Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz
westlake
#195
üzenetére
Olyan 3 nap nincs már, hogy "nem tetszik, cseréld ki" (kivéve neten rendelt cuccoknál, de az más kérdés, ott több is van), viszont az van, amit leírtam: 3 munkanapon belül nem javíthat, cserélni köteles, vagy lóvét visszaadni. (151/2003. korm. rendelet
)#191: en ugy tudom, hogy az unioba lepes ota nincs hatarido a garancialis csere.. se 15 nap, se 150 nap.. annyi van, hogy tenyleg torekedniuk kell.. ami ugy eltarthat akar 90 napig is.. egyebkent ha te beperelsz valakit, akkor nem neki kell bizonyitani, hogy o torekedett a megoldasra, hanem neked kell bizonyitani, hogy nem torekedett.. azt meg hogy tudja egy vasarlo bizonyitani?
Ha végigolvasod, amit előzőleg írtam, benne van a válasz... Ha nem hiszed: 151/2003. korm. rendelet, 49/2003 GKM rendelet, Ptk.

-
gs20
tag
válasz
westlake
#188
üzenetére
Nos de pl az én esetemben 3 napon belül szóltam hogy nem jó a cucc, tudtommal ebben az esetben cserélniük kellene, nem? Mondjuk engem nem zavar az sem ha ventit cserélnek benne, akkor legalább biztos hogy egy letesztelt, működő példányt kapok majd kézhez
Alapvetően végülis nincs gondom az iponnal, normálisak voltak vásárlásnál, normálisak voltak mikor visszaküldtem a cuccot, egyedül az nem tetszik hogy lassan már 3 hete semmi reakció, a mailemre se válaszoltak. Legalább annyi jött volna h "T uram, megkaptuk a visszaküldött terméket, továbbküldtük javításra, ez kb x nap, majd jelentkezünk ha kész." vagy hasonló, de semmi nem jött. És ez az ami zavar. Főleg hogy ha már érdeklődik valaki legalább egy sablon mailt küldene vissza h a termék javítás alatt, de hogy ilyen látványosan nem foglalkoznak az emberrel, ez nem tetszik.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
westlake
#185
üzenetére
Tehát a kiskeres gari intézés sokszor a nagykerek töketlensége miatt csuszik és mivel a vásárló nem a nagykerbe viszi vissza az amugy onnét (de kiskeren keresztül megkapott) vásárolt cuccot igy a kisker lesz lefikázva...!!
DE védeném a nagykert is mert mivel véleményem szerint nem napi 3-4db terméket kell gariztatniuk igy lassabb lehet az ügyintézés!Elhiszem hogy mindenkinek a saját terméke a legfontosabb ,de ha belegondolunk akkor hogy is van ez ??.....

Új hozzászólás Aktív témák

- Üzletből, garanciával, Új Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 12 Ultra 7 155u/32GBRAM/1TB SSD/OLED kijelző
- Bivaly erős Lenovo T14 gen4 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1Tb SSD) + 14 hó GARANCIA
- Asus TUF Gaming A17 AMD Ryzen 7-7435HS/16GB RAM/512GB SSD/RTX4050VGA/17,3" 144Hz kijelző
- Asus TUF Gaming A15 AMD Ryzen 7-7435HS/16GB RAM/512GB SSD/RTX4050VGA/15,6" 144Hz kijelző
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA T1200 16 2560 1600 Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- 2db x Green Cell UPS 2000VA 1200W teljesítményálló tartalék tápegység 2000VA 1200W
- 153 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
)

remélem a többi felháborodott forumozó is olvassa ezt ,és akkor talán nem a kiskereket fogjuk kiutálni az országból ;)

