Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cyberkind #9291 üzenetére
980ti konkrétan nem lenne amd fury nélkül. lehetne venni kevesebbet tudó titan xet 2-3x annyiért.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
imi123
őstag
válasz Laja333 #9297 üzenetére
Majd ha lesz lehetőséged nézz meg futás közben egy 970 vagy 980-as karit.
Utána jelentsd ki hogy ugyan azt tudja a 290X-ed.
Volt szerencsém 290-290X-970-980 kártyákhoz.
Nem mondom hogy a 290X rossz kártya,de nemhogy a 980-at a 970-et sem veri.
Ezt tapasztalatból mondom nem a tesztek alapján.Én régimódi vagyok.Csak a szememnek hiszek!
Sajnos a Microlaggal nem tud az AMD mit kezdeni DX11-ben.Kiegészítésként.Én nem vagyok FPS huszár.Nekem a folyamatos stabil futás többet ér mint a +10 FPS.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Laja333
őstag
Akkor ha lesz lehetőséged nézz meg egy 290x-et új branch driverrel. Meg fogsz lepődni.
(#9302) Erdei88
Ezt csípem benentek. Akkor most a 390x nem egy átnevezett, tuningolt 290x?
A Fury Pro meg már megint a 980 ellenfele?
Komolyan nem tudom eldönteni mi alapján döntötök, hogy akkor most mi minek az ellenfele, meg átnevezés-e vagy sem. -
Erdei88
veterán
válasz Laja333 #9304 üzenetére
Mi ez a király többes? Melyik részét nem értetted?
Aki nem szeretne GTX980at venni, annak jó alternatíva a 390X. 390Xel kapcsolatos specifikációkat mindenki elolvashatja, és el tudja dönteni, hogy "átnevezett, tuningolt 290x" vagy esetleg egy forradalmi újítás.
A 200K-s Fury-tól sem marad le, annyival semmiképpen se mint amennyivel többe kerül
-
-
HSM
félisten
Szerintem elég szélsőséges. Az egyik olyan játék, ahol DX-ben látványosan gyorsabb az Nv drivere maxgrafikán olyankor, amikor mindenféle szirszar repked a levegőben.
A felvetésem lényegi részére hogy nem válaszoltál, egyetértést jelent?
(#9273) rocket: A profit termelés kinek jó? Nekik! Nekem édesmindegy, nem vagyok egyik cégnél sem részvényes. Pontosabban nem mindegy. Ugyanis én még 3 év múlva is szeretnék PC-s játékokat játszani, és nem olyanokat, amik a csilli-villi grafika kedvéért a béka segge alá vannak minden más téren butítva, hogy az Nv drivernek is maradjon elég CPU-ideje a játékot vinni a hátán.
Bár lehet, végülis ez sem érdekel. Már egy ideje tizedannyira sem érdekel a PC játék, mint régen.(#9289) cyberkind: Engem hagyj ki ebből, nem piacrobbanást vártam a DX12-től, hanem egész más dolgokat. Amik nagyjából megvalósulni is látszanak.
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
válasz #Morcosmedve #9307 üzenetére
Hiába ref ha az Asus matricája 15 ronggyal drágább mint a Gigabyte matricája
A jobb kifejezést ne használd mert abba beletartozik minden,helyette inkább az erősebbet használd .Mondjuk hang és melegedés terén elmarad a TI.
-
Egon
nagyúr
válasz Laja333 #9293 üzenetére
LOL, szórakoztató ez a topic. Esetleg vedd le a piros szemüveget, és próbáld úgy nézni a dolgokat, sokat segítene...
Szeretném, ha még sokáig "szivatna" az nV, pl. a játékok megjelenésére időzített driverpolitikával, satöbbi. Volt AMD-m, azt éreztem szívatásnak (nyilván mindenki a saját hibája miatt számol be szívásokról a Catalyst topicban, aki panaszkodik). Amíg van alternatíva, nem kérek belőle. Ami az árakat illeti: az Intelnek gyakorlatilag nincs konkurenciája a desktop procik felső kategóriájában, mégis 100 éve 1000 dollárról indul a legdrágább procijuk (nem mellesleg az első kétmagos AMD csúcsprocik is annyiról indultak: gyorsan eltanulták az Intel árazását... Szerethető cég, jah.)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Ren Hoek
veterán
Én akkor látom megvalósultnak, ha kijönnek az értelmes AI-s játékok, full rombolható környezet, normális szim, kicsit gazdagabb világ (sok draw call) mindez kevés plusz proci terheléssel - legalább 5-10 játéknál. Ez nem hogy 1 éven belül, de max 5 éven belül reális.
Eddig ebből semmi nem valósult meg és nem is látok semmi ígéretet rá a következő 1 évben. Az AOTS-ot én kihagynám egyelőre, mert olyan szemét szarul fut a mai generációkon (furi módon még gigasávszéllel rendelkező Fury-n is...) brutális prociterheléssel, grafika 2009 szinten köhörészve 40-50 FPS-en FHD-n a csúcs 250K-s VGA-n ...és elvileg még ez egy kis pálya kevés egységgel.
El sem tudom képzelni, hogy egy openworld DX12-es játék durva szimulációval, sok egységgel, animációval és AOTS helyett next gen 2015-ös grafikával milyen rendszert fog kérni... 8 magos i7-6990K, dual Fury-X2??
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mire gondolsz lényegi rész alatt, a 2. bekezdésre? Utaltam rá, hogy arra ugyanaz a válasz, mint amit Televannak írtam.
Btw. arra már van valami magyarázat, hogy miért megy az AOTS ennyire gyökérül az FX-ekkel? Ez egy elég fontos infodarabka lenne...
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont ez a baj ezekkel, hogy program oldaláról nem lehet szabályozni. Pontosan ez az oka annak, amiért mind a négy új API teljesen kidobta ezt a működési modellt. A Microsoft is megtanulta a leckét, hiába mondja meg, hogy mit tart ideálisnak, ha egy gyártó nem követi, akkor teljesen felborul minden. És a gyártók nézőpontja is érthető, szétszednék a PC-t a rajongók, ha látnák, hogy a konzolok megverik grafikában, de egy átlag user nem annyira képzett, hogy megértse miről kell így lemondania. És ez egyáltalán nem jó a usereknek.
Aztán persze az sem ideális szerintem, hogy add oda az egészet a fejlesztőknek, hogy boldoguljanak vele. De tulajdonképpen ez a két lehetőség van, és az egyik lehetőség elbukott, tehát marad az alternatíva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
afaik ez a benchmark nem használ 4 magnál többet. legalábbis a 8magos haswell-e lassabb a 4magos skylane-nél. az fx nyerhet még némi teljesítményt, ha több szálat is használhat majd az engine.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Laja333
őstag
Össze-vissza beszélsz. Még csak meg sem értetted amit írtam. És abból amit írsz az jön le, hogy nem is látod igazán mit csinál az NV. Nem, sajnos nincs piros szemüvegem. Simán vennék más gyártótól VGA-t, akár Intel (ha gyártana) vagy bármi más új belépő vagy régi visszatérő cégtől.
Nem, nem AMD-s vagyok, hanem ki nem állhatom az NV-t, hősiesen megdolgoztak érte. Van különbség. Az már csak egy következmény, hogy alternatívát csak az AMD ad.(#9316) cain69
4? Nem csak 2?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #9316 üzenetére
Inkább úgy lenne érdemes fogalmazni, hogy a parancskreálás jelenleg két szálra van még korlátozva. A többi része a motornak skálázódik tovább, csak nyilván a parancskreálás a limit.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
ez mi??
[link] -
sayinpety
tag
válasz schwartz #9264 üzenetére
Reszben a driver. Kis terhelesnel az en enginem lassabb NV hardwaren D3D12ben. Nagyobb terhelessel jon +30-50 szazalek. AMD sokkal jobban gyorsul +100-200 szazalek.
Szemelyes velemenyem szerint a Microsoft hibazott. Kevesen tudjak hogy szuletett D3D12. Evek ota rossz a D3D. D3D9 ota tart overhead csokkentes? State blocks, large state groups, deferred context. Mind bukas! Az AMD D3D11 megjelenese elott mondta a kernel graphics driver miatt nem gyorsulunk. A Microsoft arogansan mondta AMDnek mutassanak jobbat. Az AMD 2009re osszerakta elso prototype explicite APIt. Egyik kolegam szerzodtettek Sonytol. Ismerte a GCMet. 2009 vegen megmutattak mi lehet a megoldas. A Microsoft azonnal penzt ajanlott nekik a source codeert. A D3D12 alapja 2012es AMD prototype API source. Ezert hasonlit ennyire Mantle, D3D12, Vulkan. Mind harom AMD fejlesztes. Am az AMD sajat nezopontjabol fejlesztett. 2012 vegen keszult el elso D3D12 specification. Az Intel, NV szabalyosan ordibalt miatta. Kesobb kiderult AMD nem kert penzt source codeert, cserebe core specificationt meghatarozhattak. 2013ban jott a Mantle. A Mantle a Microsoftnak varatlan volt. Felgyorsult a D3D12 fejlesztese. Nem voltak vitak. Az Intel, NV lecsendesedett. A Mantle nagyobb fenyegetes volt, mint a D3D12 core specification. Tobbi ismert.
A D3D12 core specification AMDnek kedvez. Megkoveteli a multi-engine es binding reasources Tier3 codeot. Intel, NV szamara nem tetszik, hogy tobb az overheadjuk mint AMDnek. A Mantle miatt a Microsoft felelos. Szerintem maig banjak, hogy nem vasaroltak meg source codeot. A Microsoft es Khronos csak hasznalatra kapot jogot, am az AMD tulajdona maradt. Ebbol meg sok baj lesz!
Az AMD honapok ota kerdezi mire van szukseg. Rengeteg informaciot gyujtottek. Velemenyem szerint a tervuk veszelyes. Mire vitara kerul egy specification update mar hardware es Mantle updateje van AMDnek. Egy IHV sem fog vitazni, ha konkurens termek kesz. Liquid VR jo pelda. Az AMD minden vR specificationt leadott. Ha elfogadjak jo. Radeonhoz illo szabvany. Ha nem fogadjak el jo. Csak Radeonon mukodik. Az AMD velemenyem szerint manipulacioval elerte a piac iranyitasat.
A Gameworks ezert lett. Mindenki utalja a middlewaret, am nincs mas valasztas. AMD a ket konzollal kepes lesz gyorsan fejlodni. NV tehetetlen. A Gameworks celja a fejlodes megfogasa.Nem tartom PCt rossz piacnak, am teny rosszak az APIk. Mindenki nyugodt volt regen. Mindenkinek ugyanolyan rossz volt D3D, OGL, etc. Amikor kertunk jobb APIkat nem arra gondoltunk, hogy az AMD dolgozza ki! Nem szabad ekkora hatalmat adni IHV kezebe, mert annak eredmenye a kaosz. Ezert csak Microsoft es Khronos Group hibas.
-
Egon
nagyúr
válasz Laja333 #9317 üzenetére
Érvelés helyett szokás szerint jön a személyeskedés?
Én legalább írtam konkrétumot, te még csak azt sem (az Abu-féle agymenéseket nem tekintem konkrétumnak, bocs. Csak ha máshol is megírják.).
Az árképzés része pedig valójábal Solt-nak ment (mivel az ő és cyberkind eszmecseréjéhez csatlakoztunk)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
Az, hogy nem lehet szabályozni, az implementáció hibája, nem a modellé, ezért nem értem az első mondatot. Nekem pont az a véleményem, amit a végén írtál, hogy egy kicsit túltolták a szekeret ezzel a fene nagy szabadsággal, de láthatóan az inercia-törvények pont ugyanúgy működnek szabványok esetében, mint fizikai tömegekkel
Arra azért kíváncsi leszek, mit fog mondani Johnny C. Duty, amikor először szembesül a hosszú évek óta nem látott BSOD-dal játék közben...(#9318) Abu85: igen, ezt hallottam én is, de ez nem magyarázza, hogy mitől kétszer gyorsabb i7-6700K mind az i3-4330-nál, mind az FX8370-nél.
(#9316) cain69: A 4 magos elmélet is ugyanúgy beteg - az FX-i3-i7 relációkör közül az egyik párt magyarázza, de a másikat nem.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Yllgrim
őstag
Az eddigi hozzaszolasok alapjan kb senkit nem erdekel mit tud technikailag a hardver, egy dolog a lenyeg, menjen mint atom. Ha majd az elkovetkezendo idoben az AMD cuccain lesz ez meg akkor majd mindenki AMD-t vesz (?), mert drivert ir a jatekfejleszto, nem az AMD, ott jol fog menni, oda lesz normalisan optimalizalt VR meg tarsai. mire a konkurencia utoleri oket sok minden megvaltozhat. Ha most benyaltak sokan hogy a zold a jobb, a piros meg szarabb, akkor mibol gondolod hogy ezt nem lehet ujra eljatszani veluk forditva?
sayinpety: probalj meg picit tobbet hozzaszolni ha belefer, reszemrol elmenyszamba mennek az irasaid.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Laja333
őstag
Mert talán a szemüveges poénod nem személyeskedés. Csak arra reflektáltam. Szokás szerint... Ne ess a saját csapdádba.
Örülök, hogy nem érzed szivatásnak, hogy az NV egy saját maga generálta erőforrásigényt kihasználva késztet arra, hogy megvedd az új kártyáit. Nem, AMD nem csinálja ezt. Most semmiképp, ti meg, mint hű Geforce vásárlók a mának éltek, nemde? Példának ott van a teljes GameWorks felhozatal. Marketing szempontból zseniális. Akinek NV részvényei vannak, akkor megértem, aki neki drukkolsz. Ellenkező esetben ne várd, hogy ne nézzek borús szemmel azokra, akik az NV-t magasztalják és AMD halálát kívánják.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig a modell hibája. Ha ez nem ad lehetőséget a szabályozhatóságra, ilyenkor az implementációnak sincs lehetősége erre.
Nyilván az egészen egyértelmű, hogy a mostani modell nem működik, tehát egy másik irányt kell választani. Persze el lehetett volna azon gondolkodni, hogy egy olyan köztes modellt dolgozzanak ki, amivel szabályozni lehet a driver munkáját, de soha senki sem csinált ilyet, tehát nem tudjuk, hogy működne-e. A konzolon viszont a teljes szabályozást már csinálják a fejlesztők, és az működik. Szerintem a kérdéses és egy már bizonyított modell közül mindenki az utóbbit választaná.Korábban írtam, hogy ez a motor az L1 gyorsítótárból sok adatot másol a VRAM-ba, és ez érzékenyen érinthet olyan processzorokat, amelyeknek nincs integrált PCI Express vezérlőjük.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz Laja333 #9326 üzenetére
Mert talán a szemüveges poénod nem személyeskedés
Nem, az tény - te magad ismerted el, hogy gyűlölöd az nV-t (így persze nyilván elfogulatlan véleményt várhatunk tőled...). Esetleg fogalmazhattam volna úgy, hogy vedd le azt a szemüveget, amely kiszűri a zöld bármely árnyalatát, nehogy véletlenül ilyen színt láss...
Örülök, hogy nem érzed szivatásnak, hogy az NV egy saját maga generálta erőforrásigényt kihasználva késztet arra, hogy megvedd az új kártyáit.
Erről beszéltem. Az állításodra mondjuk nem ártana némi bizonyíték, az Abu-mantra helyett. Egyetlen játéknál fordult elő, hogy a Kepler az indokoltnál lassabb volt a Maxwelles kártyákhoz képest (tudtommal ezt is javították utólag). További példákat hiába kértem Abutól itt, érdekes módon nem jöttek...
Ellenben az én példám (játékok megjelenítésére időzített driver), igencsak konkrét és kézzel fogható. Az AMD nyilván nem szívatja azzal a vásárlóit, hogy adott játék hónapokig játszhatatlan (míg nem jön újabb driver), ugye? Persze tudom, neked ilyen sosenem volt, tehát a jelenség nem létezik, vagy user error...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Te tényleg elhiszed, hogy egy hajszálnak 300-400 szakaszból kell állnia? Vagy, hogy szükséges egy nem látható geometria a felszín alá kvázi mikropoligonokkal? Vagy, hogy közel 10000 háromszögből kell állnia a teljesen sík felületeknek?
Egyébként nem azt akarom mondani, hogy ez rossz stratégia. Ma választásokat nyer a politikai elit az alacsony IQ-ra építve. Miért ne lehetne egy gyártónak is kihasználni azt, hogy a felhasználó buta? A legtöbb ember úgy sem akarja beismerni, hogy átverték, tehát továbbra is győzködni fogja magát, hogy márpedig valami oka biztos van annak, hogy sokkal többet számol a program, mint kellene. Logikus magyarázatot nem fog rá találni, de az a lényeg, hogy saját magát meggyőzze, hogy nem verték át. Legrosszabb esetben a fejlesztőre tolja a felelősséget.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AotS az iskolapéldája annak, hogy miképp lehet független tesztet készíteni. Dan Baker még viccelődött is a Twitteren arról, hogy onnan tudod, hogy a teszt "fair", ha mindenki más miatt pöccent be rád. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
Nekem az tetszik a legjobban, hogy sokan ugy csinalnak a teszt DX11 eredmenyei alapjan, minth az NV ennyivel az AMD kartyak elott lenne jatekokban, holott par szazalak a kulonbseg, az sem mindig az NV javara...az AMD ocska DX11 drivereivel egyutt.
Foleg viccesek az olyan kijelentesek hogy "nem tudnak mit kezdeni a DX11 driverrel". Mintha fizetni 5-10 programozot lenne a legnagyobb kiadas, es nem ferne bele. -
rocket
nagyúr
válasz sayinpety #9321 üzenetére
Mindekozben meg sose latott melysegbe sullyedt az AMD es szaguld a tenyleges csod fele.
Nekem ez nem siker tortenetnek tunik.#9339: Az erem masik oldala, hogy egalban van a 980Ti-vel DX12 alatt AOTS-ban, mikozben ugye vannak DX11 jatekok amiben gyorsabb a Fury-x, pl. Ryse, innen nezve megnagyobb blama, hogy az agyon hypeolt AOTS nem hoz semmi extrat az AMD-nek.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
smkb
őstag
válasz Malibutomi #9339 üzenetére
Usa napidíjakkal nézve mondjuk kb 10.000 usd költség havonta 1 fejlesztő, 10 az 100.000, éves szinten 1.2 millió usd. Nem olyan kevés ám az, főleg nem olyan cégnek aki csak veszteséget termel. És ugye emellett ezermillió más van ami "nem férne bele"... hát sajnos nem fér.
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #9339 üzenetére
Guru3D-n volt egy kifakadás amit utána gyorsan töröltek is.
Az illető az AMD driver programozásában volt aktív résztvevő.Nem kicsit sérelmezte hogy 10-ed annyi embertől várnak el az AMD-nél ugyan olyan minőséget mint az Nvidiánál.
Ezért is erőlteti az AMD szerintem a Dx12-t.Így legalább tovább lökik a munkát.Ott a hardver.Ott a full dokumentáció.Tessék használni.Mondjuk van benne logika.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Ren Hoek
veterán
Ezen teljesen ledöbbentem én is. A piacon lévő legfejlettebb GCN arch, a legbrutálisabb HBM memó sávszélesség, a jövő játékaira optimalizált sok compute, kevesebb ROP és egy AOTS, ami compute,sávszél és úgy minden szinten megeszi a mai generációt.
Erre a Fury a 980 Ti-hez képest (Maxwell2, GDDR5-el, TIER2 stb...) arányaiban semmit sem gyorsult konkrétan DX12 alatt.
Na itt mi történt? Erre nem magyarázat a 2 mag lock sem, főleg, hogy eddig AMD logó alatt demózták az egészet és volt idejük reszelni. Vagy az Oxide-nál k..úrták el a Fury-t, vagy én nem tudom ez mit jelent. (A Fury mellett Ti-vel szemben egyetlen érv volt eddig, az a DX12...)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #9339 üzenetére
Engem az se lepne meg ha a Game Ready driver valami trükkel érné el ezt... (mármint hogy a DX11 és a 12 is ugyanúgy fut).
Nyilván a valóságban nincs ekkora NV előny, mert nincs olyan játék ami a DX11-et így térdre kényszeríti.
Ez csak azt mutatja, hogy lehetne olyan DX11 játékot is csinálni ami NV-n még jól futna, AMD-n meg már nem.A 390X és a GTX980 más játékokban is fej fej mellett van, ugyanúgy mint itt DX12 alatt.
Ergo ugyanúgy fej-fej mellett lesznek DX12 játékokban is (ahogy ma is), ez csak ennyit mutat.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
lyukak vannak benne, de az i3 és az fxek látványosan capelnek 40 fps környékén. az fxek előbb, amit magyarázhat a gyengébb clock-to-clock teljesítményük. a 8magos (x2 ht miatt) haswell-e és a 4 (x2) magos skylake is hasonló fps-t produkálnak. ha van jobb elméleted, szívesen meghallgatom.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik gyártó károg. Egyedül a Microsoft és az Oxide elégedett. De majd később, ahogy javul a DX12 kód, és ahogy kezdik megtanulni a gyártók a működést egyre nagyobb lesz az elégedettség.
(#9340) rocket: A Crytek anyagi helyzete össze sem hasonlítható az Oxide-dal. És ez meglátszik az optimalizáláson is, amiben még mindig hihetetlenül jók, de érezni lehet, hogy a CryEngine 3.4-től kezdve az optimalizálás eltolódott a dokumentált Intel és AMD architektúrák felé.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
De majd később, ahogy javul a DX12 kód, és ahogy kezdik megtanulni a gyártók a működést egyre
Ezt most mire érted pontosan? Javul az AOTS kódja, ezáltal mondjuk az NV jobb drivert írhat mellé? Most akkor a fejlesztők optimalizálnak és/vagy a gyártók is folyamatosan DX12 játékokra a szokásos nv/AMD kiadott driverekkel?
Eddig úgy értelmeztem, hogy a driver kernel eltűnésével, a gyártóknak kevésbé lesz befolyása, és a játékfejlesztők dolga az optimalizálás különböző architektúrákra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mivel a jelen CPU-oldali működésben az ILP extraction nem terjed ki több magra, a szabályozás egyszerűen mehetne lefojtással - kevesebb threadet kap a driver, aztán hello.
Abban persze igazad van, hogy a járt út egyszerűbb a járatlannál, de a PC-n uralkodó húszmillió variációs lehetőséget járt útnak tekinteni igen bátor dolog. De mindegy, mert most már úgyis erre haladunk - szerintem lesz ebből még mozgás visszafelé, szabályozottabb irányba, de ez biztosan nem lesz rövid folyamat.A PCI-E magyarázat a 6300 és a 8370 között sántít, de már jobb egy kicsit. Viszont így meg nagyon ciki, ha az egyik szűk keresztmetszet helyett behozunk egy másikat
(#9339) Malibutomi: azért azt ne felejtsd el, hogy a neten olvasott tesztek VGA-limites szituációkban készülnek. Gyengébb CPU-val, kevésbé VGA-orientált scene-nel és beállításokkal eléggé más a kép.
(#9347) cain69: a C2C teljesítmény annyival nem gyengébb az FX-ben, hogy az i3 így lenyomja egy olyan helyzetben, ahol 4 fizikai mag megy 2C/4T ellen. Nincs amúgy jobb elméletem, de szívesen látnék egy olyat, amin nem találok fél perc alatt egy hatalmas lyukat...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Poco X6 Pro - ötös alá
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- Renault, Dacia topik
- Ingyenes magyar EPG
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest