Új hozzászólás Aktív témák
-
NasCa
tag
válasz
Intelligencs
#7416
üzenetére
Megtörtént tegnap este ez is, kivettem a házból, rátettem egy könyvre, hogy ne érintkezzen fémmel. Viszont az alaplap úgy vettem észre, hogy a kialakításából adódóan is olyan, hogy sem a 2x4 tűs táp csatit, sem a 24x-est, sem a CPU, sem a SYS fan-t nem lehet fordítva rádugni, ezen kívül még a power switch-et dugtam rá a bekapcsoláshoz, de ott is egyértelmű a jelzés, a helyes csatlakoztatást illetően.
És maradt ugyanaz a gond, hogy csak egy kissé mozdul meg a proci ventije bekapcsoláskor, de nem pörög fel.
Visszaviszem csak a lapot, aztán meglátom mit mondanak rá. -
ACE-
addikt
válasz
Intelligencs
#7231
üzenetére
Ezt webes vásárlás nélkül eddig is megtehetted, csak oda kellett menni a boltba, és mielőtt elhoztad, kipróbáltad, ha van pixelhiba, nem hoztad el, ha nincs, elhoztad, kész.
-
04ahgy
nagyúr
válasz
Intelligencs
#7231
üzenetére
Én most is egy olyan BenQ-val írok, amin kettő is van. Sosem zavart.
(#7230) Dency01: "...elvárod a pénzedért hogy tökéletes terméket kapj a kezedhez." - Ha elvárom, ha nem, ez nem a jelenkor és a kapitalizmus elvárása. Itt minden termék tökéletlen, beépített tervezett élettartammal, ami épp bírja ki a gari időszakát, aztán javíthatatlanul hulljon el örökre. Sajnos bele kell törődnöd, hogy te vagy a termékek tesztelője egyben, vevőként. És itt nincs már olyan, hogy jó termék és rossz termék, a fenti mindre igaz. Van amire jobban, van amire kevésbé.
HGyu
-
bul07
nagyúr
válasz
Intelligencs
#7188
üzenetére
Én csak annyit írtam hogy amit idéztél 2011-es
Amúgy az ipon is vissza szokta utalni az összeget
Ez a legutolsó garanciális üzenetem(Lehet azóta változott a hely nem tudom, költözés miatt):
Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.
Termék neve: CANYON CNL-MBMSOW02
Amennyiben nem szeretne más terméket, lehetőség van a vételár visszatérítésére, személyesen, készpénzben. Házhozszállítással történő vásárláskor pedig utalással tudjuk visszatéríteni, ehhez szükségünk van az RMA számon kívül az Ön nevére, bizonylat számára, valamint egy bankszámlaszámra, ahova utalhatunk. Ezeket e-mailben küldje el az rma@ipon.hu címre, amennyiben az utóbbi lehetőséget választja.
Dévai utcai telephelyünkön történő személyes, készpénzes visszatérítés esetén javasoljuk ügyintézését a délutáni órákban megtenni, vagy előtte egy nappal való e-mailen történő egyeztetését garanciális munkatársainkkal. A reggeli nyitást követően a kasszában kisebb mennyiségű készpénz található, esetlegesen több Ügyfelünk választja az adott napot a visszatérítésre, és az ebből fakadó kényelmetlenségeket szeretnénk maximális interaktivitással elkerülni.
Személyes ügyintézéskor az átvételi lapot, kérjük, minden esetben hozza magával.
-
ACE-
addikt
válasz
Intelligencs
#7188
üzenetére
Így van, mivel a szerződéstől elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, vagyis olyan állapotot kell teremteni, mintha a szerződés meg sem lett volna kötve. Így a termék náluk maradhat, a kifizetett összeg pedig visszajár.
-
bul07
nagyúr
válasz
Intelligencs
#7186
üzenetére
2011-óta millió egy dolog változott
-
antikomcsi
veterán
válasz
Intelligencs
#7169
üzenetére
Teljesen igazad van.
Egyébként nem a fórum miatt idegeltem magam, hanem az igazságtalanság miatt, sajnos én az ilyet nem tudom eltűrni, nem állok be a sorba még egy birkának. Nem tetszett az a hozzáállás, hogy valaki meg sem érti mit írok, de kitilt az oldalról 3 napra. Aztán pedig infantilisnek hív, mert erre rá merek kérdezni, hogy miért. Bár ez utóbbira már nem reagáltam, pont azért, mert ennyire mélyre én nem süllyednék egy oldal hasábjain. Amúgy a fórummal nem volt bajom, mert eddig kábé be sem léptem oda, nem használtam, csak a cikkek alatt megjelenő szövegdobozkába írtam be néha-néha.
Sajnálom, ha bárhol olyan emberek moderálnak, akik nem képesek belátni, hogy néha hibázhatnak, és valamit esetleg ők is félreérthetnek olykor-olykor.
Probléma megoldva, én nem fogom magam egy ilyen arrogáns ember miatt idegesíteni, kigyomláltattam még az írmagomat is az iponról. Nem ringatom magam álomba, tudom, hogy a tavalyi 4.911.535K árbevétel mellet nem az én pár millióm fog hiányozni, tehát miattam biztos nem kell leépítésre számítani.

Mindenkinek azt tanácsolom, hogy kövesse a Te példádat. Vásároljon az iponon, de eszébe se jusson bármit beírni, a manifesztálódott résszel és dolgozókkal semmi probléma, a virtuális világuk azonban maga az agyhalál.
Szerk.
Bocsánat, azt még meg kell jegyezzem az utolsó gondolathoz, hogy nem az oldal "belsős" szerkesztőivel cikk/hír írókkal van a gond, hanem a hozzászólókkal és a külsősökkel. -
h1mpi
félisten
válasz
Intelligencs
#7106
üzenetére
Nem összevonható a kettő. Megrendeled az újat azt kifizeted elhozod és a "régi" árát a 30. napon kapod vissza a számládra.
Új hozzászólás Aktív témák

- UPDATE 11.13. HP üzleti laptopok Elitebook, Probook 4-13. gen gar.
- 3db apró szépséghibás DELL WD19S dokkolók (csak kábel résznél) (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Tianium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3909, 100% Akkumulátor
- UPDATE!!! Lenovo ThinkPad // T - Széria // X1 carbon // X1 Yoga 2-in-1 // és a többiek... 5-11 gen.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


