Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TESCO-Zsömle #43949 üzenetére

    Ez ennél bonyolultabb kérdés. Nagyon lényeges, hogy a DXR beépítése jelenleg áldozatokkal jár. És itt nem pont a sebességre kell gondolni, hanem a geometriára. Van egy szint, ami fölött egyszerűen nem működik a fixfunkciós hardver, tehát a jelenetek geometriájának bele kell férni ebbe a limitbe. Ezért van az, hogy csont egyszerű a Control ebből a szempontból, mintha az előző évtizedből származna:

    Ezzel szemben a mai motorok közül még az UE4 is jóval jobban kezeli a geometriát, pedig annak sem erőssége ez, viszont látszik, hogy a Gears 5 mennyivel más dimenzió a részletességet tekintve, kb. az a szint, amit elvársz manapság:

    Szóval itt ritkán számít, hogy hány fps-t akarsz, mert az beállítható a grafikában. A mostani DXR-nél a legfőbb limiteket a geometria részletessége adja. Vissza kell venni, hogy működjön.

    Ez az egész jelenleg nagyon bonyolult kérdés. Tudom az lett mondva, hogy "just works", de valójában nem. A beépítés nem akkora gond, de felkészíteni a játék részletességét a beépítésre már lényeges tényező, mert hiába tudna a motor részletesebb geometriát, hiába lennének rá képesek a hardverek is, ha egyszerűen a fixfunkciós hardver nem tud egy szint fölé menni, bezuhan annyira a teljesítménye, hogy szoftveresen is gyorsabb lesz a számítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák