Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s7evcsenko

    addikt

    válasz radi8tor #5139 üzenetére

    Köszönöm. :R
    Buta voltam, és mérgemben írtam egy google fordítós panaszlevelet, majd másnap egy németül jól tudó ismerősömmel egy másikat, és így ugye 2db nyitott ticketem volt.
    Mindkettőre válaszoltak, de az egyiknek ott volt az alján, hogy ez egy automatikus válasz, erre ne válaszoljon.
    A másik alján nem volt ott és látszólag ember írta, arra válaszoltam, csak nem voltam benne biztos, hogy megkapják-e, mert fura volt a címzett mailcíme. :B
    Akkor várok egy kicsit, hogy reagálnak-e.

    Hétvégén is van support?

    U.i.: Amúgy szó nélkül küldtek egy másik lemezt a kibontott/kilopott lemezem helyett, legalább is az order státusz szerint úton van.
    Ez tényleg korrekt dolog, kicsit fura is, hogy ennyire bevállalósak, és semmi megkérdőjelezés nincs bennük.

    Már csak az a bajom, hogy a hirtelen mérgemben nyitott ticketemet visszaküldés, újraküldés címszóval írtam, és az automatikus válaszlevél szerint vissza kellene küldenem az üres tokot, mert ha nem teszem, 30 nap múlva rámterhelik azt is.
    A supportos emberke meg azt válaszolta, hogy nem kell visszaküldenem semmit, küldik simán a pótlást, ami érthetőbb is lenne, hisz mit kezdenének egy üres tokkal...
    Szóval most ezt kellene tisztáznom. :B

Új hozzászólás Aktív témák