Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #45185024

    törölt tag

    válasz szmörlock007 #36532 üzenetére

    Jók ezek a kommentek :D A Mi vs-ünk miért nem ilyen vicces ?

    Amikor igazán lusta vagy akkor más emberek kommentjeivel is lehet válaszolni valakinek, most ezt fogom tenni :DDD
    szmörlock007: ha el tudja adni 4000-ért akkor el akarja adni 1000-ért? Esetleg 1500-ért FEnek.
    chapstickbomber:
    "The much simpler explanation is that Vega 20 is 96 compute units with only a modest increase in average clockspeed. Double precision (and maybe int8 and int4 packed math) in the CUs would use up a bit of the space gained by the node shrink, but more CUs is the only way that AMD could really have made a node with over twice the density take up the rest of the 320+mm2 estimated from the package photos. Especially considering that the wider a GPU, the less of the proportion of the die area dedicated to I/O and other overhead, so a 50% increase doesn't mean 50% wider than a pure V64 shrink would be."

    Raggie: NV sem jó ray tracingre nem akarlak elszomorítani :) megint a városi legendákat oszlassuk ez egy hibrid raytracing a valódi nagyon messze van még innen...
    hishnash:
    "real raytracing not the fake low bit depth stuff but the full-fat stuff you would use for films cant use the RT compute capacity of turning since the colour depth is so shit on that. The RT pipelines are just for high-speed low-quality small sample depth."

    Mennyire jó érzés hogy mások okosakat írnak :))

  • Raggie

    őstag

    válasz szmörlock007 #36532 üzenetére

    Azt se felejtsük el azért, hogy az AMD kártyáknak ugyan akkora gémer teljesítményhez magasabb TFlops kell, mint az nVidia kártyáknak. Legalábbis eddig következetesen így volt. Pl.:
    Vega64 : 13 TFlops
    GTX1080 : 9 TFlops
    Játékokban mégis fej-fej mellett vannak.

    Tehát ha ezek az igen kedvező előrejelzések be is jönnek, akkor a "csak" 25%-al több TFlops hasonló arányok mellett, mint a Vega64/1080 még rosszabb eredményekhez is vezethet.
    Kívánom, hogy ne így legyen!

    szerk:
    Egy reményem van: hátha a RayTracing kicsit jobban ki tudja használni a Radeonokban régóta benne levő általános számításokhoz való eddig szinte feleslegesen szunnyadozó részegységeket. Ha ez bejön, akkor viszont eléggé jól odavágnának az nVidia kártyáknak, mert azoknak most pont a RT támogatás a nagy ütőkártyájuk. Ha ezt sokkal jobban tudnák a már több generációval ezelőtti Radeonok is, akkor az szép gyomros volna! :D

Új hozzászólás Aktív témák