Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09256960

    törölt tag

    válasz Cifu #53590 üzenetére

    Jó az egy megoldása a távoli részeknek. Én inkább arra akarnék rávilágítani hogy minden motornak van egy olyan része amiben jó.
    A Last Of Us azért aratta a díjait mert jó voltak az átvezető animációk és az assetek, azoknak művészi szintje, nem a motor.
    A Lengyelek jó munkát végeztek mint hallható volt magyar cég is gyártott nekik egy éven át asseteket. Tehát akkor mi vagyunk jók ? :)
    ABU felvehetné a kis hátizsákját és csinálhatna velük egy riportot hogy látják most a munkájukat.Szerintem magyar fejlesztőcsapatokkal riportokra lennei itt igény.
    De azért amikor azt hallod hogy sokak azt mondják nem szép a grafika, akkor inkább arra gondolnak egy betondzsungel a játék betonkocka túllőtt neon hatásokkal +"autó objeltumok" +gyalogos animáció. Nem vagyok meggyőződve hogy a motor birna egy Crysis-os dzsungelt RTvel, vagy egy assasinos sas felszállását ellátsz 10 km re és leszálsz egy palotába hatást röccenés nélkül.
    Jó most arról ne beszéljünk hogy cigizik valaki az utcán elmegy előled és ott marad a parázs meg a füst a levegőben :))
    Lengyel barátaink azt rontották el de nagyon hogy egy dolgot szabadott volna csak elvállalni. Csak PC csak NV oldal. És az se lett volna baj ha a sztori a nomádoktól indul ahol van még egy kis vegetáció...
    Az SSD nek nagy jelentősége lesz de ez a motor a PC memória mennyiségére van szabva a 10 GB Gddr6, az SSD és a rendszermemória ami még 16/32 GB, ezt kiadni egy régi konzolra (ahol nincs ennyi) úgy hogy bevállalod az egyszerre indulást volt őrültség ! Egy jó fél vagy évvel kellett volna elhalasztani. Ezek tudható és tervezhető dolgok ha a felülről jövő nyomás nem nagyobb. Csak nehogy úgy járjanak mint a Bethesda hogy hurcolják magukkal ugyanazt a motort sok sok éven át amin szintén nem tudnál egy madarat megreptetni egy város felett mert beáll az FPS.

Új hozzászólás Aktív témák