Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Rover623 #1895 üzenetére

    egyetértek :R valaki húzzon egy vonalat, és onantól tényleg zárjuk le a procikérédt - tudomásom szerint egyébként is van erre topic :DDD

    ...és a topic témájához is egy kicsi friss:
    kénytelen voltam ma felhívni a microsofotot, mert amíg bedobozolva figyelgetett az ügyfelem új gépe, addig jelárt a 30 nap. Ma viszont már be lehetett üzemelni. Az első gondom az volt, hogy hiába van készen a hálózat, mivel nem megy a gép, nem tudom beállítani a routert, ezért a netes regisztráció kizárva. Najó! Telefonálunk. Elkezdem pötyögni befele a számokat, majd a 7. ''adag'' beírása közben hibajelzőhang, kérem kezdje elölről a 7. csoport bevit.. is itt megszakadt a hang. Megint elkezdem, eljutok a 3. számig, megint bing-bang, hiba történt - közli velem a kellemes női géphang, és mintha térerő ingadozás lenne, hol van hang, hol nincs - térerőm azonban volt - 5. vagy 6. kísérletre elfogadta a 7. csoportot, végigvittem, majd a végén közölte, hogy a megadott aktivációs kód nem megfelelő, kapcsolja az ügyintézőt várjak. Gondoltam magamban, persze, vasárnap du 1 órakor ugysem veszi fel senki - 3mp múlva már mutatkozott is be a kedves MS ügyfélszolgálatos hölgy. Igaz kicsit ''gyagyásra'' vette, elmagyarázta, mit merre találok, majd elkezdte sorolni a számokat, gondoltam, hogy a 7. csoport lesz roszz, de nem nyertem. A 6. sikeresett nagyon félre :)
    Utánna elkezdte bediktálni a számokat - mikor rájött, hogy nem vagyok analfabéta, kicsit rágyorsított, és így az egésszel végeztem bő 45mp alatt :R pozitívan csalódtam a microsoftba. - nekik sem lehet egyszerű, vasárnap is a hülyeségeket hallgatni. :D

Új hozzászólás Aktív témák