Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trancer

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #8238 üzenetére

    - Kifogásokat akkor kellene keresnünk, ha jogszerűtlenül járnánk el, vagy mást ígértünk volna, szerintem.

    Véleményem szerint trükkösen kibújtatok a garanciális csere kötelezettsége alól.
    Az első garanciális esetnél még hajlandóak voltatok cserélni a terméket, de már ekkor is bepróbálkoztatok és csak a Fogyasztóvédelem megemlítése után adtatok másikat (ez a termék is drágább lett időközben).
    A szervizes kolléga alapból elutasított, csak a szerviz vezető kegyes döntésének köszönhetően cseréltétek ki. De lehet, hogy pont Te voltál az. Már az első esetnél se tetszett ez a hozzáállásotok, de ennek ellenére nem kezdtem el panaszkodni.

    Már azt se értettem, hogy miért küldtök olyan e-mailt, hogy:

    "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek"

    mikor a termék elérhető státuszban volt.

    Természetesen az Ipon nem tudja mindenkinek az igényeit kielégíteni, jelenleg próbáljuk a kedvező árakat adni, úgy tűnik erre van kereslet.

    Olcsó húsnak híg a leve...

    Pénzt visszakaptam, véleményemet leírtam, többet vásárolni nálatok nem fogok, az ügy részemről lezárva.

  • Gyuri27

    félisten

    válasz HUN]Repa #8238 üzenetére

    A technikás vásárlókat most hagyjuk (vannak ilyenek).
    A tv szerint kijavítás, kicserélés majd pénz vissza a dolgok menete.
    Az első kettőt lehet egyből kérni (alap esetben csak ez van, ha nincs ez a kettő akkor beszélünk hibás teljesítésről és az eredeti állapot visszaállításáról).
    Az meg nem állja meg a helyét, hogy nincs (nem beszerezhető) ha a webshopban rendelhető.
    Az, hogy abban a nagykerben (ahonnan hozva lett nincs, nem akarnak adni vagy, hogy ingázik a forint-eur árfolyam) nem érdekes.

Új hozzászólás Aktív témák