Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #12342 üzenetére

    Elmerészkedtem a Szemétdombig az alap feladatokkal, a legutolsó 110001 verzióval, és közben 3 crash is volt ezzel a hibaüzenettel:

    FATAL ERROR

    [error]Expression : fatal error
    [error]Function : CScriptEngine::lua_error
    [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
    [error]Line : 73
    [error]Description : <no expression>
    [error]Arguments : LUA error: f:\stalkersoup11\gamedata\scripts\ph_door.script:75: C stack overflow


    stack trace:

    Jelzem, az előző 110000 verzióban, ezen a környéken egy sem volt, de máshol sem ezzel a hibaüzenettel. Viszont most már visszakerült az anomáliák nagy része és újra ez lehet a gond. De legalább a játék nem szaggat miattuk.
    Másik hiba (még mindig), hogy miután felfedik egy rejtekhely hollétét, az inaktívvá válik és nem lehet kirámolni, tehát nem érdemes még piát áldozni a rejtekhelyek kiszimatolásáért, de ugyanúgy értük futni sem ha valaki elárulja azt. A GPS jelzőket még nem volt alkalmam kipróbálni (korábban a használatukkor a játék kidobott), és következik Kostya, akinek a rejtekhelyei üresek voltak az előző verziókban. Itt már egyet megtaláltam Cordonon és abban ott volt a PDA. Hátha a többiben is ott lesz végre :U .

    Csak egy kíváncsi kérdés a magyarítással kapcsolatban. Mivel én még csak nagy ritkán használtam magyarításokat Stalkerben, ezért nekem furcsa ez a "Műtárgy" elnevezése a képződményeknek. Én eddig "Képződményként" tudtam. Ez a "Műtárgy" elnevezés valami konkrét, vagy hivatalos, vagy csak egyszerűen egyéni választásod volt? Nincs baj vele, csak kíváncsi vagyok, hogy mit fed ez az elnevezés.

  • Gery D.

    senior tag

    válasz Sensut #12342 üzenetére

    Én is próbálok mindent lefordítani az elején, amivel kapcsolatba kerülök. Mire tényleg mindennel elkészül, addigra le kellene fordítani. Ez amúgy szép álom. :)
    Nyár közepére jön a 64 bites motor remélhetőleg és a Live mód is. Azért az sokat dobna a Stalker-en, ha a feladatokat másik játékosokkal lehetne együtt csinálni.

    Ezen már sokat gondolkodtam, ez olyan lehetne, mint a Quake 2 Coop mód, csak itt kicsit nagyobb területen és nem ugyan azon a pályarészen zajlana, hanem mindenki ott, ahol épp tartózkodik és ezt jelölné a PDA térképén. Pl. Sensut épp a Vad Területen ügyködne, Shield a Radar-on, én meg Cordon-ban. :)
    Az alvó helyek lennének a Safe House-ok. Ha valaki be akarja fejezni az aktuális játékot, csak felkeres a Zónában egy ilyen helyet és addig biztonságba lenne, amíg újra be nem lép és onnan folytatná, ahonnan abbahagyta. Lenne egy időkorlát, amin ha túl megy az inaktivitás, az addig összeszedett cucca egy ott elhelyezett tárolóba menne át és a többi játékos fel tudná venni és folytathatná a storyt. :)
    Bocsi a hosszú hozzászólásért, de ebbe olyan jó belegondolni és szerintem sok embernek megjönne hozzá a kedve.

    Shield: Nem tudom, mikorra várható a következő frissítés, többet én se tudok, csak a Steam-et figyelem. :)
    De amint lesz új, vagy meg tudom, mikorra várható, kiírom majd ida.

Új hozzászólás Aktív témák