Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz #54625216 #166 üzenetére

    "Egy eleve központosított szabályozásra épített rendszernél nyilván.
    A közúti közlekedés viszont nem ilyen."

    De lehet. A vezető csak a utazás kezdő és aktuális végpontját határozza meg. Onnatól kezdve lehet meghatározni az optimális útvonalat és lehet felügyelni a jármű mozgását.

    Ebbe az irányba halad a közlekedési irányítása. Az összes útvonal tervező szoftver ezt csinálja. A jobban online információk alapján korrigálja az optimális útvonalat, ha probléma van az eredetileg tervezett útvonalon. Vagy azt mondja, hogy tízpercnyi torlódás van az útvonalon, de még -gy is ez a leggyorsabb útvonal.
    A teljesen autonom közlekedés jól működik ritka ember/jármű sebesség mellett. Minél sűrűbben vannak a közlekedők, anál nagyobb az esélye keletkeznek apróbb koccanások.
    A rendezetlenül, szinte részecske mozgást végző emberek, az autonom döntéseik alapján akadályozzák egymást a közlekedésben. Szervezettebb módon közlekedve, sokkal gyorsabban jutnának át a tömegen az gyalogosok. Ugyan ez igaz a közlekedésre is.

Új hozzászólás Aktív témák