Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz jozsi252 #9534 üzenetére

    Nem hiába tolja a Toyota ennyire a hibridet, az emberek szeretik a CVT váltót meg a kis fogyasztást.

    Amerikában nem is lehet manuális váltóval venni a sima Corolla változatokat. :)

    Jó hogy inkább még a szívónak adnak teret, mint a kis köbcentis turbós motoroknak. Bár van akinek az is bejön. Egy Superb-hez mondjuk már illik a 2.0 TSI motor, de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...

    Azt ugye tudod, hogy Európában és Ázsiában a kombi és hatchback 1.2 literes turbós benzinessel kapható csak? Az 1.6-os szívó 1ZR kizárólag a kelet-európai szedánban maradt már csak meg.

    de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...

    Dunno, vezettem 1.0-ás Focust, nem volt vállalhatatlan. Mondjuk én tipikusan az az ember vagyok, akit nem érdekel hogy hány henger és hány köbcenti. Milyen a vezetési élmény, mennyire gyorsul, stb. ezek fontosabbak nekem...

    Sokszor esett már szó a downsizing-ról, van jó pár gyártó akik erre esküsznek, de azért pár FB csoportba ahol bent vagyok ott lehet néha elkapni olyat hogy motor gond miatt vissza kellett 5-10 000km után vinni ezeket a kis köbcentis turbós motorokat.

    Especiel a szívó ZR motorszéria sem indult éppenséggel túl vidáman. Szóval ezt én divat-köpködésnek tartom. A rosszul megtervezett vagy kivitelezett motor rosszul megtervezett és kivitelezett motor. Nem a kis köbcentitől függ, hogy jó-e vagy rossz. Szerintem.

    Nyilván egy Corollánál annyit nem számít hogy 1.8 vagy 2.0 hibrid, de tartok tőle hogy előbb utóbb ők is rámennek a kisebb (1.0) turbós motorokra a hibriden kívül.

    Több, mint egy évtizede már. NR motorsorozatnak hívnak, 1.2 - 1.5 űrtartalom közötti, az 1.2-es változat 2015-ben jelent meg az európai Toyota Aurisban, Toyota CH-R-ben és ez van a mostani kombi és ferdehátú Corollában is.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák