Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    A Medion notik még hagyján, én az asztali gépekről beszéltem, azokkal nincs jó tapasztalatunk. Ha bejön egy ilyen hozzánk javításra, automatikusan elborul mindenki arca. Ahogy említettem, főleg a hűtése rettenetes, de a usert ez nem érdekli, jó neki az, ha terhelve 80-90 dB-lel üvölt a gép. (Szerencsére vannak üdítő kivételek, egy normális hűtőt felrakva egész normális gép benyomását kezdi kelteni, csak szétszedni ne kelljen, mert az megint egy külön rémálom.)
    Dell gépekkel vagyunk még hasonlóan - valahogy amelyik bekerül hozzánk javításra (és nem valami egyszerű probléma van vele, pl. RAM vagy HDD csere), mindig heveny káromkodások közepette történik a diganosztizálás, mert mondjuk vagy valami spéci procihűtője van spéci csatlakozós ventivel (aztán oldd meg, hogy a BIOS ne sipákoljon miatta), vagy a táp valami szupervékony egyedi formájú izémizé, amit legyilkolt a por...

    De hogy on legyek:
    A cégnél én vezettem be azt a szokást, hogy amelyik ügyfél dzsuvásan és/vagy porosan hozza be a gépét, annak elmondjuk, hogy ingyen kitakarítjuk a gépét, ha arról van szó, és évente egyszer azért illik megcsinálni. Kölyköknek külön szólunk, hogy a szoba kitakarítása nem csak apuanyu vegzálása, hanem a gépnek is jót tesz, ha nem köbméterszám szívja be a port. Eddig egyszer húztam gumikesztyűt: valami rejtélyes módon hetek óta a behozott gépben rohadt egy félig elfogyasztott szendvics vagy hamburger (már nem lehetett megállapítani). Viszont talán a legnagyobb kára annak a srácnak volt, akinek a 9800GT SLi konfigjából kidöglött az egyik VGA kompletten (a venti beállt, az alsó kártya megsütötte - amaz viszont túlélte, csak új hűtő kellett neki), a táp, a procihűtő, a chipsethűtő).

Új hozzászólás Aktív témák