol van áru dögivel jelenleg az az Aqua, Bird, Lord és talán az Élien. Ezek ahol az ember tud válogatni és kellően is olcsóak az árak. -
iXuf
tag
Az adó formájában befizetett pénz sem tűnik el csak úgy: ebből kap fizetést a pedagógus, rendőr, polgármester, stb, aki ugyanúgy vásárol, mint a kisvállalkozó. Ebből vesznek sebtapaszt a kórházak, autót a rendőrök, tehát itt is visszaforog a pénz a gazdaságba. Ha XY zsebébe kerül, akkor ebből veszi meg a kormányzati/önkormányzati/minisztériumi szinten tönkretett vállalatokat (vagy csak alapít egyet), melyek csodálatos módon állami, stb. megrendeléshez/támogatáshoz jutank, vagy egyszerűen valahogy kedvezően alakul számukra a jogszabályi környezet
- ez is a gazdaságba folyik vissza (kivétel, ha svájci bankszámlán köt ki a zseton)...amúgy ha az általad említett kisvállalkozó "megtakarítása" hasonszőrű kisvállalkozásokhoz csordogál, és így tovább, azt valaki megint megszívja (adók, megszorítások)...
-
ddekany
veterán
"Dönts el már, hogy mit akarsz!!! Anarchiát?"
Hát meg van fogva az egyszerű ember rendesen... elvileg választhat a káosz és pofátlan törvényes kifosztás közt (illetve gyakorlatban még azt sem, mert leverik a pi***ba ha sokat pattog). Nem véletlen, hogy más lehetőséget nem is hagynak. Mert nyilván egyiket sem akarja senki, de főleg a káoszt nem. Hanem azt akarná mindenki, hogy "falkavezérek" (és ez nem egyenlő fecóékkel, még csak kormánnyal sem... ők csak részei ennek) a "falkát" szolgálják... az emberbe ösztönileg megvan erre a vágy és hajlandóság, hogy legyen vmi falkavezér akit istenít és követ, de keserűen csalódnia kell a falkavezérekben. Na és ebből minden lesz csak jó nem. Állatoknál ilyenkor már ki szokás halni, de itt egyfajta fajon belüli evolúció indult, vagy mi...
Na most ami az adó csalósdit illeti, lassan előáll egy olyan abszurd helyet, hogy sokszor akkor jár jobban a társadalom, ha rendszeresen adót csal. Nem állítom, hogy a Bluefish esete pont ilyen, de pl. a kisebb vállalkozók esetén már elég világosan ez kezd lenni a helyzet. Miért? Ha nem engeded át adó formályában a lenyúlós közös kalapon a pénzt, hanem közvetlenül forgatod vissza a használatba (pl. az adócsalásos pénzeden veszel másik kisvállalkozótól kaját, iskoláztatod belőle a gyereket, stb), akkor vicces módon több maradt belőle a társadalom szolgálatában... Ez van basszus. Senki sem örül ennek. És ha meglenne a bizalom felfelé, és így hinnének az emberek ebben az egészben, a legtöbb ember nem akarna adót csalni.
-
#96302336
törölt tag
válasz
antikomcsi #202 üzenetére
Sajnos ez a bankok szemét hozzáállása miatt van.
-
antikomcsi
veterán
válasz
lordtoulus #171 üzenetére
Ha tudnád milyen szívás, egy üzletnek a kártyás fizetés, megértenéd.
Gusztustalan amit a bankok csinálnak, én teljesen egyetértek, hogy nem erőltetik a bankkártyát a kp. helyett.
-
rita7107
aktív tag
pont erről van szó. sajnos itthon a mutyizás megy ezerrel. és itt minden politikai oldalról el kell vonatkoztatni. minden foglalkozásnál meg van a mutyizás. a kereskedelemtől a kukorica betakarításig!!! és ez a baj. ott az "átkos" nyugaton ezt nem nagyon tudja megtenni egy cég. 1-2 év és lebukik (lásd pl. siemens) és ezért áll az ország úgy ahogy. de ez már nem igazán a BF bezárásával kapcsolatos hozzászólás volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Subaru topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen routert?
- Battlefield 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X Cinebench R23 & R24 Benchmarkokban mérve
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 3 UHD, Érintőkijelző, i7-10875H, 32GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- Lenovo ThinkPad L490 FHD, TOUCH, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Lenovo ThinkPad T490 FHD, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- 2020 M1 macbook pro 8/256GB elado/cserelheto
- Lenovo ThinkPad T480s FHD, Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest