Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomics

    addikt

    Sziasztok,

    olyan problémám akadt, hogy rendelésnél online bankkártyás fizetést választottam és a tranzakció végén a telefonszámomra küldtek egy biztonsági kódot amit beütve teljesül a tranzakció. Namármost ezt az SMS-t nem kaptam meg, így bezártam az oldalt. Ennek ellenére az összeget levonta a bankkártyámról és megkaptam az emailt a rendelés visszaigazolásáról. Ez nem is lenne probléma, csakhogy mára vártam a futárt és nem kaptam semmit, küldtem nekik egy mailt amire válaszolva azt írták hogy törölték a rendelést mert a fizetés nem teljesült. Pedig a számláról az összeg levonásra került...
    A telefont nem veszik fel, illetve az emailre (amiben részletezem a problémát) sem válaszoltak még
    Ilyenkor mi a teendő?

    Biznisz Elek: levonásra került.

Új hozzászólás Aktív témák