-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucsupeti
senior tag
A következő a helyzet. Az első fizikai kártyámat nem tudtam aktiválni, amit a support-al meg is beszéltem. Az ajánlatuk az volt hogy rendeljek újat aminek a díját visszaadják. Meg is rendeltem még 13-án. Levonták az árát, majd néhány perc múlva vissza is adták ahogy az ügyintéző írta. A kártya azóta úton van. Jónéhány online fizetésen túl vagyok már (rezsiszámlák, online vásárlás nem túl nagy összegben). Ezek az előzményeim a Revolutnál.
A kérdésem pedig a következő:
Ma fizettem az egyik virtuális kártyámmal és ahogy kerestem ki a kártya adatait láttam hogy a mai napon lett rendelve egy új fizikai kártya. Én nem rendeltem az biztos és az árát sem látom levonva. Mi lehet ez? Volt már ilyen valakinek? Kérdezzek rá? Mit javasoltok?"Nem gond ha nem vágod a párologtatók bináris nyelvét..."
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest