Új hozzászólás Aktív témák

  • aszamóca

    aktív tag

    válasz polonic #18135 üzenetére

    Az un. bejáratási folyamat, a frissen elkészült alkatrészek felületi érdességének a becsiszolódása miatt volt szükséges. Ez az gyártástechnológiák fejlődésével egyre kisebb mértékűvé vált. A bejáratás során a leváló fémrészecskék a kenőolajjal távozva az olajteknőbe ülepedtek le, ezért volt szükség az első rövidebb üzemidő utáni olajcserére. Ma is így van ez, de sokkal kisebb mértékben. Ha hosszú távra tervez valaki egy új járművel, akkor érdemes megcsinálni. A Toyota egyébként a motor bejáratását elvégzi a gyárban, legalábbis a TK-nál ezt az infót kaptam.

    Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.

Új hozzászólás Aktív témák