Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz UnSkilleD #32586 üzenetére

    Gondolom azért, mert az ultra beállítást használtak. Az egy olyan szint a high-hoz viszonyítva, ami tényleg nagyon durván bánik a GPU-kkal, és igen regiszter/LDS-igényes shadereket enged rájuk. Ezt a helyzetet a Vega kifejezetten jól kezeli, ahogy például a Polaris is. Az utasítás-előbetöltésük nagyon jól dolgozik, míg más architektúrának a nagy terhelésű übershaderekre ilyen megoldásuk nincs. Csak úsznak az árral, ami rossz kihasználtságot eredményez. Ha növeled a felbontást, akkor a ROP limit egyre inkább úrrá lesz majd a rendszeren, és akkor kevésbé jön ki az utasítás-előbetöltés hatása. Esetleg vissza lehet váltani simán high grafikába, akkor sokkal kedvezőbb lesz a statikus erőforrás-allokáció, nem kellenek komoly architekturális trükkök, hogy meglegyen a minimum wave-szám.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák