Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz MPowerPH #2848 üzenetére

    Nem. Ez nem igaz. Amíg nincs megoldva a raszterizálás problémája, addig csak tranzisztorpazarlás a tesszellátor teljesítményére költeni. A fejlesztők is ép ésszel gondolkodnak. Ha leviszed a háromszög méretét 16 pixel alá, akkor kapásból 50% alá kerül a raszterizálás hatásfoka. Ez a jelenség az overshading. Innentől kezdve a kártyát nagyságrendekkel jobban terheli a raszterizálás vagyis a képminőség gyakorlatban látható változása nélkül elveszted a sebesség 20-30%-át. Minél kisebb a háromszög annál több felesleges munkát végez a raszter.
    Ezt jelenleg egy megoldással lehet kivédeni. El kell dobni a renderelés 2x2 grides megvalósítását, és át kell állni egy pixeles raszterre. Ez persze szintén probléma, mert a 2x2 grides feldolgozás sokkal hatékonyabb, csak akkor még nem gondolt senki a tesszellálásra.

Új hozzászólás Aktív témák