-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
Több orosz tag is ezt írta, nézd meg, szóval igaz, amit mond Digitalis. Azt csak az eladó tudná megmondani, hogy mi a haszna belőle, vagy miért csinálja sorozatosan.
fairi
A trükközés az árakkal pont ugyanolyan, sok alis terméknél, mint a mediamarkt és társai, ezt már én is megfigyeltem, amikor a kosárban voltak az áruk. De nincs mit tenni, ki kell várni a legjobb árat, így csináltam legutóbb is. -
#94529552
törölt tag
Az egyik 11.11.-es csomag megjött ma nekem is, de már a postán láttam amikor kiadták, hogy itt gondok lesznek, mert egy ~ 10x20cm-es lapos sárga borítékot kaptam, pedig egy csaptelep lett volna, ami azért méretesebb. Egy negyed annyi értékű krómozott fürdőszobai akasztót küldtek helyette. Most írtam az eladónak, és fotót is mellékeltem róla, megvárom mit mond, addig nem nyitok rá Dispute-ot. Remélem nem akarja visszaküldetni.
-
#94529552
törölt tag
válasz Sátán44 #34086 üzenetére
Szuper. Nekem van egy Nov 11-én rendelt csomagom, ami már bejárta egész Kínát 2x. Nem is csoda, hogy nem ért még ide.
Wuxi,>
Suzhou,>
Shanghai, majd vissza
Suzhou-ba, utána megint
Wuxi, még harmadszor is
Suzhou-ba, és ezután tegnap visszatért
Shanghai-ba. Ezután vajon merre megy? -
#94529552
törölt tag
Tegnap megnyitottam a Dispute-ot, arra a tételre, amikor mást küldtek a rendelt termék helyett(itt írtam róla)
Most írta ezt: "so sorry for the wrong, can you please kindly close the dispute first? Dispute is not good for our store. We send you the correct product tomorrow, okay?"
Vajon miért nem tudta ezt már kinyögni 3 nap alatt, csak a Dispute indítása után .
Szerintetek töröljem? -
#94529552
törölt tag
Köszi. Az már nem látszik, de egy ugyanakkor és szintén tőle rendelt terméknél még van 31 nap.
Viszont csak egy Cancel Dispute lehetőség van, az meg akkor törli az egészet, nem? Az eladó a chat-en írt, nem a dispute részen. Ha oda nem ír, akkor meg automatikus refund van, asszem 4 nap után.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Volt egy eset, amikor nem azt a terméket küldték, amit rendeltem(dec 6.-án megreklamáltam, és másodjára 11.-én adta fel) . Ez tegnap, vagyis 9 nap alatt megjött, és China Post ePacket-tel adta fel az eladó, ez valami drágább gyorsposta lehet.
Csak azt nem értem, hogy miért ilyen nehézkes ezeknél a kommunikáció?
Amikor ez is egy fontos dolog a termékek mellett. Egy-egy egyszerű kérdésre is napokig tart megszülni a választ, amire a többi szinte azonnal reagálni szokott.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz -szabi- #35035 üzenetére
Ami még érdekelne ha "add to chart" vásárolok akkor nem látom a "Promo Code" lehetőséget.
Kizárólag "buy now" vásárlásnál látszik.A kosárra kattintasz, kiválasztod amiket megrendelnél belőle, és majd feljön egy Order Summary ablak is a következő lépésnél(BUY), még a fizetés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz szabi__memo #35191 üzenetére
Ha te kapnád, biztos nem elleneznéd. Usában egyébként kötelező az éttermekben a borravaló, majd azt ellenezd, ha egyszer odakerülsz. Orvosi beavatkozásnál nincs ilyen, csak ott meg egy kis műtétecske, és simán röpködnek az ezer dollárok, de ettől még hibáznak is eleget.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest