Új hozzászólás Aktív témák

  • sequator

    senior tag

    válasz KTTech #18213 üzenetére

    Az MG2 hajtja a kerekeket, így annak a fordulatszáma és az áttétel megfelelő a 180 km/h végsebességhez is.
    A P1-P2-nél volt probléma, hogy az MG1 fordulata túl nagy lett volna nagyobb sebességnél, azért volt a korlát. Itt szimulálható, hogy a P1 hajtása 42 MPH felett álló benzinmotorral az MG1et a maximális 6500 RPM fölé forgatná. P2nél már 10000 RPMet bírt az MG1, a P3ban már 14000 a maximum.
    A P3/Auris generációnál ez már nem áll fent mert többet bír az MG1 és bekerült egy második (fél) bolygómű (MSR) is, ami megakadályozza az MG1 túlpörgését. Ott inkább már csak azért van az EV módban a sebesség korlát, mert nagyobb sebességnél túl hamar merítené az akkut.
    Mivel a 1300 Wh akkuból csak 25-40%-ot használ, de 70es tempónál 150-180 Wh/km a fogyasztás, így csak 2-3 km-t tudna megtenni.
    A P3 plugin ugyanezzel a P410 hajtóművel 92 km/h-ig is EV módban menni, mivel ott a nagyobb akku már nem annyira korlátozza.

    sautia

    sequator

Új hozzászólás Aktív témák