Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz daveoff #9049 üzenetére
Engem az a video nem győzött meg,nagyon nem... egy teljesen statikus folyosóról készült,ahol se AI,se rombolás,se semmi nem történt.A grafikán sem látok semmi állejtö dolgot,semmi olyasmit ami megragadta volna a figyelmem,amiről megmondanám,hogy ez DX12.Ráadásul a videó is szerény minőségű...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz daveoff #9049 üzenetére
ez ugyanaz az oldal, de máris kétszeres a szórás. továbbra is mindenki azt hisz el a jóslatokból, amit akar.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Yllgrim
őstag
válasz daveoff #9058 üzenetére
Ha nem veszed zokon, megnezem este majd en is, magyar ido szerint olyan 8-9 korul. Csak FHD-t lehet nezni vagy van mas opcio is?
Honnan is lehet lekapni?
(#9060) imi123: baromi jo kartyaja van, nem kell eladni, DX12 jatekok meg odebb vannak, Carpe Diem, elj a a manak Raer meg vele, te meg varsz meg egy picit
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #9058 üzenetére
De ez a demó az Unreal Engine 4 fő leképzőjét használja. Mivel ez a motor ultramobil fejlesztés, így a PC-s leképző gyakorlatilag semmilyen optimalizálást nem kap. Ezért olyan ramaty manapság minden UE4 játék teljesítménye, Hatred például. Nincs rá pénz, hogy normális PC-s optimalizálást építsenek be. Azok az UE4 programok jól mennek, amelyek a mobil piacra szánt leképzőt használják, azt folyamatosa javítják, és már nagyon gyors. Szerintem ez majd csak jövőre változik meg, amikor a mobil fejlesztések lényegében beérnek, és lehet némi pénzt rakni a PC-be is. De azt ismerni kell, hogy az UE4-et licencelők 90%-a a mobil leképzőt használja, tehát nem véletlen, hogy ezt optimalizálják.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
Van most olyan teszt ami mar megmutathat valami vagy meg varnunk kell, vannak it jo paran akik szeretnenek megnyugodni DX12 vs DX11, vs
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
daveoff
veterán
válasz Yllgrim #9059 üzenetére
Innen, de fingom nincs, hogy ez most DX11, vagy DX12, erről nem találtam semmit. Felbontásban elmehetsz egészen 5120x2880-ig Én így próbáltam.....
(#9061) Abu85: De ez a letölthető cucc már DX12-es demó?
(#9060) imi123: Ez a kártya marad még egy darabig, az biztos, jó lesz ez DX12-ben is! Nyugi, nem kell a para...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yllgrim #9062 üzenetére
Már ki van küldve az AotS teszt a médiának. Nekünk is. Szóval nem sokat kell már várni. Szerintem mi a héten már csak elkezdeni tudjuk, de más oldalak lehet, hogy előrébb járnak.
(#9064) daveoff: Az UE4 esetében egy ilyen programnál majdnem mindegy, hogy DX12-es vagy DX11-es. Szerintem még nem DX12-es. Majd később egyébként teljesen általánosan javul az UE4 teljesítménye, ahogy bekerülnek a fontosabb optimalizálások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Leghamarabb egyébként AotS teszt este lehet. Nem mondhatom meg mikor, mert az NDA lejárta is NDA-s, de nagyjából akkor, amikor elkezd lemenni a nap.
Eredményeket sajnos még én sem tudok olyat nem közölt senki.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
válasz daveoff #9072 üzenetére
Hat a magyarazat egyszeru, a szoftveres csapat nem allt a helyzet magaslatan, hiaba jo a hardver. Majd idovel lesznek eredmenyek a felso hazban is gondolom, fogyasztas/teljesitmeny es tarsai.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #9072 üzenetére
Az AMD nem csinált profilt DX11-hez. Ezt külön kihangsúlyozták, hogy felesleges, mert a DX12 úgyis gyorsabb, így mindenki abban fog játszani. Egyébként ez még tovább fog gyorsulni, mindenkinek, ahogy kezdik megismerni az API-t. Lesz még némi OS frissítés is, ami szükséges a multi GPU mód beépítéséhez, illetve az MSAA-t is engedélyezni lehet később. Ma is, de egyelőre csak a GCN-en működik használhatóan, erre majd kell még optimalizálás.
De első körben nagyon szépen látszik a DX12 hatása. Ezt nagyon jó, hogy megmutatja ez a teszt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kovsol
titán
Én ezt némi megtévesztésnek is nevezném, hiába mondja az AMD, hogy nincs DX11 profil, mert ez már nem fog eljutni az emberekhez. Innentől kezdve mindenki azt hiszi majd, hogy ekkora durva lesz majd az AMD gyorsulása a DX11-hez képest.
Egyébként az meg most is jól látszik, hogy i5/i7 fog kelleni továbbra is, mert az i3/FX cpu limites.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
#85552128
törölt tag
Ugyanez volt a StarSwarm benchmarkkal is, itt is látszik, hogy megfelelő driverekkel a DX11-es mód is sokkal jobb teljesítményre képes...
Rangsort tekintve maradt minden a régiben, az OC-zott 290X390X és a ref 980 kb egy szinten van, a DX12-re kapcsolva történő negatív skálázás egyes esetekben meg gondolom valami bug lehet ?
Az egyébként fölöttébb érdekes, hogy a 6-8 szálas AMD még így is lassabb mint egy i3[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DeckardCain #9075 üzenetére
Ugye korábban mondtam, hogy ez a motor az L1-ből másolja az adatot a GPU-ba. Ez a legnagyobb limit a feldolgozás során, és az FX-eknek nincs integrált PCI Express vezérlőjük, vagyis náluk ez a limit jobban kijön, mert jóval hosszabb az adatmásolás útja.
A normál APU-k már integrál PCI Express vezérlővel rendelkeznek, ott ez nem lenne akkora limit.(#9077) kovsol: Most attól, hogy ráoptimalizálnak arra a 10-20%-ra ami kinyerhető, a gyorsulás mértéke gyakorlatilag nem változna jelentősen. A GCN-nek a DX11 egy limit, és ezt teljesen kiüti a DX12.
A procik szempontjából az IGP lesz a fekete ló, amint bekerül a multi-adapter.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz #85552128 #9078 üzenetére
Érdemes elolvasni a PC Perspective review utolsó oldalát is(Closing Thoughts and Going Forward)!
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
PC Games Hardware review
Videó
DX11
DX12[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
Kerestem a megfelelő szót az AotS fps-eredményekre, és azt hiszem, a következőkkel kitűnően össze lehet foglalni: heavily underwhelming. Van ugyan javulás minden CPU / VGA kombinációban, de igazából komoly előrelépés csak az AMD VGA-tulajok számára jelentkezik - és ott is csak a gyorsabb CPU-k esetén, mert a lassú CPU-k DX12 alatt is lassúak. What a surprise (mondjuk annyiban igen, hogy 3-4 modulos FX-ektől többet vártam). A VGA-k között pedig minimálisan billeg az egyensúly, de itt sem történik semmi izgalmas.
Más szóval, felhasználói szempontból továbbra is az a helyzet, mint a Mantle esetében - az AMD megoldotta a driver-problémáit egy új API bevezetésével. Ez pozitív. A világmegváltás pedig szokás szerint elmaradt.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyébként szerintem ez a DX12 mód még simán lehet gyorsabb, mert a Mantle mód az AMD DX12 eredményeinél is lényegesen jobbakat produkál. Szóval azért ezekben az eredményekben még bőven benne van, hogy a DX12 csak most lett kész, gyakorlatilag pár hetesek rá a driverek, stb. Az sem kizárt, hogy számos Mantle-ben működő optimalizálás még DX12 alatt nem is működik, de később, ahogy fejlődik a motor ezeket rákapcsolják. Szóval nem véletlenül alpha. Idővel szépen bele lesz építve a DX12-be a Mantle extrái. Vegyük figyelembe, hogy a Futuremark DX12-es tesztje is lassabb volt az első verzióval a Mantle-nél, de fél évre rá felzárkózott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DeckardCain
senior tag
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Being fair to all the graphics vendors
Often we get asked about fairness, that is, usually if in regards to treating Nvidia and AMD equally? Are we working closer with one vendor then another? The answer is that we have an open access policy. Our goal is to make our game run as fast as possible on everyone’s machine, regardless of what hardware our players have.
To this end, we have made our source code available to Microsoft, Nvidia, AMD and Intel for over a year. We have received a huge amount of feedback. For example, when Nvidia noticed that a specific shader was taking a particularly long time on their hardware, they offered an optimized shader that made things faster which we integrated into our code.
We only have two requirements for implementing vendor optimizations: We require that it not be a loss for other hardware implementations, and we require that it doesn’t move the engine architecture backward (that is, we are not jeopardizing the future for the present)."
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Interceptor
addikt
válasz DeckardCain #9087 üzenetére
Visszanéztem az előző lapokat is, a fury x szinte mindenhol rávert egy hangyányit a ti-re, ez jó hír hátha így marad a többi dx12-es címnél is a későbbiekben, és lesz jó kis verseny A 390-es jól kiosztotta full hd-ban a GTX970-est gyanús ez nekem.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen