-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stm_
tag
2003-ban! A 2004-es dátum már egy csúsztatás. Sok terület kimaradt...Lab X-12, Old Cordon, Old Garbage, Dead City, Western Red Forest, Darkscape, Old Swamps, Generators, Pripyat Underground. Utóbbiról még szó is volt a játékban Agyar dokumentumaiban. Ezen felül elemek, karakterek, mutánsok, fegyverek stb.
A 1935-ös Bulidban nagy részük megtalálható volt. Egyébként bármennyire játszhatatlan ez a korai verzió megkockáztatom, hogy jobb AI található benne. Történt, hogy sétált egy stalker..előtte anomália. Gondoltam, hogy jön a Soc féle nyugottan belesétál de ki már nem dolog. De nem! Megállt, kicsit előredőlt, és dobálta a csavarokat
kikerülte az anomáliát majd ment tovább! Ehhez hasonló dolgokat talán a CS-ben erőltettek de egyrészük nem jöttt össze. Ami meg igen (fedezék mögül való fegyver kidugás/tűzelés)...háth marha pontosan céloztak ahhoz képest, hogy nem láttak. CoP-ban ilyesmi már nem volt. Ami meg volt mint pl új mutánsként a Burer ill. újdonságként a vérszívó animációja szintén már a 2004-es Bulidban helyett kapott.
Szóval amit a Stalker eredeti fejlesztői elképzeltek azt az új fejlesztők már csak részben voltak képesek elkészíteni. Pripyat városát elérve lehetett nagyon érezni, hogy valami nem kerek, hírtelen egy cső FPS lett. Végre a zóna közepében vagyunk de a pár perces nyomuláson kívűl a szolgálattal meg a Hotelhoz való kitérőn kívűl más dolgunk nincs ott. Pedig lehetne az óriáskeréknél, a szemétkupacot antennaként használó éppen imádkozó monolith tömegnél na meg a Stadionnál ahol még átvezető videó is van. Hiába a sok határidő tologatás, hiába a CS ami elviekben a SoC hátrányait, hiányosságait hozta volna helyre..nem sikerült. COP-nál már talán kicsit a saját elképzelésüket követték és nem annyira a "régi" játék irányába mentek. Az meg, hogy éveken át nem tudták megoldani a járművek használhatóságát meg az anomáliák láthatóságát.. A 2004-es "semeddigsemkész" verzióban pont úgy látszanak az anomáliák mint a megjelentben. A járművel meg ha valakinek nekimegyünk az repül egyet és kifekszik
Nekem mindegyik rész tetszik bár azért sajnálom az elsőt mert még a végül megjelent játéknál is lényegesen jobb lehetett volna a 1935-ös Build alapján.
Egyébként szerintem az amcsik is csípik. Még az akkori legendás 8800GTS-t is ezzel a játékkal népszerűsítik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Torrent meghívó kunyeráló
- World of Tanks - MMO
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Építő/felújító topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Akció! HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- új akku Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD 1 év garancia
- LG UltraFine 4K és Smart Monitorok -30%
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
kikerülte az anomáliát majd ment tovább! Ehhez hasonló dolgokat talán a CS-ben erőltettek de egyrészük nem jöttt össze. Ami meg igen (fedezék mögül való fegyver kidugás/tűzelés)...háth marha pontosan céloztak ahhoz képest, hogy nem láttak. CoP-ban ilyesmi már nem volt. Ami meg volt mint pl új mutánsként a Burer ill. újdonságként a vérszívó animációja szintén már a 2004-es Bulidban helyett kapott.
shield
