Új hozzászólás Aktív témák

  • becenevem

    aktív tag

    válasz TESCO-Zsömle #37180 üzenetére

    Van ennél egy egyszerűbb módszer. Ha bemondja az ügyintéző, hogy a hívás rögzítésre kerül, akkor mondjátok azt, hogy nem járulok hozzá a rögzítéshez.
    Erre 99% elköszön. (Ezt senki sem kockáztatja.) 1% visszakérdez, hogy biztos? Neked akar jót. Mondod, nem járulsz hozzá, le fogja tenni.

    Ha nem mondja be, kérdezzetek rá, hogy rögzíti-e (kötelezően be kelle mondania), utána lehet mondani,nem járulsz hozzá.

    (Ha volt már ez a javaslat, akkor bocsi, nem tartok még ott az olvasásban.) :DDD

    Szerk:
    Látom, írtatok utána a marketing célú megkérésekről hogyan lehet leiratkozni.
    Azzal le akarnak majd rázni. Kevesen teszik meg, pedig van lehetőségük.

    Hosszabb egy kicsit a folyamat, de ilyenkor rögzítsétek panaszt. Annak van egy sorszáma, kérjetek el. S írassatok be, hogy leiratkozás és a hangfelvételen rögzítve van, hogy le lesztek iratkoztatva. Így menni fog.

Új hozzászólás Aktív témák