Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz Flame_ #10529 üzenetére

    A primitív ember ismérve, hogy hozzá nem értését nem ismeri be, az elégedettlenségét pedig úton-útfélen hangoztatja. Legyen az utca, baráti kör, sőt, nem riadnak vissza a hatóságoktól sem, akik persze neki adnak igazat. A francnak nem hiányzik semmiféle ellenőrzés. Nem azért, mert találnának valamit, hanem nyűg, és a mai jelek szerint élvezettel keresnek mindent, amibe bele lehet kötni.
    Kamera? Volt olyan esetem, hogy a kollégával lebeszélte az ügyfél, a frissiben vásárolt pixelhibás notit cserélik. Milyen a jó vevő? Bemegy a fogyvédre, és feljelent. Ők kijönnek, se köpni, se nyelni nem tudok, csak elmondom, hogy mibe maradtak a felek. Erre a fogyvédes a neki tetsző formában megfogalmaz egy jegyzőkönyvet, és elém dobja, írjam alá. Mondom, azért átolvashatom, nem? Fogyvédes vörös fejjel elkezd kiosztani, hogy jól van, akkor a tulajt berendeli, és majd tárgyalhatnak, mennyi is lesz a bírság. Mutatom neki, hogy kamera van :D Hangfelvétellel :D:D:D Még inkább vörös a feje.

    A vevők már túlontúl visszaélnek a jogaikkal, és mindent a nekik legkedvezőbb módon akarnak megoldani. A boltnak meg egyre többször kell nyelnie.

  • adik

    őstag

    válasz Flame_ #10529 üzenetére

    Ilyen kellemesen üvöltöző páciensem nekem is volt már (pár), de az nem visszahozta a terméket, hanem csak nagyon nem értett hozzá - nem ezzel volt a gond, hanem azzal, hogy nem értette meg, hogy nem tudok neki segíteni, mert az ő szintjéhez külön diploma kell. Ezt nagyjából egy "Ezt szeretném akkor visszavásárolni magától!" mondattal zártam le. Hirtelen megdöbben nem kicsit, a termék persze tök szűz állapotban. Azóta nem láttam, de bevallom bár persze nekem is fáj pénzt visszaadni user error esetén, de az övé valahogy nem hiányzik.
    A 107-et talán egyszer kellett csak kihívnom, röpke másfél óra alatt meg is érkeztek, pedig bp belvárosról beszélünk.

Új hozzászólás Aktív témák