Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz zsozsa74 #63534 üzenetére

    "Miért probléma, hogy lehetőséget ad egy ilyen cucc a gázpedál nyomáserősségének a beállítására? Nem kell rugókkal baszkódni."

    Mondjuk mert a gázpedál minden autóban elmozdulás alapú, nem nyomáserő alapú? Persze egy rugón keresztül ha loadcellt nyomsz akkor át lehet fordítani a lineáris rugóerő ismeretében a nyomás erőt elmozdulásra, de nah...

    "Magam részéről más cuccokat tartok feleslegesnek, pl. a sok csili vili kijelzőt, ledsort, amik kiégetik a szemet, meg vezetés közben úgysincs idő tanulmányozni őket, és úgy néz ki tőlük egy rig, mint a karácsonyfa, vagy a kolumbiai felcicomázott kamionok."

    Rally közben nem sok mindent nézek, csak a sebességfokozat és a váltásjelző/rpm csík.
    De pályán, bizony mindent, sőt lapozok is a kijelzők közt, és még így is kevesebb dolgot csinálok/olvasok mint egy igazi versenyző, mert igyekszek mindent ikább átlagos értékre, minthogy kanyarról kanyarra állítsam a BB-t, ARB-t, de ismerek nem egy olyat, aki egy körön 10x állít ilyeneket, és biza kell lássa mikor mennyi a micsoda.
    Táv előttem, mögöttem, hány tized, aki előttem vagy mögöttem jön milyen köridőket fut, mennyire kell ellene védekezzek vagy engedjem el? Relatív állás, hogy körön belül vagy kívül van aki jön, rengeteg dolgot kell leolvasni, és nem felesleges a kijelző
    Szerintem...

    A kijelző ott van az autóban igazából is, loadcelles hidraulikus gáz meg nincs, akkor melyik az érdekesebb, ha megjelenik?

Új hozzászólás Aktív témák