Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz vityax82 #66366 üzenetére

    Az Összefoglaló 2. pont végén leírtam hogy ezekkel mi van.
    Nem a helyi postára került, hanem átadták a Magyar Postának belföldi üzleti levélként azzal a dátummal, nincs külön postai nyilvántartási száma és ezzel az azonosítóval ők nem is foglalkoznak, a neved és címed a nyilvántartás, de ezt nem vezetik, csak akkor ha 24 mm vastagabb és ezért nem kell címen, postaládában kézbesíteni.
    Mielőtt az AliExpress-en dispute-t indítanál azt javaslom hogy ha tényleg nem kapod kézhez Arrive at local delivery office bejegyzéstől 15 napon belül, akkor ki kell erőszakolni a Postától egy olyan igazolást hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
    Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSC000......... számú küldemény, semmiféle személyes adat nem merül fel.
    Ha nincs ez a postai igazolás akkon nem fogadják el a dispute-t és azt válaszolják amit írtál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák