Új hozzászólás Aktív témák
-
realist
őstag
-
Smiro
senior tag
válasz
Shamli86
#1112
üzenetére
Nekem Anita írta a nemleges választ, aki pedig a panaszomat felvette Bence volt, aki írásban közölte ugyanazt, mint amit Neked írtak. Érthetetlen, hogy nem zárt rendszert kapunk, a telefon nem szolgáltató függő és a Telekom mégis azzá teszi. Mert hol érdekli a Xiaomit, hogy a Telekom által vett kb. 50.000 készülék hogy reagál a szolgáltatói programokra? Ilyen alapon az összes szolgáltató visszatarthatná a szoftver frissítést. Valószínű a Xiaomitól csak a Telekom vásárol, de ki hatalmazta fel őket, hogy előzetesen teszteljenek, ezt miért nem közlik vásárláskor? Ez csupán egy opció lehetne, ha mint előfizető kérem és nem utólagosan megtudott kényszer. Ezt a kálváriát vagy mizériát csak meg kellene szellőztetni országos hírportálokon is.
A linkelt leveled végéhez: az már kiderült, hogy nem oldja meg a gyári visszaállítás a problémánkat. Ez is kajli információ.
-
Smiro
senior tag
válasz
Shamli86
#1089
üzenetére
Ma én is választ kaptam a Telekomtól, amit persze nem fogadtam el. Magasabb szintről várom a választ:
"Azonban szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékekre érkező szoftverfrissítések, beleértve a biztonsági frissítéseket is, közvetlenül a gyártó, jelen esetben a Xiaomi felelősségi körébe tartoznak. A Telekom, mint szolgáltató, nem rendelkezik befolyással a készülékekre kiadott frissítések ütemezésére vagy tartalmára.
Éppen ezért azt javasoljuk, hogy a legpontosabb és legnaprakészebb információkért, valamint a probléma megoldása érdekében, vegye fel közvetlenül a kapcsolatot a Xiaomi hivatalos ügyfélszolgálatával vagy látogasson el a gyártó hivatalos weboldalára."Mivel hölgy írta, nem akartam durván elküldeni, ezért finoman tettem. Belinkeltem az itt lévő választ és szembesítettem az összevissza dumával. Követeltem, hogy ne zárja le a panaszt és rohadtul adjanak konkrét választ, miért korlátozzák azt, amit megvettünk, amit kifizettünk és a korlátozást miért nem írták az adás-vételi szerződésbe? Elvből kell most már ezt végig járni. Szerintem. nem 30 ezres Temus, hanem 300+ ezres telefonokról van szó.
-
varmi2
nagyúr
válasz
Shamli86
#1093
üzenetére
Igazából lényegtelen. A biztonsági frissítések, sem jelentenek semmit. Sosem volt még, hogy egy biztonsági frissítés nem léte miatt, valakitől elloptak volna bármit is.... Ez a gyártók újabb fricskája, hogy rávegyék a népet az új teló megvásárlására. Raiffesen app azt mondja, hogy android9 és fölötte. Szerinted egy ban nem lépne, ha sorozatosan feltörik a mobilokat, és az appot is???
-
martongunar
tag
válasz
Shamli86
#1046
üzenetére
Köszi, e szerint a leírás szerint mégsem. Akkor mégis a Galaxy S25 felé kell mozdulnom.
Egyébként a másik elrettentő dolog régebben a miau rendszer agresszív hibernálási irányelvei voltak. Egy kapucsengőt képtelen voltam beállítani, hogy akkor jelezzen, ha éppen csengetnek. Akkuoptimalizálástól kezdve az automatikus indításig minden megvolt, mégis lehibernálta pár perc után az appját. Aztán már csak utólag jelzett, hogy valaki csengetett.
-
Smiro
senior tag
válasz
Shamli86
#984
üzenetére
Nettó hazugság. A Telekom másik dolgozó szerint ellenőrzi a frissítéseket és amíg nem engedélyezik, nem tudjuk tölteni. Blokkolja. Emiatt tettem panaszt, munkajegyet vetettem fel és várom a hivatalos választ. Nincs joguk ezt tenni és megteszik. Nyilván tagadják ezt. Ezért kéne összefogni.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok!
- Corsair T3 RUSH gamer, irodai szék
- 183 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5090
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Ultra 2 49mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
)

xiaomit kérdés hol lehetne ezzel szembesíteni úgy, hogy válaszoljanak is.


