Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mcwolf79 #23775 üzenetére

    Ez már nem igazán helytálló. Az IW Engine az elmúlt két évben pont, hogy rendkívül sokat fejlődött. A COD Ghost volt a váltópont, amikor előálltak egy igen nagy felújítással az előző motorhoz képest. Ebben a motorverzióban vezették be a displacement mappingot és a subdivision surface-t, de mivel a korábbi konzolokra is dolgoztak a leképezőt még meghagyták egymenetes forwardnak. Emellett az Activision tipikus problémája, hogy évente kér COD-ot, ezért nem lehet nagy változásokat hozni hirtelen, mert muszáj, hogy a COD mögött dolgozó ~700 fős művészi csapat munkájában megmaradjon a kompatibilitás, így maradt a phong árnyalás is. Ezek miatt a COD Ghost összhatása nevetségesen gyenge volt ahhoz képest, amit mondjuk a Battlefield 4-től láttunk, de mégis rendkívül fontos lépcső volt a motor alapjainak újragondolásához. Ezután a COD: Advanced Warfare ezen a vonalon ment tovább, végre nem volt opció az előző generációs konzol, így a forward leképezőt ugyan nem cserélték még le, de már elkezdődött a PBR-re való átállás, ami egy nagy lépés a művészi munka miatt, ugye ez a ~700 fős csapatra extrém terhet ró. Ez volt a legnehezebb része a váltásnak, ami meglátszott még a COD: Advanced Warfare-en is. De a COD: Black Ops 3-ban már teljes volt az átállás, így leváltották a forward leképezőt deferredre, és tulajdonképpen befejezték a PBR-re való átállást. Ezzel együtt ez volt az a COD játék, ahol a motor fejlesztőeszközeit is újraírták, így beépültek a GI-ra vonatkozó fejlesztések is. Szóval a Black Ops 3 óta a COD alapjául szolgáló IW Engine eléggé újnak és modernnek mondható, legalábbis még csak nem is hasonlít a korábbi verziókra.

    Egyébként a Titanfall 2 is igazából csak nevében Source. Olyan sok dolgot átírtak már benne, hogy nem sok köze van ahhoz, amit eredetileg licenceltek.

  • Pug

    veterán

    válasz mcwolf79 #23775 üzenetére

    Hát mondjuk a COD az pont egy rakás sz@r, mind tartalom, mind grafikus engine szempontjából, szóval pont jó példát hoztál.... ;]

Új hozzászólás Aktív témák