Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Oliverda #31896 üzenetére

    Ez semmiképpen sem ész nélküli innováció. Már csak azért sem, mert évek óta duplázzuk a VRAM-ot a GPU-k mellett, és csak azt érjük el, hogy egyre több szükségtelen adat van benne. Ugyanígy évek óta duplázzuk a geometriai motorok számát, vagy legalább a nyers throughputot, és csak annyit értünk el, hogy egyre több olyan háromszög fut végig a pipeline-on, amik nem is látszanak.
    Az, hogy a cégek leülnek a további duplázások előtt, és átgondolják ezekre a rendkívül pazarló módszerekre a lehetőséges megoldásokat, mindenképpen arról árulkodik, hogy gondolkodnak a mérnökök. És az eddigiek előzetes eredmények alapján sokkal többet ért el a Vega a HBCC-vel és a primitive shaderrel, mint amennyit az elmúlt évtizedben a hagyományos módszerekkel. Elvégre a Vega a SIGGRAPH-on betöltötte a teljes Bahubali assettet, vágás nélkül. Mellette a Quadro 6000 egy fehér képernyőre és egy out of memory üzenetre volt képes, de ugyanezt produkálná mindegyik más VGA. Ugyanígy félmilliárd háromszögnyi tartalmat folyamatosan jelenített meg. A Titan Xp úgy nem képes erre a tempóra, hogy a nyers throughputja elméletben négyszerese a Vega 10-nek. Tipikusan a brute force vs. okos megoldás csatájáról van szó.

Új hozzászólás Aktív témák