Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dzsavermadar
#5685
üzenetére
A VB tagoknak mindent lehet. Éljen a demokrácia.

-
Elég gyér volt a létszám...

-
Mai bajnoki jelszó és menet beizzítva!
-
válasz
motormouse
#5666
üzenetére
A túl sok csatornás problémára megoldás, ha kijelölöd az összes réteget és nyomsz egy jobbklikket rajtuk, majd a menüben azt választod, hogy "flatten image". Na most, ha magyar PS-ed van, akkor nem tudom mi, de a legalsó menüpont elvileg.
Az átlátszósághoz pedig "interpolated alpha" formátumot válassz mentésnél a textúrának, mert hiába csinálod meg a fentit, ha nem jól mented el.
-
válasz
dzsavermadar
#5660
üzenetére
Hát erre pont nincs (engem spec. nem zavar, nálam a PH is így rendezi), pedig érdekes módon a vendégkönyv (nincs bekapcsolva) meg a mini-chat is tartalmaz erre beállítást.

-
válasz
dzsavermadar
#5655
üzenetére
A fórumot kicsit összevágtam, hogy ne írjon ki feleslegesen 500 információt, így most azért átláthatóbb lett. Nem 400 képpont magas egy-egy hsz.
A PH!-t nem tudjuk használni strukturált beszélgetésre (azaz témákra bontani), így minden ömlesztve elég fárasztó, főleg szervezői szemmel. Szerintem jó dolog a témákra bontás, mert így mindenki a megfelelő helyen írhat és egy-egy téma jól áttekinthető, nem kell csak minden huszadik hsz-t elolvasni, ami esetleg éppen érdekli az embert.
Ennek megfelelően most már én is hajlok a költözés felé, kezd kiforrani a dolog. Értelmesen néz ki, használható, átlátható(bb).
Az oldal nagy részét, ami nem privát, már vendégek is nézegethetik, így nem vagyunk elrejtve annyira a világ elöl, ha érdeklődnének. -
válasz
dzsavermadar
#5637
üzenetére
Amit írsz arra a bajnokság van/lesz.
-
válasz
dzsavermadar
#5633
üzenetére
3 hétig 10 pályát tesztelni dögunalmas lenne. Legalább legyen végre egy kis változatosság is a napi cserével, meg az újdonság izgalmával (ahol még senki nem megy 3mp-cel többet mint mások).
Dani: majdakkor ha beüzemeltem a szerót. Most koncentráljatok csak az aktuális bajnokira, teszthez nem kell online nyomni.
-
válasz
Oxy.kiraly
#5619
üzenetére
Ennyi. Utána már csak a konfigolás következik, ami viszonylag bonyolultnak tűnik elsőre de nem az. A leírás alapján nem túl nehéz belőni és ha egyszer megvan, onnantól copy-paste akármilyen rfactorra és műxik.

Úgyhogy emiatt most nincs is annyira előttem, hogy mit-hova, de majd ránézek.
Egyelőre a 2.0-t próbálom bugmentesíteni, már sikerült rávenni az stcc-s kocsikat (lásd fentebb), hogy ne fagyjanak szét folyton online, csak még nincs egységesített fizikájuk. Azt újra meg kell csinálnom. Még jó, hogy a skineket nem... -
válasz
KaraDani
#5600
üzenetére
De igazából kinek is kell egyáltalán? Csak Zsomboornak? Mert akkor aztán sok értelme van.

Nekem amúgy tökmind1, mondom én tudom csinálni, a céges net elbírja.
Az előbb pár másodperc alatt feltoltam én is valakinek azt a kemény 2.4%-ot ami már átjött hozzám, annál többet még nem tudok adni.
-
válasz
dzsavermadar
#5590
üzenetére
Ugye milyen jó az, amikor csúszik egy kicsit?

-
válasz
KaraDani
#5593
üzenetére
Mondjuk ha most leszállna róla mindenki és átjönne hozzám a cucc, én tudnék seedelni értelmes sebességgel (6-700KB/sec-et úgy tudok engedni, hogy még nem zavarja napközben a hálózatot, éjjel lehet 1.2MB is)). Nem sok értelme van így, hogy 2K-val jön...

Amúgy szvsz marhaság, mert a következőknek meg kell várni, hogy legyen elég seed. Addig meg bőven le tudná szedni akármilyen oldalról. Arról nem beszélve, hogy a jövőben is illene seedelni...
-
-
Bírom az ilyen, "jól megmondom az igazamat aztán téma lezárva" hozzászólásokat, pont a VB topicban.
Olyan vagy te is, mint Smisa, ha szabályokról van szó: kiforgatod őket, hogy neked legyen jó. Monza és az aktuális eset egyrészt más időpontban történt (rajt vs. verseny közben) másrészt NAGYON NEM ugyanaz. Smisa most nem vágott be eléd, csak minimálisan mozgott oldalirányban, ott viszont te féktávon 1 centire vágtál be a mögötted lévő elé. Másrészt itt meg se mozdítottad a kormányt.
Igenis fényezem magam, én pl. ki tudtam volna kerülni Smisát, sőt jobbat mondok, nem is mentem volan ilyen közel hozzá! Meséld el nekem, hogy én miért nem löktem ki ugyanott Rolit, akivel nagyon hasonló helyzetünk volt az első körben?A VB topic nem vitatopic, leírtuk már párszor és ha valaki a jövőben ezt elfelejti, az részemről két rajthelyes büntetést fog kapni. Vitázni itt lehet, oda ne szemeteljetek, ne nehezítsétek és hígítsátok offolással a munkánkat. Többször nem fogok erre kérni senkit, aki nem képes felfogni, attól nem várok el semmit, de ő se várjon tőlem finomkodást.
-
-
Hát az erőhatások. Lehet pozitív meg negatív irányba tolni. A logitech kormányoknál negatív értékre kell tenni, de a real feel megcseréli az erőhatások irányát, így utána már pozitív irányba kell tolni, hogy jó legyen (azaz pl. kanyarban ne befelé húzza a kormányt).
Amúgy az rFDynHUD így néz ki nálam:
-
A real feel beteszi azt az idióta hangot mindig, gondolom ki lehet szedni, engem nem zavart. Ha a plugint bemásoltad, akkor onnantól működik, nincs egyéb teendőd. Csak arra figyelj, hogy megfordítja az ffb hatásokat. A csúszkát át kell tolni a másik irányba, hogy jó legyen.
Map plugin helyett én rFDynHUD-ot használok, lényegesen többet tud. Bár nem kell teljesen kihasználni. Van benne maptól elkezdve a gumikopásig minden widget. Aztért írom, hogy widget, mert magát a HUD-ot teljesen testre lehet szabni vele, akár saját grafikont is lehet készíteni vele pl. benzinfogyasztáshoz, vagy akármihez. Ezeket a különféle információs kis ablakokat, amik egy egészet alkotnak, widget-nek nevezi a program. Végülis hasonló a Win Vista/7 meg egyéb programok gadget-jeihez.

-
válasz
KaraDani
#5484
üzenetére
Feltolom majd melóhelyen a pack-eket is multiupload-ra.
Torrenthez mindenkinek folyamatosan seed-elnie kéne, amúgy meg minek jelszó? Ezt már adyz felvetésénél se értettem. Nincs benne olyan, ami ne lenne elérhető a neten szabadon. Ha valaki más is letöltené, az meg csak jobb lenne.
-
Leendő bajnoki pályákra lehet már szavazni! Nálam, privátban, itt a PH!-n. Mindenkitől egy darab 10-es listát fogadok, többet nem veszek figyelembe. Listát javítani utólag nem lehet, gondoljátok át, mit küldtök el!
A listák leadásának határideje: 2011.04.30, tehát bőven van idő. -
válasz
Satan_Claus
#5467
üzenetére
Szeretem az ilyen belemagyarázós dolgokat, csak kár, hogy itt nem volt szó leszorításról Smisa esetében. Arról akkor lett volna szó, ha egymás mellett megy két kocsi és az egyik fűre/kivezeti a másikat. Nem akkor, amikor te a másik mögött vagy és ő nem hagy előzni, mert kimegy szélre, hogy ne férj el, vagy azért megy szélre, mert a másik oldalon mellesleg vannak. Van egy kis különbség...
-
válasz
Satan_Claus
#5465
üzenetére
miert is kene engedni valakit elozni?
Olyanról, hogy védekezés, hallottál már??? Azért ne röhögtess már, hogy ha nem férsz el, akkor még neked áll feljebb...
-
Megvan a megoldás a belső nézetes szélvédőhibára:
A grafikai menüben az autó részletességet állítsátok "teljes" opcióra (angolban: player detail-t tegyétek "full"-ra). Így a probléma megszűnik!
-
Satan kolléga, reagálnék erre, bár nem nekem címezted, de akkor én most leírnám azt, ami már többeket zavar érzésem szerint.
Nem hiszem, hogy pl. Dzsavernek vagy bárkinek személyes problémája lenne akár veled, akár mással, de azt szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy röhejes dolgokat művelsz a pályán, amikor versenyzésről van szó. Megpróbálhatnál egy kicsit "normálisan" menni, illetve azért valamelyest a Fair Play jegyében versenyezni, mert enyhén szólva is ocsmány, amit művelsz néha, még ha szabály szerint nem is - feltétlenül - büntetendő.
Természetesen nem személyes támadás, nem ellened, hanem a stílusod ellen szóltam, ami minden, csak időnként nem igazán sportszerű. -
Papíron az is ugyanaz, mint a BMW, vagyis az eredeti modkészítő alkotta ilyenre. A különbség az új motorban és a 6 sebes váltóban van (bár a Merci és az Audi alapból 6-os, szóval ez csak a BMW-nél változott). Ha valamitől más, azt nem tudom miért lehet, de ez van. Annyira nem értek hozzá, hogy tökéletesre csiszoljam őket, mint ahogy az FWD-nél se tettem, csak összehangoltam mindet.
-
Úgy értem, hogy pl. ha 20km/h-nál rálépek a gázra, kb. negyed másodperc alatt megfordul, mintha nem egy 1.5-2 tonnás szörny lenne, hanem valami 200 kilós tákolmány.
Hát, egyrészt nem is 1.5-2 tonnás, mert ez egy versenyautó. Másrészt 280Le, az 280Le és egyesben szeret elpörögni egy ilyen gép, ha padlózol vele. Persze fwd után ez nyilván újdonság.

Roli: azt értem, hogy neked 8, de a hiba okát meg kéne találni...
-
válasz
KaraDani
#5424
üzenetére
Ez a verzió nekem is tetszik. Aki meg nem indul csapatban, azt csak a privát illetve az összetett egyéni listán vezethetnénk, aztán kész. Nem muszáj végülis csapatban versenyezni mindenkinek. De kétségkívül élvezetesebb lenne.
Autóból azt gondolom, hogy jobb lenne, ha egyformák lennének csapaton belül, de az egyforma fizika miatt mondjuk - ha másképp nem megy - talán ezt is áthidalhatjuk. Kivéve talán az rwd+fwd vegyesvágottat.
Részemről a 2 vagy 3 főt támogatom, de ha nagyon ellenzitek, lehet csak kétfős is 1-1 csapat.
-
válasz
KaraDani
#5414
üzenetére
gondolom az összetett állása szerint értve, nem minden versenyen külön
De. Elvégre azért csapat, hogy mindig a két legjobb számítson.
Adyz: autónévExtra8.dds néven ments egy valamilyen színű fájlt (benne van a skin pack-ben). Olyan színű lesz a kereked (legalábbis Leónnál).
-
válasz
Satan_Claus
#5401
üzenetére
Lol bakker... ne fárasszatok már szét. NINCS MÉG ÉLESÍTVE A 2.0 A SZERVEREN ÉS NEM IS LESZ A BAJNOKSÁG LEZÁRTÁIG!!!
Ez egyelőre teszt verzió, ha nem lett volna tökegyértelmű egész ezidáig... -
-
válasz
dzsavermadar
#5373
üzenetére
Hátőő... szerintem egy "normális" bajnokságban illik rajtszámot aggatni a kocsikra (másrészt a veh fájlokban mindenképp szerepelnie kell).
-
Nekem viszont pl. a kocsi oldalán van a rajtszámom és a nevem is. Gyakorlatilag ugyanúgy, ahogy a mostanin is. Eszem ágában sincs összefirkálni az ablakokat (na jó, első szélvédőn még ott van a nickem).

Úgy gondolom ebben ne legyen megkötés. Látszódjon a rajtszám, aztán kész. A többit szerintem mindenki csinálja, ahogy akarja (kivéve lehetőleg a szélvédő feliratot az egységesség kedvéért).Dzsaver menet közben ígyse-úgyse látod, ha egyszer oldalt van a szám.

Úgyhogy nem teljesen értem a problémádat. A nézők pont hogy látják, akárhol is van.
-
válasz
dzsavermadar
#5367
üzenetére
STCC-ben az ablakokon vannak a feliratok, néhány template is ilyen.
-
válasz
dzsavermadar
#5363
üzenetére
Ja igen, a szélvédő az jó lenne ha egységes lenne továbbra is.
-
válasz
dugojancsi
#5360
üzenetére
Igen, ott valahol volt egy kisebb megcsúszásom a célegyenes előtti sikán előtt, akkor beértél. Előtte se voltam gyorsabb, így meg már eléggé "lőtávon" belül kerültél, kicsit meg is csíptél egyszer.

De ahogy írtam tegnap is, valahol a 8. körben magához tért a kocsi, vagy csak én embereltem meg magam... fene tudja. De onnantól úgy ment minden, ahogy annak elejétől fogva kellett volna. Legalábbis stabilitás tekintetében.
-
Uh, remélem ezt nem gondoltad komolyan...
Már hogy ne befolyásolná?
Ha agresszívan váltogatsz vissza - ahogy az automata nem - akkor a motorfék sokkal erősebben fogja az első kerekeket... és akkor több mozgástered marad a fékerőelosztás módosítására is (több mehet hátra). FWD kocsinál.
RWD-ben nem vagyok jártas. -
válasz
dugojancsi
#5354
üzenetére
A Locations/PHWTCC mappából töröld ki Portimaot és jó lesz. Az egyik patch-csel felkerült helyette egy másik, de az eredetit törölni kell. Most összeakad nálad a kettő, azért nem enged.
Yak: Bamboo powah'

-
Na visszanéztem a tegnapi replayt. Azé'... ahhoz képest, hogy milyen irgalmatlanul csúszott megint a gép, egészen jól feltartottam Dugót.

-
Amíg automata váltóval mész, addig a féktávod ígyis-úgyis szar lesz, de a kocsik ettől függetlenül most teljesen egyforma fizikát használnak = ugyanaz a váltó, motor, felfüggesztés. Vagyis igen, csak a modellek különböznek, aminek csak minimális hatása van a dolgokra, pl. rövidebb tengelytáv = kicsit jobb fordulékonyság.
-
+1:
A pályán alig van amire számolni lehet. Hiányoznak a táblák nekem.
Milyen táblák? Ha még nem töltötted le a packot, akkor nem tudom mire gondolsz, de a Hungaroringen ugyanúgy vannak táblák.
Némely pályákon valóban nem sok dologhoz lehet mérni a fékezést, hát evvan. Arra majd nem szavazol.
-
Zolder futam replay feltöltve!
A 2.0 linket most kezdem privátban szétküldeni!

-
Zolder bajnoki időmérő feltöltve!
-
válasz
N€T0X|N
#5272
üzenetére
Gondolom egyébként a pályákat már sokan nézegették, de ettől függetlenül is, hétfőtől lehet küldeni a 10-es pályalistákat nekem privátban, itt a PH!-n!
Mindenkitől csak egyetlen szavazati listát fogadok, módosítási lehetőség nincsen (kivéve ha pl. figyelmetlenségből egy pálya kétszer szerepel, vagy ilyesmi)!Szólni fogok a határidő előtt pár nappal, hogy mikortól nem kérek több listát, szóval akinek még fogalma sincsen (többség gondolom így van), az ne parázzon emiatt!
-
-
Na most... olyan oldal, ahová fel lehet tölteni 500+ MB-os fájlokat anélkül, hogy fizetni kéne érte, nem sok van. Olyan oldal, ahonnan fizetés nélkül bármikor gyorsan lehet letölteni, az szintén elég kevés van.
A megaupload többnyire pont kielégíteni mindkét oldalt, de a múltkor amiatt is sírt mindenki. Most máshová töltöttem fel, majd meglátjuk milyen. A türelem egyébként nagy erény.
-
Kedves fórum- és versenytársaim!
Van szerencsém bejelenteni a hírt, miszerint elkészült a PH! WTCC TEAM
modifikáció új változata, melyről oly' sokat hallottatok már és ami a 2.0
verziószámot viseli!
A mod rengeteg javítást, változtatást, újdonságot tartalmaz, ennek megfelelően
a honlapunkon kapott egy saját topicot, ahol az esetleges bentmaradt hibákat jelezhetitek.Fontosabb információk a modról
Tartalmaz 14db versenygépet, mégpedig a következőket, kategóriákra bontva:
RWD, azaz hátsókerékhajtásos versenyautók
BMW 320si E90
Audi A4
Mercedes-Benz C200FWD, azaz elsőkerékhajtásos versenyautók
Alfa Romeo 156
Chevrolet Cruze
Chevrolet Lacetti
Ford Focus ST
Honda Accord
Lada 110s
Peugeot 308
Seat Leon TDi
Seat Leon TFSi
Vauxhall Vectra
Volvo C30Az összes autó egyedi modellt és hangokat kapott. Mindegyik 100%-osan működőképes (világítás, kamerák, hangok), többhöz is lecseréltem a modellt, hogy rendben legyen minden.
Minden géphez elérhető a modban 2-2db "gyári" azaz PHWTCC Team autó, amit bárki használhat, akinek nem lesz saját festése a bajnokira.
Az összes gép azonos fizikát használ, motor-váltó-felfüggesztés és tsai témakörben. Ez alól kivétel az FWD-k között: Seat Leon TDi, melynek a motorja és váltója diesel mivoltából adódóan természetesen nem lehet ugyanaz, mint a többinek.
Ugyanígy a RWD gépek tulajdonságai is mások valamelyest, alapul az E90-es aktuális BMW-t vettem. Viszont a motor és váltó ugyanaz ezekben is, mint a többinél.Ez a mod változat is önmagában működőképes, nem szükséges, sőt kifejezetten mellőzendő már meglévő telepítésre másolni!
Egyedi menüt kapot, amit nem titkoltan az NAGT-ből vettem át. Intro videó nincs, elsősorban a telepítő méret csökkentése miatt (illetve nem hiszem, hogy egynél többször bárki megnézi, de ha valaki készít egyedi intrót hozzá, azt betehetjük). Aktuálisan 1db háttérzenének való mp3 fájlt beleraktam, de abból úgyis azt tesztek bele, amit akartok.
A különböző előtelepített pluginek száma 0. FFB-ből több lehetőség is adódik, a map plugint sem használja talán mindenki, de fontosabb, hogy néha hülyeségeket csinál (de nagyon ritkán, így akinek kell, fel tudja külön tenni), így viszont egy olyan modot adok ki a kezeim közül, ami programfuttatási szempontból - remélhetőleg - hibamentes.
A modban egyetlen darab pálya van, a Hungaroring. Ez is csak azért, hogy önmagában működőképes legyen, na meg ez fixen szerepelni fog a bajnokságban. A többi pályát a korábban közzétett csomagokban találhatjátok. Azokat valószínűleg a többség már letöltötte. Ennek megfelelően csak rá kell másolni majd az új mod mappájára.
A telepítő jelszavas lesz. Az elérhetőséget és a kódot holnap, vasárnap, azaz 2011.03.27-én este, a bajnoki futam lezajlása után fogom megadni mindenkinek. Addig is jó ücsörgést azokon a bizonyos tűkön.

-
Fuh, megint kezdek leesni a listáról... ráadásul most kezdek stability nélkül játszani, kicsit kínlódós még... és még plusz ráadásul 7 napra ismét aktív az Aion accountom, úgyhogy sokat nem leszek mostanában.

-
Hotlaps-ból nem szedek ki minimálisan vágott köröket, csak a pofátlanokat.

-
válasz
Oxy.kiraly
#5256
üzenetére
Huh erről még nem hallottam, utánanézek mik a lehetőségeink. Köszi!
-
Igazából két eset van. Vagy megnézünk végig mindenkit, vagy nem nézünk meg senkit, csak óvásokra hagyatkozunk. Óvás esetén pedig megnézzük a vélt vétkest, de ugyanakkor a bejelentőt is. Elvégre, aki más(ok)ra mutogat, az előbb a saját háza portáján győződjön meg arról, hogy minden rendben van.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Azért (is) van a szabályzat, hogy aki nincs tisztában a dolgokkal, az megtalálja a kérdéseire a választ.
-
-
Ted teljesen szabályosan de kiszorított.
Na ezért kapod a kemény beszédet. Mert ilyeneket írsz. Komolyan... ha azt akarod, hogy komolyan vegyenek, legalább gondolt át, mit írsz le. A megfogalmazás Mityu részéről meg lehet akármilyen, de a kész tényeken nem változtat. Kitorpedóztad, ott van a replayben. Ennyi és nem több. A többi sallang, felesleges pörögni rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Plazma TV topic
- Autós topik
- Formula-1
- Okos Otthon / Smart Home
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Nokia 8 Sirocco / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388, 100% Akksi
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





Ha agresszívan váltogatsz vissza - ahogy az automata nem - akkor a motorfék sokkal erősebben fogja az első kerekeket... és akkor több mozgástered marad a fékerőelosztás módosítására is (több mehet hátra). FWD kocsinál.


