-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12563 üzenetére
Letöltöttem a legújabb verziót, ehhez új játékot kell kezdeni: Ha jól emlékszem, akkor 99-es van fent, igaz csak Kordonon kevertem egy kicsit.
Láttam, hogy a 3-as patch-ben nőtt a nyelvi fájlok száma, nem lesz egyszerű a végére jutni.A magyarítással kapcsolatban lenne egy megjegyzésem, de ne vedd rossz néven. Szerintem, hogy nem használtad a megszokott és magyar neveket a főbb karaktereknél, ez kicsit benehezít a magyar fordításokkal játszóknak. Az angolul játszóknak nem probléma, amúgy is inkább angolul játsszák. Akik pedig magyarul szoktak játszani azok megtörik a fejüket ki a franc az a Fang meg Nimble, és ezek még a leg megjegyezhetőbbek. De vannak olyan, nem új karakterek, amikre csak néz az ember, most ki is ez.
Amúgy is vannak olyan esetek is, hogy pl. az alapjátékban elnevezett karakternek is már más nevet adnánk, de már hozzá vannak szokva a Stalkerek ezekhez az elnevezésekhez, aki hosszú éveken át járják a Zónát és már beléjük égtek egyes karakterek és területek nevei.
Pl. egy terület berögzült neve helyett egy új elnevezést lát és nézi, nem érti, miért is lett ez megváltoztatva, amikor éveken át egy más nevű területen szenvedett.
Nem szeretném, hogy meg orrolj rám a véleményem miatt, mert jó szándékból ihletett és mivel nagy fába vágtad a fejszédet, így én is szeretném hogy minél jobb eredmény szülessen.
Még egyszer elnézést kérek, ha esetleg bántó voltam. -
SaGa59
őstag
válasz
Gery D. #12542 üzenetére
A fejbeverés valóban a Clear Sky-ban volt, de az a jelent, amit leírtam biztosan a ShoC-ban, csak ugyanott és két bandita volt fent, alig tudtam elintézni az egyiket, ott bújócskáztunk, hisz amikor az ember odaér, még alig van jó páncélja fegyvere. A zöldfülűek falujában lévő páncélt akkor még nem találtam meg. Ezt a jelenetet nagyon megjegyeztem, mert komolyan meglepett, hogy ilyen apróságokra is figyeltek a készítők, de aztán többé sosem futottam bele így fel is tűnt, hogy hiányzik.
Lehet, hogy nem video, de valami fotó rémlik. Vagy egy hivatkozás Ghost naplójára? Az biztos, hogy a profnak leadandó doksin kívül még valami volt nála.
-
San398
őstag
válasz
Gery D. #12529 üzenetére
Itt vannak az ablakok amelyek a hotel szobához tartoznak, az összes ablakon rács van:
A jobb oldalin én ugrottam ki a szomszéd szobából.SaGa59 Nem tudom ezeken a rácsos ablakokon hol lehet beugrani!?
"Még egyszer: ne engedj a csábításnak!" Ezt mire értetted?Az lehet hiba ha először a dokut csentem ki a bázisról majd csak ezután mentem be Sztrelok rejtekhelyére? Lehet ezért nem tudtam a vezetővel találkozni előzőleg? Most ujra kezdtem: először Sztrelok rejtekhelye majd a bázison kötöttem ki egy aknán keresztül
-
San398
őstag
válasz
Gery D. #12517 üzenetére
Lekapcsoltad a fő vezérlőt? Igen Ehhez kellett a sisak amit a prof hangolt be.
A sok kis kapcsoló után egy nagyot, mielőtt lejárt volna az idő? Igen
Majd felvetted Ghost Naplóját a holttesttől és átadtad Sakharov-nak? Igen
Mondjuk a Vörös Erdőben is kikapcsoltad szerintem, azért tudtál átmenni Pripyat-ba. Igen Ez meg az agyperzselő.
Végig néztem a Cordon területen a hullákat, egyik se a vezető. Minden megvan ezért nem értem. Akkor ezek szerint ez egy bug? -
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12484 üzenetére
Na, de itt baj van a generátoroknál, ugyanis Ghost nem jön át utánam az utolsó 110003-as frissítéssel. Ha visszateszem az előzőt, akkor átjön, de állítólag valamit épp itt ezen a pályán kellett kijavítani, és nem tudom mit. Mellesleg már útmutatóm sincs, hogy tudnám mi hiba és mi nem
. Láttam a Steamen már másnak is volt ez a baj, szóval... szünet
.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12480 üzenetére
Húha, akkor lesz még kalandozni valóm. A Halott Városról valaki tényleg beszélt, de már nem tudom hogy ki és miért. Ezek szerint akkor meg kell keresnem ezeket a megbízókat szanaszét a Zónában. Most a legkönnyebb szinten "rohanok" végig, hogy lássam meddig bírja a játék. Már 3x kezdtem új játékot, s ha most is behal valahol, akkor hülyét kapok. Elég mélyen vagyok ahhoz, hogy csak úgy új játékot kezdjek megint valamiért. De ha kibírja végig, akkor úgyis elejétől kezdem majd és alaposabban végigtanulmányozom, mert tetszik ám marhára
.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12461 üzenetére
Te, ez a SS milyen hosszú? Azaz én már nagyon közeledek a Guide végigjátszás végéhez, de az nem lehet a mod vége is. Vagy igen? Most megyek le a Mocsárba a csajsziért, akit vissza kell vezetnem a faluba a bátyjához. Viszont még nem jártam egy csomó pályán (Jupiter, Kelet Pripjáty, Zaton...).
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12461 üzenetére
Persze, hogy használom, csodálkoztam is, hogy eltűnt a link az aláírásodból (illetve, hogy a 'onedrive' megosztásod nem él).
Összegyűlt pár javítanivaló is, majd küldöm, bár lehet hogy már megcsináltad.(#12463) Out
Arról tegyél le, sőt az alapjátékban mindenféle jármű használatáról.
És ez tényleg egy ilyen játék, ettől függetlenül (vagy éppen ezért) hatalmas rajongótábora van.xFreex
Szerintem először végig kellene játszania az alapjátékot minden módosító nélkül, hogy ráérezzen, aztán majd jöhetnek a 'hekkelések', modok, 'total conversion'-k stb
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12453 üzenetére
Nem fontos annyira, a kutya megjelenik ott a poszton, aztán jelentem a doktornak, ő meg annyival elintézi, hogy később érte megy és kész. Ja, meg szóba hozza Maxet is, amikor adja a feladatot, de annyira zagyva ott a szöveg, hogy alig lehet kivenni, hogy mit is akar tulajdonképpen.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12442 üzenetére
Igen a, de ha csak hozzáérek észrevesz az őr
Előzőleg, amikor a gránátvető kellett, akkor simán átugrottam a válla felett és annyi. De most a lényeg az volt, hogy ne vegyenek észre. Az ablakon meg nem fértem be.
Ellenségek az aranyrúd előtt nem lehettek, mert épp ők bíztak meg azzal, hogy segítsek Vitaminnak Radaron. Minden okés volt, de mikor visszajöttem, akkor ezek mind rám lőttek újra. Nem tudom mi lehetett, de én nem ártottam nekik semmivel, az tuti.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12440 üzenetére
Valami baj volt az álcázott exoval, mert az ablakon át lelőttem egy hangtompítóssal a fegyvertár őrét, bementem és kirámoltam a zsákot, és még simán feljutottam az emeletre is guggolva és nem vettek észre. De aztán ott, ahol már senki se láthatott tulajdonképpen, észrevettek Lukashnál az testőrök. Pedig még az álca le se volt járva. Szerencsére ott volt már a kutya és ki tudtam ugrani túloldalt a ledőlt falon, aztán tegyed a nádasba
De amikor visszajöttem később, mindenki piros volt a környéken. Aztán még később adták azt az aranyrudat, ami állítólag ha nálad van, akkor a területen Szabadságosnak könyvel el mindenki. Vitamin adta, amiért segítettem nekik elfoglalni a Warlabot. Ez is bekavart, mert utána újra bevörösödött mindenki a Raktáraknál, minden ok nélkül, holott Radaron a Warlabban Vitaminék zöldek voltak mind
. Hiába töltöttem újra az aranyrúd nélkül is, nem javult a helyzet és Sido újra kapott 250000, a rohadék, hogy kibékítsen velük. Mindenemet el kellett adjam szinte. Azt az aranyrudat ott is hagytam a Warlabban, mert valami azzal sincs rendben.
-
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12408 üzenetére
Benne.
A teljes lista:
config\
alife.ltx
hud.ltx
inventory_sect.ltx
localization.ltx
config\creatures\
actor.ltx
config\misc\
tb3d_news.ltx
tb3d_tasks.ltx
tb3d_uniq_news.ltx
config\text\
tb3d_localization_pack.ltx-----
config\text\eng\
aem_strings.xml
amk_escape_dialogs.xml
amk_flame_dialogs.xml
amk_strings.xml
arc_string_table.xml
arsenal_mod.xml
dmx_mod_dialogs.xml
dmx_mod_encyclopedia.xml
dmx_mod_items.xml
dmx_mod_weapons.xml
meceniy_st_dialogs.xml
mp_st_speechmenu.xml
sak_strings.xml
sak_strings_trade.xml
sak_strings_treasure.xml
st_meceniy.xml
stable_bio_name.xml
stable_dialog_manager.xml
stable_dialog_manager_uni.xml
stable_dialogs_aes.xml
stable_dialogs_agroprom.xml
stable_dialogs_amk.xml
stable_dialogs_bar.xml
stable_dialogs_darkvalley.xml
stable_dialogs_deadcity.xml
stable_dialogs_escape.xml
stable_dialogs_garbage.xml
stable_dialogs_labx18.xml
stable_dialogs_military.xml
stable_dialogs_new.xml
stable_dialogs_part_1.xml
stable_dialogs_part_2.xml
stable_dialogs_pripyat.xml
stable_dialogs_radar.xml
stable_dialogs_tb3d.xml
stable_dialogs_yantar.xml
stable_game_credits.xml
stable_generate_fnames.xml
stable_generate_snames.xml
stable_repair_dialogs.xml
stable_statistic_caption.xml
stable_stories.xml
stable_storyline_info_aes.xml
stable_storyline_info_agroprom.xml
stable_storyline_info_bar.xml
stable_storyline_info_bar-rostok.xml
stable_storyline_info_darkvalley.xml
stable_storyline_info_deadcity.xml
stable_storyline_info_escape.xml
stable_storyline_info_garbage.xml
stable_storyline_info_military.xml
stable_storyline_info_pripyat.xml
stable_storyline_info_radar.xml
stable_storyline_info_sarcofag.xml
stable_storyline_info_yantar.xml
stable_task_manager.xml
stable_treasure_manager.xml
string_table_amk_arts_desc.xml
string_table_amk_matras.xml
string_table_amk_metka.xml
string_table_apgreyd_weapons.xml
string_table_arhara.xml
string_table_arts_desc.xml
string_table_enc_equipment.xml
string_table_enc_mutants.xml
string_table_enc_sigaret.xml
string_table_enc_social.xml
string_table_enc_vehicles.xml
string_table_enc_weapons.xml
string_table_enc_zone.xml
string_table_encyclopedia_names.xml
string_table_gameplay_tasks_descr.xml
string_table_gameplay_tasks_titles.xml
string_table_gameplay_text.xml
string_table_general.xml
string_table_items.xml
string_table_level_tips.xml
string_table_mapspots_aes.xml
string_table_mapspots_agroprom.xml
string_table_mapspots_bar.xml
string_table_mapspots_darkvalley.xml
string_table_mapspots_deadcity.xml
string_table_mapspots_escape.xml
string_table_mapspots_garbage.xml
string_table_mapspots_military.xml
string_table_mapspots_pripyat.xml
string_table_mapspots_radar.xml
string_table_new.xml
string_table_ogg_player.xml
string_table_outfit.xml
string_table_sms.xml
string_table_storyline_info_tb3d.xml
string_table_tasks_aes.xml
string_table_tasks_agroprom.xml
string_table_tasks_bar.xml
string_table_tasks_darkvalley.xml
string_table_tasks_deadcity.xml
string_table_tasks_escape.xml
string_table_tasks_garbage.xml
string_table_tasks_military.xml
string_table_tasks_radar.xml
string_table_tasks_sarcofag.xml
string_table_tasks_yantar.xml
string_table_timer.xml
string_table_tips.xml
string_table_tips_agroprom.xml
string_table_tips_bar-rostok.xml
string_table_tips_darkvalley.xml
string_table_tips_escape.xml
string_table_tips_garbage.xml
string_table_tips_military.xml
string_table_tips_radar.xml
string_table_tips_sarcofag.xml
string_table_tips_yantar.xml
string_table_tutorial.xml
string_table_ui.xml
string_table_ui_text.xml
TB3D_dialogs_arhara_atp.xml
TB3D_dialogs_arhara_eco.xml
TB3D_dialogs_arhara_factions.xml
TB3D_dialogs_arhara_final.xml
TB3D_dialogs_arhara_start.xml
TB3D_dialogs_arhara_trade.xml
tb3d_wawka_part1.xml
tb3d_wawka_part2.xml
tb3d_wawka_part3.xml
tb3d_wawka_part4.xml
tb3d_wawka_part5.xml
ui_mp_teamdesc.xml
ui_st_inventory.xml
ui_st_keybinding.xml
ui_st_mapdesc.xml
ui_st_mm.xml
ui_st_mm_mp.xml
ui_st_mp.xml
ui_st_other.xml
ui_st_pda.xml
config\weapons\
w_groza.ltx
scripts\
amk_mod.script
amkii_transmutator.script
bind_det_arts.script
braad_test.script
news_data.script
news_manager.script
spawn_teleport.script
tb3d_modders.script
shaders\
shaders\r1\
shaders\r1\shared\
shaders\r2\
common.h
particle_alphaonly.ps
shadersettings.txt
shaders\r2\shared\
common.h
shaders\shared\ -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12402 üzenetére
A gamedatat mindig újra generálja indításkor, nekem csak egy actor.ltx és egy inventory_sect.ltx van/volt a magyarításon kívül a normál beállítással. Semmi egyéb fájlal nem babráltam, minden a gyári. Nem tudom mi lehetett a gond, nem tettem vissza a magyarítást és azóta olyan fagyás problémám nem volt. De volt a másik ami a patch miatt van.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12384 üzenetére
Múltkor írtad, hogy nem kaptad meg a Solyanka orosz fájljait, most én felraktam Narodnaya+Solyanka_DMX+1.3.5.zip. Angol is van benne.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12382 üzenetére
Nos, a helyzet az, hogy másodjára ott volt, ugyanabban a zsákban, egy nagy pléhdobozban, amit előzőleg átnéztem volt és üresen találtam. Miután kidobott és visszatöltöttem, és benne voltak már a cuccok, teleportálódtam is a controllerhez, a fenébe. Valami ilyen gond lehet ezekkel a feladatokkal, mert korábban, egy másik tippel ugyanígy voltam, üres volt a zsák, csakhogy feladtam a keresést. szóval, a lényeg az, hogy lehet teljesíteni ezeket a feladatokat is, csak kicsit körülményes.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12380 üzenetére
Hát, az biztos, hogy itt elég nagy a gebasz, mintha verzióról verzióra csak rosszabb lenne a helyzet. Most visszamentem PDA-t keresni újra, de nem találom. Emlékszem az eredeti Soljankaban egyből megtaláltam volt, elvégre mégiscsak egy zsák, nem egy tű lenne az. Az igaz, hogy egy másik tippet kaptam most egy darudobozról, de egyáltalán nincs azon a dombon rejtekhely. Közben épp újra kidobott a játék, most visszamegyek és megnézem a másik 4 helyet a Szemétdombon, hátha végre meglesz az a PDA.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12378 üzenetére
Értem, hogy egyik helynek jó a tipp. De ha 5 helyen is lehet a cucc, akkor Kostya útbaigazítása megtévesztő, mert ő angolul csak a szeméthalomról, magyarul pedig konkrétan csak az erdőről dob tippet. Én is csak üres helyeket találtam ott, mivel az ilyen helyek véletlenszerűen változnak. Talán azt kellene mondania, hogy több helyen lehet a Szemétdomb területén, talán itt... vagy itt... stb. Az angol fórumokon is többen úgy tudják, hogy a feladatsor hibás, mert csak egy helyen keresték eddig a PDA-t, ahol Kostya említi, és ott mindig üres a rejtekhely.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12369 üzenetére
Gondolom nálad azért nincs olyan gond, mint nálam a fegyver fájlban. Bele raktak több féle fegyvert, többféle fegyver tulajdonságok sorrenddel, van amikből kihagyták a sebzést és a helyére maximális lőtávolságot használták. Legalább 3-4 féle sorrend van, van ahol előre került a tűzgyorsaság, stb..
Ami még szívat, hogy a tulajdonságoknál nem az az érték van, mint a fegyver fájlban. Ami még bosszantó, igaz nem fordításhoz tartozik, de azért javítani kell, a lövés célkeresztje és a célzott lövés célkeresztje nem ugyanarra a pontra mutatnak. Nem is szólva a távcsőnél. Néhány nagyobb baki már lett javítva xFreex segítségével, volt olyan hogy a távcső .dds-ét kellett korrigálnia, annyira el volt b@szva.
Igazság szerint minden fegyvert le kellene ellenőrizni és korrigálni ha van eltérés, és minden adatot átnézni.
Ez mennyi idő lenne, arra még becslésem sincs. Egyenlőre a tulajdonságokat szeretném formába önteni.
Sajnos már nincs akkora ambícióm mint amikor neki álltam. -
SaGa59
őstag
válasz
Gery D. #12366 üzenetére
Elárulok egy notepad++-os trükköt az elszúrt tag-ek kezelésére. Ezekkel sokat szívtam, mig erre rá nem jöttem
Kell a fájl elejére-végére egy nyitó-tag, záró-tag páros Pl a <string_table> </string_table> tökéletesen megfelel rá, egyébként más értelme nincs is, pontosabban nem találtam egyéb célját.
Ha ez megvan, kiválasztod a zárót (az utolsó sorban lévő </string table>-t) és a bal oldali "blokk kibontó" jeleket összekötő függőleges vonal addig tart, míg bele nem fut egy tag hiányzó lezáró párjába. Ott megszakad.
Ha az első sorban lévő <string_table> tag-re állsz rá, akkor is így mutatja, de ha nem a záró tag hiányzik, hanem a nyitó (ilyen is van, pl véletlenül felülírtad a lezáró ">"-t), akkor bizonytalan, hogy hol szakad meg a vonal. Lentről fölfelé ellenőrizve mindig jó helyen mutatja a bajt.Jó a tabulált elkülönítés, de nem mindig elegendő, az ilyen apró trükkök is jól jönnek gyakran.
Más: ha szeretnéd tördelni pl a fegyverleírókban a szöveget, az "/n"-nel lehet megtenni, ilyenkor új sort kezd. Ha magában az xml-ben a /n után tényleg új sort kezdesz (de még a <text> </text> között), akkor a sortörés után általában beilleszt egy új sort is.
Ezt a trükköt viszont mindig ki kell próbálni, mert nem minden képernyő elemben kezeli a /n-t, van amikor szimplán csak kiírja ezt is, amitől elég hülyén néz ki. Pl a scriptekbe beágyazott szövegeknél se szokott működni.
A szöveg színekkel is el lehet játszani. Ezek ilyen szerkezetek:
%c[255,1,255,255]• %c[default]ez egy alapszínnel szedett szöveg
Itt egy más (talán lilás, merthogy az R:255, a G, 1, a B 255, a fényerő 255 értékű, de lehet, hogy a fényerő az első byte és akkor sárga a pötty) színű pöttyöt tesz ki, majd utána a szöveg már a default érték lesz. A "default" egy leíró fájlban van definiálva, ott mindenféle színt meg lehet határozni, onnan kezdve elég a nevére hivatkozni. Ezek a színezések pl csak azokban az "ablakokban" működnek, ahová a tárgyak adatait írja ki a program, a beszélgetés ablakában általában nem.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12364 üzenetére
Pontosan, csak a fegyverekhez kell alkatrész, de azoknál kötelező. Amúgy a javítókészletet sosem tudtam használni valamiért, inkább a mérnökökkel javíttattam fegyvereket a Barban.
Van itt valami ezekkel a Kostya féle PDA keresős feladatokkal kapcsolatban, amit nem értek. Amit a Szemétdombon ad feladatot Cordon után, hogy meg kell találni egy PDA-t a környéken, angolul úgy utasított, hogy az az egyik radioaktív halmon (heap) van, azon, amelyik a legközelebb fekszik a Duty bázishoz (ez az átjáró a Bar-ra). Most viszont magyarul úgy van a szöveg, hogy a nyugati erdőben a csőlerakat mögött van a rejtekhely. Ott találtam egy csatornalejáratot, mint rejtekhelyet, ami üres. Viszont ha az angol verzió valós, akkor a domb oldalán is van rejtekhely, de szintén üres. Ez azért van, mert még mindig nem javították ki ezt a hibát, nem érdemes ezekkel a feladatokkal foglalkozni egyelőre. Viszont akkor most melyik a helyes nyom? A magyarított, vagy az angol? Néztem egy végigjátszásban a Youtubeon és ott is a szeméthalmon keresgéltek, nem az erdőben.
A GPS jelzők nem működnek ahogy a megjelölt rejtekhelyek sem.
-
SaGa59
őstag
válasz
Gery D. #12364 üzenetére
Bocs, igazad van, a 1250 a jó. Valamiért egy olyan xml-ben ellenőriztem, amiben még van orosz szöveg és emiatt benne maradt a 1251. Már keverem a dolgokat, annyiszor kell ide-oda váltogatni.
Szóval: windows-1250 a jó kódlapmegjelölés és javítás közben is ez legyen beállítva.
-
SaGa59
őstag
válasz
Gery D. #12350 üzenetére
Hmm... Izé...
A műtárgy még csak-csak, a képződmény elég katasztrofális "képződmény". Én emiatt választottam inkább a relikviát. Nagy értékű, ritka, nem ember által készített (a műtárgy mindig ilyen), de nem is természetes "képződmény". De persze mindenki annak fordítja, aminek akarja, ha magyarul érthető.
A "damage" körüli vitához: a fegyvernek van sebzése is meg állapota is, de a fő paraméterek között, mint a lőtáv, és társai, a sebzést tüntetik fel mindig.
Ha egy szó értelme nem tiszta, érdemes előbányászni az eredeti orosz szöveget és megnézni ott mit van, mert az angolosítások időnként fájdalmasan rosszul sikerültek, erősen egyszerűsítettek. Már ha van orosz eredeti. Sok esetben az eredeti szó szimpla szótári jelentése is jobb, mint amit angolul helyette írnak.Kódlapról:
Ha jó ékezeteket akarsz, akkor a következőket kell tenni:
1: a magyarított szövegfájlokat a gamedata\config\text\hun könyvtárba tedd
2: az xml fájlok első sora:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?>3: a localization.ltx tartalma:
language = hun
font_prefix = _cent4: szerkesztés közben, az editorban is windows-1250 legyen a kódlap
Így mindig jó lesz minden ékezetes karakter. Némelyik magyarításban az első három még meg van, de a negyedik pontot elszúrták és utf-8 a kódlapja ténylegesen az xml-nek, ettől érdekes szövegek tudnak előbukkanni.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12327 üzenetére
Szerintem is új játékot kell kezdeni az 1.1 verzióval és az lehet a baj nálam is. Többen jelezték, hogy butaságok történtek a régi mentésekkel, mivel a két verzió szerkezete között sok az eltérés (anomáliák, kereskedelem stb.). Azt hiszem mégis belevágok egy ultra könnyű újrajátszásba míg egy újabb mod nem kerül valahonnan.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12334 üzenetére
Kösz! Amúgy ezt honnan lehet előbányászni, mert néztem a Technobacon, a Stalkersoup honlapokon, a (általam nagyon utált) facebook-on, a Steam fórumon, de nem találtam (bár lehet, hogy csak nem vetten észre).
Más:
Nem tudom, hogy kivel beszéltem - Heary vagy Gray:Megint más:
Lehet, hogy későn szólok, de ha az eredeti - Fi-csoport féle fordítás az alapod, abban néhány rejtekhely el volt írva. Pontos adatot nem tudok, az egyik pl. a Kordon - gépjárműtelepen levőt a pincébe írta, ott nincs pince
,
mindkét rejtek a padláson van. Igaz, hogy így is végig lehet játszani - egy jó és tapasztalt stalkert ilyesmi nem akadályoz - de azért törekedjünk a tökéletességre. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12331 üzenetére
Érdekes basszus, most az előző 9.9 verzió is ezzel kezdi, amikor át akarok lépni Cordonra hogy begyűjtsem a gyógyszereket:
FATAL ERROR
[error]Expression : ini_file.section_exist(section)
[error]Function : CTradeParameters::process
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\trade_parameters_inline.h
[error]Line : 111
[error]Description : cannot find section generic_buy
stack trace:Eddig jól ment, aztán csak supsz és no way. Most már tényleg kell egy működő verzió, itt mese nincs
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12327 üzenetére
Na ne. Ezt az egészet még egyszer nem tolom végig úgy, hogy csak "talán", az tuti
Ha biztosra tudnám, hogy az a baj, akkor le van cseszve, nekifognék, de nem biztosra nem megyek. Amúgy a bandita exot már átadtam rég Akimnak, cserében valami nagyon extra ruha helyét árulta el, amit több részből kell összerakni, de nem foglalkoztam vele egyelőre. Várok még pár napot, s ha nem, akkor folytatom a régi verzióval, amíg lehet. Ez van...
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12299 üzenetére
Két apró problémám lenne, mivel írtad, hogy kapcsolatban állsz a fejlesztővel, talán ő tudna rá megoldást:
- A malacok szeme kezdetben jó sugárzáscsökkentő - egészség-helyreállító, csak az a baj, hogy nem marad meg az övben, minden betöltéskor újra be kell rakni. Mással eddig még nem tapasztaltam ezt.
- Már többször találkoztam olyan rejtekhellyel, ami inaktív állapotban megnézhető, mihelyt aktív lesz, nem.
Példaként a Fox által adott halottaskocsinál levő rejtek:Amúgy szerencsésen kezdtem, mert a barlangban a bányász két társát elkapta egy elekto-anomália, ezért az egyik "ideadta" a kolimátoros - hangtompítós benellijét (plusz ugye az alsó szinten - a falmászás után - a halott mellet AK-74 + lőszer). Ezzel aztán gond nélkül megoldottam a szeméttelepen a banditák és a zsoldosok összes baját
, és az irányítónak is használt.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12297 üzenetére
Felkeltettétek a kíváncsiságomat, ezért újra (sokadszor) elkezdtem a Soup-ot.
Három kérdés (egyben):
A taktikai mellénynek, és az "ültető ujjnak" mi értelme, és a nyolc rekeszes képződménytartó a másodiknál miért írja ki, hogy nem tud több védelmet nyújtani?Két észrevétel a fordítással kapcsolatban:
- Az Agroprom-i katonai épület csak 2 emeletes.
Az európai szóhasználattal szemben az amerikai angol és az orosz nyelvben nincs földszint és 1.emelet..., hanem 1. floor, 2. floor ...(az orosz megfelelőket nem írnám most ide
). Lásd https://en.wikipedia.org/wiki/Storey
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged