Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    senior tag

    Sziasztok, na akkor énis megosztanám a tapasztalataimat. Rendeltem az iPon-tól egy FSP Hydro G 750W tápot 5év GYÁRTÓI garanciával. Kb 1hónap után azt vettem észre hogy reggel amikor kapcsolom a gépet az notóriusan újraindulgat a táp meg kattog zümmög csattog. Amikor a tápot bekapcsoló gombját nem sikerült elég gyorsan átbillenteni pedig egyenesen félelmetes zümmögő hangot adott... hát szikrázott a drága, dehát ezt már csak emailen küldtem a garancia futár igénylőn nem szerepelt :( . Visszaküldtem hát az iPon -nak hát garanciás. 14nap elteltével a tápot vissza is kaptam, a szervíz jegyzőkönyvben benne 2kábel hiányzik(?) amúgy nem, és a táp hibátlan (?) amúgy nem. Mindegy, azon melegében készítettem egy videót amin kb 1p30mp alatt minden általam közölt hibát produkál a táp, majd felkerestem az iPon ügyfélszolgálatot hogy na keressünk már megoldást a problémára. Na hát ez nem ment, rma -tól válasz óóóó na az itt még semmi. Felkerestem a gyártót ha már GYÁRTÓI a garancia ugye és ott hát a földig ültem. Magyarországon nem létezik gyártói garancia, csak a kereskedőn keresztül érvényes. A táp gyári hibája miatt tönkretesz valamit? Hát az biza pech de evvan nyeld be, küld vissza a tápot kereskedőnek... itt ugye corsairnek be kell küldeni mindent amit hibásnak vélsz (nekik, nem a kereskedőnek és majd ők megoldják) Ekkor továbbítottam a GYÁRTÓNAK a GYÁRTÓI garanciás tápegységról készült VIDEÓT a hibával illetve az iPon szervíz "jegyzőkönyvét" amelyre azt mondták, hogy véletlenül se kapcsolgassam már ha iszikrázik a táp nehogy ottmaradjak egy-egy ilyen akcióban és hogy forduljak a fogyasztóvédelemhez mert szvsz ez így veszélyes. Na most ezek után mint kis naív ismét írtam az iPonnak megint forwardolva a videót illetve immáron az FSP magyarország válaszát is, hát meg is jött a válasz amelyben nem értik hogy a hiba náluk miért nem jött elő. Hát emberből vagyunk semmi gond gondolom én adok videót + egy jó szájbarágós leírás hogy a hibát hol keresd és hogy hozd elő. Elküldtem hát a tápot megint és itt voltam én jó naív. Az iPon másnap megkapta a terméket majd a következő munkanap kiküldték az értesítőt hogy a terméket megkapták, és hogy a 12tűs ATX csatlakozó fölött kis ütődés látható. JA MEG A F....T. Milyen csodálatos, hogy miután 2 meglévő kábelre rávágják hogy hiányzik miközben nem, majd 2hét alatt nem sikerül reprodukálni egy 1.5p alatt reprodukálható (gyártó szerint ne nyomkodd) hibát és mikor megkapják a videón az egyedüli nem látható részén a tápnak mágikusan megjelenik egy ütésnyom. Persze mert imádok az ablakon kidobálni 46eFt-ot amibe a Seasonic Prime Ultra Gold 750W cseretáp került. Szóval itt áll a dolog, most elvileg a tápot elküldték a beszállító janinak aki majd jól megszakérti aztán eldönti hogy mi legyen. Eddig semmi gondom nem volt az iPonnal de úgyfest hogy Magyarországról PC alkatrészt venni... felér egy kasztrálással.

Új hozzászólás Aktív témák