Új hozzászólás Aktív témák

  • icemad

    nagyúr

    válasz blueye #1436 üzenetére

    Nekem volt, elég sokszor, de én Hollandiában élek, itt másképp működnek a dolgok. Pl feleségem flip 3 telefonjában megtört a kijelző a hajtásnál, írtam a Samsungnak, 3 nap alatt kész volt. Úgy, hogy hétfőn vitte a futár, kedden megcsinálták, szerdán hozta a futár. De! Valamit elbasztak mert a GPS utána nem működött. Szóltam nekik, ugyanígy 3 nap volt. Alaplapot, aksit is cseréltek. Utána jó volt. Rá egy évre (kb 22 hónapos volt a telefon akkor, de még garis), megint eltört a kijelző a hajtásnál. Mondom basszafasz, elküldöm megint. Mit veszítek? 2 nap múlva írtak vissza, hogy sajnos alkatrész hiány miatt nem tudják megcsinálni, de felajánlanak egy Flip 5 telefont, ami teljesen új, bontatlan, de csak addig él rá a garancia, ameddig a flip 3-ra. (2 hónap kb.) Simán elfogadtam, azóta a nagyobbik fiam használja a flip 5-t, a feleségemnek meg vettem egy másik flip 5-öst. 😁
    És már én is gariztattam 3x a fold 3-at. Szóval ezek után nálam csak a Samsung jöhet szóba.

    Érdekesség, hogy bármi baja volt bármelyik telefonnak, mindig azt írták a javítási papírra, hogy egy csavar nem volt meghúzva és szoftver frissítést csináltak. Így nem volt nyoma sem kijelző cserének, se aksi cserének, se semminek. Akár félévente küldhettem volna vissza valami miatt. Hogy most ezt hogy boxolják le a Samsungnál, az nem érdekel, de nekem ez így jó. :)
    A javítás utáni hívások természetesek itt, csak itt kétszer hívnak. Egyszer pár nap múlva, amikor visszakapod a telefont, egyszer meg kb 1 hónap múlva.

Új hozzászólás Aktív témák