Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #43385 üzenetére

    A fixfunkcióval nincs gond, csak most ez az egész az aktuális DXR-nél úgy működik, hogy bemegy az adat, és kijön az eredmény. Az egész bejárás programozhatatlan, azt tudja, amit a hardver tud és kész. A következő DXR verzió a bejárást programozhatóvá teszi. Ettől még lesz fixfunkciós hardver a sugárkövetéshez, csak nem annyi lesz, hogy az adat bemegy és kijön, hanem programozható lesz, hogy mi jöjjön ki.

    Ha a pipeline szintjén nézzük, akkor így néz ki az aktuális DXR:

    sugárgenerálás -> ütemezés -> bejárás és ütközésvizsgálat -> ütemezés -> árnyalás

    Ebből ma programozható a sugárgenerálás és az árnyalás, az ütemezés ugye egy vezérlőelem, míg a bejárás és ütközésvizsgálat fixfunkciós blokk. Ez lesz szétválasztva a következő DXR verziónál és lesz belőle egy programozható bejárás lépcső és egy fixfunkciós ütközésvizsgálat.

    Valószínűleg a PC-s hardverek is erre mennek majd.

    Az egésznek még nagyon az elején járunk, tehát ha valamikor, akkor most még megengedhető egy reset, mert érint kb. egy tucat játékot maximum, és végül sokkal jobb lesz maga a rendszer. Ráadásul a korábbi DXR ugyanúgy leemulálható az új DXR-en (a Microsoft leprogramozza majd rá a készülő WARP bejárását és kész), tehát a futtatás a jövőben garantált marad.

Új hozzászólás Aktív témák