Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    senior tag

    válasz inf3rno #10792 üzenetére

    Hű nemtudom mi volt veled de nagyon a lelkedre vetted ha 2012 óta ennyire zúdítod. Amúgy ha csak az 1-2 csillagos értékeléseket nézed az csalóka lehet. Van 193 (1*)/354 (2*)/617 (3*)/2564 (4*)/18355 (5*). Na azért érted. És mondom ezt úgy hogy nekem aztán végképp az utolsó a listámon bárki védelme.

    Mondjuk ez a használt cucc érdekes. Elköldöttem már az elmúlt 10 évben náluk egy-két milliócskát de még használt cuccot nem kaptam soha. Garis ügyintézésem is összesen volt 2db, ebből az első olyan meh hagyjuk kategória (a videó nem volt elég olyan szájbarágósan kellett leírni a hibát amit nem vártam volna, de 2hónap alatt megoldódott), a második hát az igen.

    A telefonos ügyfélszolgálat az valóban hagy némi kivánnivalót maga után amikor egy az egyben rámrakta a telefont hogy írjak emailt az rma -ra, de az info@ -on meg a iPon Facebookon még eddig mindent sikerült megoldani. Szerintem engedd el jobban jársz ... 1000-ből 1-ek voltunk ennyi le kell nyelni.

  • Exodion

    senior tag

    válasz inf3rno #10787 üzenetére

    Mostmár mindegy :D . Nem akarok én ebből az ügyből most nagyvolumenű következtetéseket levonni. Leírtam a tapasztalataimat és kész. Volt egy garis ügyintézés ami problémákba ütközött és úgy adódott a dolog hogy magunk között nem tudtunk dűlőre jutni. Független békéltető testület meghozta a döntést most úgy alakult hogy az se tetszik. Megyünk tovább ennyi.

    Nem hinném, hogy ez általános lenne különben már nem működnének. Ha veszünk 1000 rendelést havonta, abból jó ha 100 rendelésnél fognak az emberek jótállási időn belül garanciális igényt érvényesíteni. Abból a 100-ból lesz 10-20 problémás, és abból a 10-20 -ból kitudja hányan járnak úgy mint mi.

  • Exodion

    senior tag

    válasz inf3rno #10784 üzenetére

    Mondjuk, nem hiába mondtam hogy nem szerettem volna ide beírni, de mostmár úgyis mindegy.

    Én úgy látom, hogy a törvények pontosan annyira védik a kereskedőket mint a vásárlókát. Ottvan a 14napos elállás amivel a vásárló lehet egy görény. A kereskedő kezében meg ottvam a jótállási kötelezettség megszűnése olyan hibák esetén mint pl egy kiégett LED (BestMarkt).

    Mindazonáltal 20 nap még bennevan a talonban pedig nekem aztán végképp nem áll érdekemben védeni az ipon-t ha már inf3rno idézte a hozzászólásom. Az originál PTK nem köt ki határidőt a jótállási kötelezettség teljesítésére, az új NGM rendelet is csak törekvésben állapítja meg a 15 napos határidőt amit meg lehet magyarázni külföldre küldéssel és "alattomos" hibák nehéz detektálásával.

    Semin -nek pedig. Hát tudod én végig tisztelettudóan kommunikáltam emailen talán egy pontot kivéve amikor visszakaptam egy nyilván selejtes kártyát 2hónap után és rákérdeztem, hogy esetleg tönkretegyem-e hogy legyen egy darab tégla és akkor elfogadnák-e hibának. Nem értem el vele semmit; nem kaptam mást csak időhúzást, ferdítést, meg egy lóf***t a se****e hogy úgy szépen magyarul leírjam pedig én aztán olyan türelmes voltam 45napig amilyen csak lehetek. Tehát akkor milyen a jó vásárló? Nincs garanciás gondja. Ha van meg csak leadja a terméket és nem érdekli milyen jogok illetik meg hanem kussban vár ha kell 2-3hónapig amíg majd méltóztatik a gond megoldani magát. Nekem is mindenem az ipontól van, az utolsó kábelig a gépemben; sőt a korábbi gépeimet is tőlük vásárolt alkatrészekből raktam össze és soha nem volt gondom. Három napos cserét nekem sem teljesítettek, de vettem egy másik alaplapot attól meg elálltam. Jogtalan? Igen, de meh annyin nem akadtam fennt.

  • Exodion

    senior tag

    válasz L4mie #10738 üzenetére

    Én ilyet nem mondtam. Vásárolok tőlük kb 10 éve, eddig összvissz volt 3db garis problémám. Az elsőnél még sacc per kábé rá lehet mondani, hogy zökkenőmentes volt. A másodiknál már tikkelt egy kicsit a szemem de nem volt kényelmetlen, lezárult. A harmadiknál mivel marhakényelmetlen volt a termék hiánya és 40 napig semmi de semmi nem történt Ptk ide vagy oda itt állok és békéltető testületi eljárásra várok még 16-ig. Ha nem mentem volna lehet már megegyeztünk volna de elég egyértelműen közölték panaszomra az álláspontot.
    Lehet türelmetlenkedni? Persze mindig lehet, de még ha esetleg igazad is van és törvény is létezik a problémádra tessék élő példa vagyok. Nem értem el vele semmit csak jól megszivíttam magam.

  • Exodion

    senior tag

    válasz L4mie #10736 üzenetére

    Bértollnok ez jó :C . Tőlem aztán izmozhat bárki, én is "izmoztam" aztán 16. -án mehetek békéltető testületi meghallgatásra de előbbre nem jutottam csak két lépést hátra :C :C .

  • Exodion

    senior tag

    válasz Szabesz #10730 üzenetére

    Hát értem ezalatt hogy hasonló cipőben jártam mint te csak nekem a beszállító matyizott több mint 1hónapig a cuccomon utánna utasította el a kérésem. Erre felkerestem a békéltető testületet, hogy mondják már meg hogy kinek volt igaza de kibékültem volna vele ha nem kapom vissza a selejtet amire elindult a fogyvéd eljárás írásban mindenhogy közöltem hogy nem érdekel a javítás mégis ittvan a cserélt termék nálam és most várok az eljárásra 2hét múlva. Pedig levásárlással ráfizettem volna más termékre de ez van. Most van egy kártyám amivel megfektettem az alaplapom így miért használnám? Nem is bonthatom ki így kell vinni magammal :)) . Megkaptam válaszban, hogy mivel békéltető testülethez fordultam így ez van, majd lezajlik :DD
    Amúgy facebookon érdemes rákérdezni náluk, na ők pl elnézést kértek a garis ügyintézésért.

  • Exodion

    senior tag

    válasz Szabesz #10728 üzenetére

    Jobban jársz ha kivárod... ha izomkodsz és mész a békéltető testülethez akkor nincs alku :N . Meg sok dolog függvénye, hogy meg tudod -e sürgetni de Ptk van rá természetesen; ha okot találsz elállhatsz a javítástól és kérhetsz cserét/levásárlást. Persze ezt is elutasíthatják és akkor marad a várakozás vagy a békéltető ami sokkal hoszabb várakozás és ha ezen az úton indulsz el akkor végképp elvágod magad náluk.

  • Exodion

    senior tag

    válasz bul07 #10722 üzenetére

    Na meg is jött a válasz a Corsair -től. Elküldtem nekik a saját számlámat rajta a 12hónap garival a vengeance pro rgb -re. A válasz hogy amíg megvan a memória addig náluk érvényesíthetek garanciális igényt, sőt máris ki akarták cserélni ELŐRE küldve a csere RAM-ot. Most közöltem, hogy engem nem igazán zavar, hogy van egy darab papírom amin 1év gari szerepel jó ez nekem, majd ha bajom lesz velük szólok :DD

  • Exodion

    senior tag

    válasz bul07 #10722 üzenetére

    Ebben nem értünk egyet. Legutóbb amikor Corsair-ékkel beszéltem az infó elég egyértelmű volt. lifetime warranty, de nem átruházható. Az jó kérdés, hogy mi a helyzet akkor ha közben az adott RAM kifut, de rákérdezek náluk megint :) .

  • Exodion

    senior tag

    válasz Gaboo007 #10716 üzenetére

    Írj a Corsair-nek, megadod a gyári számot és megtudod van-e rá érvényes gyártói gari. Én vengeance RAM-ot vettem 1év garival de Corsair-en keresztül megvan a lifetime amíg megvan a számla. Ők annyival adják el a cuccot amennyivel megkapják a beszállítótól. Akkor vagy bajban ha megveszed gyári garral csak azt te nem tudod intézni.

  • Exodion

    senior tag

    Sziasztok, na akkor énis megosztanám a tapasztalataimat. Rendeltem az iPon-tól egy FSP Hydro G 750W tápot 5év GYÁRTÓI garanciával. Kb 1hónap után azt vettem észre hogy reggel amikor kapcsolom a gépet az notóriusan újraindulgat a táp meg kattog zümmög csattog. Amikor a tápot bekapcsoló gombját nem sikerült elég gyorsan átbillenteni pedig egyenesen félelmetes zümmögő hangot adott... hát szikrázott a drága, dehát ezt már csak emailen küldtem a garancia futár igénylőn nem szerepelt :( . Visszaküldtem hát az iPon -nak hát garanciás. 14nap elteltével a tápot vissza is kaptam, a szervíz jegyzőkönyvben benne 2kábel hiányzik(?) amúgy nem, és a táp hibátlan (?) amúgy nem. Mindegy, azon melegében készítettem egy videót amin kb 1p30mp alatt minden általam közölt hibát produkál a táp, majd felkerestem az iPon ügyfélszolgálatot hogy na keressünk már megoldást a problémára. Na hát ez nem ment, rma -tól válasz óóóó na az itt még semmi. Felkerestem a gyártót ha már GYÁRTÓI a garancia ugye és ott hát a földig ültem. Magyarországon nem létezik gyártói garancia, csak a kereskedőn keresztül érvényes. A táp gyári hibája miatt tönkretesz valamit? Hát az biza pech de evvan nyeld be, küld vissza a tápot kereskedőnek... itt ugye corsairnek be kell küldeni mindent amit hibásnak vélsz (nekik, nem a kereskedőnek és majd ők megoldják) Ekkor továbbítottam a GYÁRTÓNAK a GYÁRTÓI garanciás tápegységról készült VIDEÓT a hibával illetve az iPon szervíz "jegyzőkönyvét" amelyre azt mondták, hogy véletlenül se kapcsolgassam már ha iszikrázik a táp nehogy ottmaradjak egy-egy ilyen akcióban és hogy forduljak a fogyasztóvédelemhez mert szvsz ez így veszélyes. Na most ezek után mint kis naív ismét írtam az iPonnak megint forwardolva a videót illetve immáron az FSP magyarország válaszát is, hát meg is jött a válasz amelyben nem értik hogy a hiba náluk miért nem jött elő. Hát emberből vagyunk semmi gond gondolom én adok videót + egy jó szájbarágós leírás hogy a hibát hol keresd és hogy hozd elő. Elküldtem hát a tápot megint és itt voltam én jó naív. Az iPon másnap megkapta a terméket majd a következő munkanap kiküldték az értesítőt hogy a terméket megkapták, és hogy a 12tűs ATX csatlakozó fölött kis ütődés látható. JA MEG A F....T. Milyen csodálatos, hogy miután 2 meglévő kábelre rávágják hogy hiányzik miközben nem, majd 2hét alatt nem sikerül reprodukálni egy 1.5p alatt reprodukálható (gyártó szerint ne nyomkodd) hibát és mikor megkapják a videón az egyedüli nem látható részén a tápnak mágikusan megjelenik egy ütésnyom. Persze mert imádok az ablakon kidobálni 46eFt-ot amibe a Seasonic Prime Ultra Gold 750W cseretáp került. Szóval itt áll a dolog, most elvileg a tápot elküldték a beszállító janinak aki majd jól megszakérti aztán eldönti hogy mi legyen. Eddig semmi gondom nem volt az iPonnal de úgyfest hogy Magyarországról PC alkatrészt venni... felér egy kasztrálással.

Új hozzászólás Aktív témák