Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    Még június közepén fordultam a fogyasztóvédelmi hatósághoz a siralmas tcl támogatás miatt. Ma kaptam választ.

    Nem akarom beidézni az egészet, de a lényeg.
    - a vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért,
    - panasszal az eladóhoz kell fordulni, mert vele vagyok jogviszonyban.

    Vagyis nem igaz a szerviz védekezése, miszerint a szoftverre nem vonatkozik a jótállás. Illetve hanyagolni kell a tcl ügyfélszolgálatot és helyette közvetlenül az eladónak jelezni a problémákat.

    Mivel ígéretet kaptam, hogy nemsokára kapok csereutalványt és megszabadulhatok ettől a buggyűjteménytől, így már nem akarok ezen pörögni, de másnak talán hasznos lehet az info.

Új hozzászólás Aktív témák