Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#23598
üzenetére
Teljesen felesleges a DX11 és a DX12 összehasonlítása az AGS 4.0 esetében ugyanazt a fordítót használná mindkét API, vagyis ugyanannyit gyorsít rajtuk a shader intrinsics használata. A Doom esetében ez azért volt más, mert a Vulkan fordítója támogatja, míg az OpenGL-hez írt fordító nem. Tehát ha ez beépül, akkor az Xbox One shaderek alapján úgy 10-15% gyorsulást kaphat mindkét mód. De ehhez kellenek még az új függvények, mint az ordered count. Ennek a támogatása nincs benne a driverben.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA FTW3 ULTRA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- 27% - GIGABYTE RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X GAMING Videokártya! BeszámítOK
- Sapphire PULSE AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB - Csere is
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3917, 100% Akkumulátor
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

