Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frawly

    veterán

    válasz DarthSun #66765 üzenetére

    Igen, ezt mondom, hogy van patchelő progi hozzá, ami akkor is tud általános jelleggel bármilyen ezt használó progit patchelni, ha forráskód híján nem lehet újrafordítani. Ezt a 200 MHz-et én is csak olvastam, de a lényeg, hogy túl gyors procin lehal nullával való osztási hiba miatt, ahogy írod. Persze ez csak egy példa, ami így kapásból eszembe jutott, van még sok ilyen.

    A Quake-nek baja nem lesz, még szoftverrenderben sem, mert úgy tudom, hogy abban egyébként is van fps limiter, és egy szinten felül nem pörgeti szét a procit. Tehát nem megy több száz fps-sel. Az egyébként is van annyira modern játék, hogy annak nem lesz problémája. Klasszikus DOS-os szoftverrenderes Quake-et utoljára 2004-ben próbáltam egy 2,6 GHz-es NW P4-en. Azon simán ment, bugok nélkül, igaz csak 1024×768-as felbontásig próbáltam, afölötte nem akarta a tutit a CRT monitor, 1280×1024-ben univerzális VESA felbontáson mindenképp out of sync-be került a túl magas frissítési freki miatt.

Új hozzászólás Aktív témák