Új hozzászólás Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
Először is, az egész dolgot félremagyarázod. A DSR-t és VSR-t nem tudod úgy futtatni, hogy a kártya ne számolna nagyobb felbontásban. Így az, hogy a GN-os tesztben azt is beleszámolták a különbségbe hogy mennyire bírják a kártyák a nagyobb felbontást (illetve, nem vonták ki különbségből mint ahogy Te tetted), nem hiba. Az eredményt azzal együtt kell elfogadni.
Másodsorba, ki vagy Te és mit csináltál azzal a gbors-sal aki értelmes teszteket csinált és tudott gondolkodni?
Mert hogy Te nem ő vagy az biztos. Az igazi gbors pontosan pontosan tudta, hogy a pixelek számának növelésével a FPS nem lineárisan kezdenek csökkenni, messze nem!
Az igazi gbors tudta, hogy a legkülönfélébb VGA-n belüli (ROOP-ok, ALU-k, memória stb) és kívüli (CPU, RAM stb.) rendszerelemek limitáló tényezői, szűk keresztmetszetei miatt, valamint a futtatott szoftver terheléseinek függvényében, a skálázódás a felbontás függvényében nem lineáris.
Bárki, aki látott valaha VGA tesztet az pontosan tudja ezt.Emiatt természetesen óriási butaság, és sztem Te is érzed, hogy egy aljas csúsztatás azt sugallni, hogy +78% pixelszám emeléstől hasonló mértékű FPS lassulást kell várni.
WQHD-ben nem tudok tesztelni, de lemértem GRID:AS-ban 1280*1024 és 1200P közti különbséget, ami pixelben +76%.
Na és FPS-ben?
-22%Ennek fényében a BF4-es mérés a tesztben nagyon is lehet reális.
Ami pedig a mérésedet illeti, két lehetőség van:
1. Elb@**tad a mérést és ha valóban WQHD monitorod van, lehet hogy mindkét mérés valójában natív WQHD-ban futott. Meggyőződtél róla a monitor menüjében, hogy az elméletileg DSR-es tesztnél mennyi a képernyő aktuális felbontása? Ha fut a DSR akkor FHD-t kell jeleznie, miközben a játék WQHD-ra van állítva.
2. Nem a GPU, illetve azon belül nem a DSR-t számoló rész a szűk keresztmetszet, hanem pl. a ROP-ok, vagy a memória stb. Egy mérés nem mérés. Ezt neked is tudnod kéne. Az hogy 1 játékban, 1 felbontásnál, 1 (elavult) VGA-val, 1 driverrel nem lassított sokat a DSR, nem jelent semmit. Majd ha veszel 5-6 különböző, új szériás VGA-t, a GN-es játékokkal és beállításokkal végigméred az egészet és velük ellentétes következtetésre jutsz, akkor hiszek Neked."As for how VSR and DSR differ, it appears that VSR has a more immediate performance advantage when strictly looking at deltas (the % FPS difference between 1080p and the virtual resolution render, i.e. the FPS drop from 1080 to 1440 or 3200x1800)"
Ami pedig a képminőséget illeti, ha nem haragszol, inkább hiszek a saját szememnek, mint egy egyre inkább elvakult NV-fanatikus megnyilvánulásokat mutató fórumozónak, aki nem akarja látni azt amit jól lehet látni...
Ja és csak a vicc kedvéért tegyük fel, hogy igazad van és bár az elmélet és a gyakorlat szerint is szebb és gyorsabb a VSR, de a különbség inszignifikáns. Akkor mi van? Megmondom mi van: egyesek még ezt az inszignifikáns győzelmet is el kell vitassák az AMD-től, csak mert az "NV a csúcs mindig mindenben".

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- REFURBISHED - DELL Docking Station WD19S + 130W töltő (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Redmi 15C / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN NULL Perces
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


