Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
válasz
#85552128
#13197
üzenetére
XO verzióban TressFX-en kívül (ami egyébként közös fejlesztés Square Enix-xel, nem kizárólagos AMD tech) nincsen semmilyen más AMD-hez köthető dolog.
Ambient Occlusion technikának Microsoft által fejlesztett broad temporal ambient obscurance-et, árnyékokhoz pedig Intel sample distribution shadows map (SDSM) technológiáját használják.VXAO érdekesen hangzik, igazából halálra fogom magamat röhögni ha egy Maxwell exkluzív FL12_1 feature-rel indul meg DX12-es játékok sora.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#13197
üzenetére
De nem olyan dolog ez, hogy odamész és azt mondod, hogy légyszi cseréld ki. Azon a minőségi szinten, amit a Microsoft elvár ez legalább úgy egy éves procedúrával járna, amíg az odavitt middleware-khez úgy módosítják a leképezőt, hogy jó legyen. Egy hónappal a megjelenés előtt ilyet nem fog bevállalni senki.
(#13198) Gertrius: Az a Voxel-based Ambient Occlusion. Még az eredeti VXGI effektnek egy mellékága lett, mert a VXGI nem támogatja az animációt, de VXAO-val nem kötelező a dinamikus objektumokat számításba venni, így lehet csak a statikus geometriára dolgozni. Több cégnél is elindult ez a kutatás csak aztán leállt, mert az obscurance fields jobb eredményt ad, de csak töredéke a hardverre kifejtett terhelése és mozgást is támogat.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

