Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz T.Peter #58728 üzenetére

    az UE4 és az 5 ugye kettő, neked ezt nem kell bemutatni, szakmabeli vagy ha jól emlékszem. Az 5.1 eddig nem volt NvRTX branch-os November 15 től az új kártyák megjelenésével már bekerült ez is. [link] Megkapta a teljes plugin és beépülő készletet, [link] 15-én lett bejelentve a SER támogatás is [link] beépülő formában és a DLSS3.0 is . Lumen és nanite ugye alap az RTx IO/ Dx 12 -val.
    Kollega nem érti meg hogy maga az Unreal mint engine direkt nem köteleződik el egyetlen gyártó irányban, mert nekik az a jó, ha nagyon széles körben tudják használni a fejlesztők a mobil soctól a munkaállomásokig ARM vagy X86 / IOS/ Windows Android. stb fronton.
    Az hogy lesznek Amd és Nvidia támogatott játékok, szabják meg valószínűleg, hogy egy fejlesztő majd kinek az eszközkészletével dolgozik majd az UE5 mellé, illetve optimalizál jobban, de ez mindig is így volt szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák