Új hozzászólás Aktív témák
-
Scarletiel
senior tag
válasz bobalazs #9116 üzenetére
Energiagazdálkodást próbáltam balanced és performance módban is. A VBS-ről semmit nem találtam mikor kerestem a megoldást így az valóban kimaradt.
Asrock B550M Steel Legend / Ryzen 7 5700X / Sapphire Pulse RX7700 XT 12GB / Kingston Fury Beast 2x16GB DDR4 3200Mhz CL16 RAM / Kingston NV2 1TB x2 SSD / Thermaltake Toughpower GF1 650W / Deepcool AK500 WH/ Deepcool CH360 Digital
-
addikt
-
X2N
őstag
válasz bobalazs #8566 üzenetére
Ez csak egy bemutató amit egy amatőr készített, persze hogy így néz ki. Nem használt hozzá fizetős programokat sem, csak Krita-t Blendert meg Davinci Resolve-t. Grafikát mutatok, ha lehet ne a mozgásba köss bele. Ez a render engine pl, teljesen ingyenes, fény hullámhosszokat meg caustic-ot tud pontosan szimulálni. Minimum 15-20-év amíg ez a minőség mozgásban lesz látható dinamikus fényekkel és akkor még optimista voltam. A hardverek nem fejlődnek ennyire gyorsan, ez a 2 évenkénti 30-50%- plusz teljesítmény nevetséges. Már régen chipletes GPU-knak kellene lennie HBM memóriával, Képzeljetek el 4db 7900XTX kaliberű kártyát a gépben, játékra/RT gyorsításra. Számomra érthetetlen hogy ha ennyire fontos most az RT akkor miért nem csinálnak specifikusan RT gyorsító kártyákat, amit a PCIE sloton kereszül szinkronizálnak a GPU kártyával. Ahogy régen volt azzal a PhysX kártyával ami a fizikát számolta... Már 6+ éve vannak RTX-es kártyák, a nagy többség mégis egy ~RTX2060-teljesítményű kártyával rendelkezik. Én már 10+ éve renderelgetek hobbiból és még mindig ugyanolyan sokáig tart minden, még mindig trükközni kell ha sebességet akar az ember még ezekben a programokban is. Még most is kevés a kártyák teljesítménye RT-re mert a felbontás is növekedett, nagyobbak lettek az igények is. Ha 3-4év múlva kitalálják hogy mindenki játsszon 4K felbontással(aminek megvan az előnye, én is évek óta ezen a felbontáson vagyok), HDR-el, nagyobb framerate-el kezdhetjük elölről az egészet. Mostani konzolok is már úgy voltak marketingelve hogy 4K gaming van. Van is max 30fps-el, felskálázva. Fejlesztőknek ugyanúgy trükköznek mint Carmack annak idején a Quake 3-nál a Fast inverse square root-al hogy gyorsan számítsák a dinamikus megvilágítást, csak az nem lesz pontos, meg élethű. Ma meg legnagyobb trükk hogy felskálázunk meg interpolálunk(erre van idő) aztán sokkal rosszabb minőségű képet kapunk(nagy fejlesztés ) Nvidia mostani játékaiba már a path tracinget is beleteszi mintha bármi értelme is lenne ennek ilyen minőséggel jelenleg. Kicsit fordítva ülünk a lovon jelenleg na.
[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz bobalazs #8048 üzenetére
Ez is érdekes, mert én friss windows telepítés után ráengedem az update-et és még akkor sem szed le amd Vga drivert. Ezután chipset, hangkari, logitech, stb majd vga driver. Ezután még egy dxwebsetup-ot és egy vcredist install all-t szoktam tolni. Msi Ab nálam mindig fut riva tuner nélkül kizárólag Logitech lcd-re monitorozáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Gamer headsetek a felsőkategóriából
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest