Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz george11 #1353 üzenetére

    ok, van ebben is ráció de a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség :)....ehhez nem kell felsőfokú végzettség, csak tolerancia meg tapasztalat, ha egy laikus ránéz az árlapra, az kriksz-kraksz, ha egy felhasználó ránéz, már lát annyi háttérinfót az illetőnek hogy informálni tudja a laikust, szóval nem egy doktori végzettséget igénylő munkakör semmilyen eladói pozíció - ezzel illik tisztában lenni és úgy hozzáállni a vevőhöz, mondtam nekem pl herótom amikor valamelyik zsugabubus a szakközépjével azt hiszi, ő az atyaúristen mert a pult mögött áll
    szóval sok beszédnek sok az alja, van kül a hülye és hülye vevő között, az egyik mondjuk hülye mert nem ért hozzá, a másik meg hülye mert flegmán ért hozzá, és azért nem mindegy melyiket hogy kezeled, a flegmát nyílván senki nem viseli könnyen - én pl takarékszövetkezetben melóztam ahol azért ügyfélt eligazítani illik, na ott pl rövid idő alatt azt láttam hogy akik vmilyen hitelkérelemmel fordulnak a hitelezős munkatárshoz, csak az első kört futják le, utána vissza sem jönnek - egyik alkalommal sikerült is beszélnem egy ilyen visszatáncolóval, megkérdeztem mért nem ott folyósították, erre az volt a válasz hogy úgy érezték nem kapnak elég figyelmet a munkatárstól, 2 percenként szaladgál jobbra balra, nem tud 5 percig normálisan tájékoztatni az embert, stb, így hát inkább kerestek egy másik bankot ahol lehet 2% kal nagyobb volt a kamat, de leültették őket és szívélyesen foglakoztak vele - szal nem csak egy 10 ezres memó vagy 20 ezres vinyó múlik ilyenen hanem mondjuk milliós ügyletek, és lám azok is el tudnak úszni
    nem azt mondom hogy napi 8 órában vigyorogva kell állni tejbetökként a pult mögött, de ahogy az eladót zavarja az ha prohardverezés közben ''zaklatja'' a vevő, úgy a vevőt is az, ha így bánnak vele - csak míg az eladó azt gondolja, na elhajtottam még egyet, nagy ügy, nem vett meg egy alkatrészt, addig a vevő aszondja, na ide se jövök többet - ami mondjuk gáz, ha egy hót zsíros hardcore hardware buzit hajt el az ember aki neadjisten havonta cserél jelentősebb cuccokat gépben....puskás öcsinek volt az a mondása régen, ha valahol rossz étteremben ebédeltek : na, itt is ettünk már háromszor : először, utoljára, és soha többé


    na ez is hosszú lett :D

  • HEMP

    aktív tag

    válasz george11 #1353 üzenetére

    Ez szerintem elég nagy gond, mármint hogy a telefont részesíted előnyben, a személyesen megjelenő, toporgó vevővel szemben... ú
    Mindig is utáltam ezt a felfogást, soha nem is fogom megérteni miért így gondolkodnak egyesek: ha már vevőként veszem a fáradságot és elmegyek, buszozok, gyaloglok, benzint pazarlok arra, hogy személyesen beszéljek vkivel, ergo mintegy megtisztelem vele, akkor a telefonos-vevő, aki még csak fel sem áll a foteljéből miért élvez elsőbbséget? Hívjon újra, se fáradságába, se idejébe, se pénzébe, semmibe sem kerül. Kihal ebből a világból teljesen az emberség...
    A telefont meg kell tanulni nem felvenni minden boltosnak!!! :Y

    ''Azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor az rossz, tehát jó!''

Új hozzászólás Aktív témák