Keresés

Aktív témák

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz kenwood #137965 üzenetére

    Szia!

    Nekem ugyanez volt a hibajelenség! Koax, 500/20 net "régit, fehér, UPC-s modem", saját ASUS wifi router.
    Hibajelenség, kb 2 hónapja kezdődött, wifis eszközökön (mobil, laptop) weboldalak megnyitása tetű lassú volt, ping-ek az esetek 95%-ában 8-20 között volt de sokszor előfordult, hogy válasz sem érkezett 6-8 pingre majd egyszer csak 500 majd 200 és utána megint beállt a 8-20 közötti értékre. Mértem már minden IP vel és mindig ez volt. Ezzel párhuzamosan pl speedtest app hol azt írta, hogy instabil a kapcsolatom, hol csomó ideig kereste azt hogy egyáltalán ki a szolgáltatóm utána meg csomó ideig kereste a teszt szervert. De ha minden össze állt nála, akkor lemérte és kidobta hogy 4-500/20. De 5 esetből 3* nem tudta lemérni.
    Azt hittem hogy az ASUS router-em adta meg magát, úgyhogy kivettem a hálózatból és modemet kezdtem használni. Kiderült, hogy nem is a saját routerem a sz@r hanem már a modemnél is ugyanezek a hibák.
    Ekkor hívtam fel a 1270-et. Elmondtam, hogy se wifin se kábelen nem jó a szolgáltatás.
    Távolról rá nézett, nem "látott" hibát.
    Mondtam neki hogy márpedig én tapasztalom és régen ilyen nem volt, pedig már kb 15 éve vagyok náluk folyamatosan.
    Kértem eszköz cserét de azt mondta hogy nem az az első lépés, de küld egy "szakít".
    Másnap reggel ki is jött, rá nézett és kérdés nélkül azzal kezdte, hogy lecserélte a régi fehér UPC-s kábel modemet, ellenőrizte a kötést, mert megy a tv-be is egy Koax. Biztonság kedvéért cserélte, felregisztrálta a központban az új eszközt, és csodák csodája minden érték, sebesség, ping helyre állt. Azaz 10-20 közé beállt, speedtest egyből, mindig mért, mobil app ok egyből betöltöttek stb.
    Volt öröm és sok sok köszönöm. Elment.
    Eltelt kb 3 nap, minden jó volt.
    WiFi menüben át állítottam az SSID t és jelszót a régi ASUS-os beállításra mert az összes eszközöm (okos konnektorok, webkamera, wifis blitzwolf infra vezérlő, xiaomi okos hangszóró) arra volt fel konfigolva.
    Jó volt minden kb 2 napig
    Majd újra előjött a régi hiba.
    Na újra 1270, újra kiküldtek egy másik "szakít".
    Kijött, látta, hogy a ping-ek tényleg sz@rok. Meséltem neki, hogy egy darabig jó volt. Először a torrent-re fogta, aztán a "kínai" wifis eszközeimre, végül a központban kikapcsoltatta a modemen az ipv4-et és csak az ipv6 maradt. Ezzel a hiba megszűnt.
    Azóta jó, de azóta nem engedtem fel a wifire semmit csak a mobilom és a laptopom (oneplus 12, hp elitebook, Dell 5482).
    Így már egy hete jó, de tervezem lassan vissza tenni az ASUS-om és egyenként vissza engedem az eszközeim, hogy rá jöjjek esetleg melyik okozhatta...
    Bocs a hosszú leírás miatt de a szenvedésem is kb ilyen hosszú volt mire jó lett....

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Lacyka #137904 üzenetére

    Nekem se mobilneten se wifin nem ment még sosem lejátszás ezen a root-olt eszközön... Többi "rendes" eszközön simán megy wifin... :F

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Jarod1 #137900 üzenetére

    Szia!
    Nincs semmilyen joga, mert nem is kért semmihez sem... Ami amúgy érdekes... :U
    Ellenőriztem és nem kért sosem engedélyt semmihez sem.... Lehet, hogy itt van kutya elásva??

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Adams84 #137890 üzenetére

    Köszönöm szépen az infót! ;)
    Esetleg ha van valakinek megoldása rá, hogy mégis csak menjen..... :B :B :B (akár PM-ben is írhat, adhat tanácsot, mit tegyek) :R
    Mert ugye a banki és egyéb app-ok sem "szeretik" a root-olt eszközöket, mégis "megoldott" a futtatásuk.
    Nekem pl simán megy az Erste mobilbank, a DÁP (Digitális Állampolgár), a Google Wallet, stb is...
    Csak ez nem akart még eddig :F
    Adams84: még egyszer köszönöm szépen a gyors választ! :R

  • Kocsó

    aktív tag

    Kedves Fórum társak!

    Érdeklődni szeretnék, hogy van-e rajtam kívül valaki aki találkozott a mobilos OneTV alkalmazásban a Hibakód: 2100 üzenettel?
    Beszéltem már a Vodafone Support-al is de ők sem tudtak segíteni.
    Próbáltam ki/be jelentkezni, próbáltam törölni az app-ot, a cache-t, az adatokat de ugyanaz a hiba.
    Az érdekesség, hogy csupán egy készüléken tapasztalom, egy OnePlus 12-n, amin Magisk 28001 van, ezt jeleztem a Vodafone Support-nak is. Nem tudott semmit se mondani rá, náluk ilyen hibaüzenet nincs a listájukba...
    Teszteltem iPhone SE2-vel, Poco X3-al és azokon nem tapasztalom a hibát.
    Az app elindul a OnePlus 12-n, be tudok jelentkezni, ki tudom választani a profilom, belépek a tv menübe és rá nyomok egy tv csatornára, és egyből a hibaüzenet fogad. Magisk-ban hide-olva van, tehát az app nem látja a root-ot, mégis valahol megakad a lejátszás.
    Próbáltam Android 14-en is, nem ment. Tegnap frissítettem Android 15-re, azon sem megy.
    Csatolok egy képet róla:

    Amíg az előző app működött (Vodafone TV) addig ilyen gondom nem volt. De ugye arra már nem lehet vissza térni.
    Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a megoldás?
    Előre is köszönöm szépen a segítő szandekokat!
    :R :R :R :R

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #107973 üzenetére

    MiZo1990 kolléga már le is írta, hogy változott a frekvencia :((( :((( :(((
    Jó lenne tudni az újakat, mert most az 546000-n nekem a sima ATV jön be.
    (Bp. VIII.ker.)
    Ráadásul nekem a CI+ kártyáról ki vannak exportálva a csatornák, amiket a ChanSort nevű prg.-al saját magamnak személyre szabtam, majd visszatöltöttem a TV-re.
    Egészen addig amíg a "kedves" Vodafone meg nem szűntette azt a lehetőséget, hogy a TV beállítása során Magyarországot választva a Samsung TV-m (UE55NU7172) menüjében inaktívvá vált a Csatornalista átvitele funkció.
    Ezért most Csehország van beállítva, így megjelenik a menüpont, viszont így hiába keres automatan a TV csatornákat, csomó csatorna egyszerűen "nem jelenik meg" a keresés végén és így a ChanSort-al sem tudom összeállítani az általam óhajtott sorrendet és csatornákat.
    Kimaradnak például ezek:
    - Discovery Channel
    - Discovery Science
    - Viasat Explorer
    - Spektrum Home
    - DTX
    - ID
    - Muzsika TV
    - Film Cafe
    - Galaxy4
    - Paramount Channel
    - Duna World
    - Eurosport 1 HD
    - HírTV
    - ATV
    - Prime
    Esetleg ha valakinek van rá már megoldása, kérem írjon akár itt, akár privátban!
    Erről a FÓRUM egy másik csatornáján már kerestem megoldást: itt

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #107963 üzenetére

    Szia!

    [kép] [kép] [kép] [kép]
    A kábelen semmilyen más szöveget nem találtam!
    Remélem ezekre gondoltál és nagyon szépen köszönöm! :R

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #107951 üzenetére

    Szia!

    Rendben, ellenőrzöm. Modem jelszinteket hogyan tudom lekérni? :R

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz kabelmania27 #107951 üzenetére

    Szia!

    Köszi a tippet, de mivel ugyanazok a csatornák hiányoznak nekem is, mint a kollégának és minden más csatorna tökéletesen jön, így kevésbé gondolom, hogy kontakt hibám lenne... De azért tényleg köszi a gyors választ... :R

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Bajusz2010 #107947 üzenetére

    Sziasztok!

    Budapest, VIII.ker. szintén eltűnt pár csatorna (ATV HD, RTL Klub HD, stb...)
    Valaki tudja esetleg az okát? :R

    Lehet, hogy változtak a csatorna frekvenciák?
    CI+ kártyám van, hol érhető el a csatornák frekvencia táblázata :F

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz vilmose33 #105969 üzenetére

    Szia!

    Ezek szerint többen is vagyunk akik ezzel a problémával szembesültek. :F
    Ugye 3 nagy probléma van:

    1. ha Magyarország van kiválasztva a TV-n a "területi beállításokban" akkor a menüből "eltűnik" a lehetőség a csatornalista exportra és importra. Ez a legnagyobb bajom! :(((
    Miért tiltotta le ezt az opciót a Vodafone??? :((( :((( :(((
    Ellenben megvan az összes csatorna amikre előfizettünk visznont nem tudom exportálni pendrive-ra és szerkesztés után importálni.

    2. ha pl. Csehországot választom ki a TV-n, akkor a menüben végre "megjelenik" a csatornalista import/export lehetőség de a TV csatornák automatikus keresésekor nem "talál" meg minden csatornát, kimaradnak például ezek:
    - Discovery Channel
    - Discovery Science
    - Viasat Explorer
    - Spektrum Home
    - DTX
    - ID
    - Muzsika TV
    - Film Cafe
    - Galaxy4
    - Paramount Channel
    - Duna World
    - Eurosport 1 HD
    - HírTV
    - ATV
    - Prime


    3. akárhogy is próbálom a két listát "Csehország" kereséskor találtak és a saját régi mentett listámat nem tudom össze fésülni. Legalábbis a ChanSort-al nem jött össze eddig.

    Hátha valakinek van tanácsa, hogyan lehet ezt orvosolni.
    Bizonyára több embernek is segítene :R :R :R

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz gabo01 #92780 üzenetére

    Sziasztok!

    #92780 gabo01 és
    #105440 Faby által jelzett
    Vodafone MediaCard & Samsung TV & ChanShort applikáció problémára keresem én is a megoldást.
    Kb. 2010 óta vagyok UPC kábel TV előfizető és eddig nem volt semmi gondom ezzel.
    Sajnos egy ideje (nem tudom mióta, talán a UPC-Vodafone összeolvadás óta) már nem engedi a TV-m (Samsung UE55NU7172) exportálni a TV csatornákat ha Magyarországot választom ki a TV "reset" után az ország beállításokban.
    A Vodafone leírása szerint végig megyek a csatorna hangolás beállításban.
    Ekkor az összes előfizetett csatorna elérhető (de sajnos csak) a szolgáltatói sorrendben, de ekkor inaktív (szürke) ez a gomb a TV-n: Beállítások / Adás / Szakértői beállítások / Csatornalista átvitele
    Viszont ha egy újabb "reset" után mondjuk Csehországot választom ki, akkor a fenti menüpont elérhető és akkor már vissza tudom tölteni pendrive-ról az általam szerkesztett csatornalistát.
    Ez meg is felelne nekem csak sajnos az a lista még 2019-es és azóta lettek új csatornák illetve szüntek is meg, plusz azóta bővült is az előfizetésem pár csatornával.
    A Csehországos történetet is csak úgy tudtam működésre bírni, hogy az exportált Channel_list_T-KTM2LDEUC-1300.4.zip file-ban lévő metadata.xml tartalmát módosítanom
    kellett az alábbira, hogy ne reklamáljon a TV az országkód miatt:

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
    <TVS_XML_STORAGE>
        <ANALOG_COUNTRY>13</ANALOG_COUNTRY>
        <DIGITAL_COUNTRY>4414021</DIGITAL_COUNTRY>
        <SEI_VERSION>71</SEI_VERSION>
    </TVS_XML_STORAGE>
    Van bárki, aki ért ehhez és tud megoldást a problémára?
    Köszönöm előre is! :R :R :R

    koCSo

    ======================================================================================================================================================

    #92780 gabo01 2020-07-25 10:44:05

    Sziasztok!
    Egy kis segítségre lenne szükségem friss upc/vodafone előfizetőként. Szenvedek a kábel tv csatornasorrend beállítással egy samsung tv-n smartcard-al. Nincs valami trükk amivel nézhető az összes csatorna tetszőlegesen sorbarendezve?
    Ha Magyarországot állítom be akkor meg van minden csatorna de nem lehet a sorrendet módosítani. Amikor más országot választok tetszőlegesen módosítható a sorrend de hiányzik néhány csatorna (rtlk hd, spektrum home) amiket néznénk!

Aktív témák