Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez mindig így volt, amíg egy új, de nagyon drágán hasznosítható technológiából csak a potenciális vásárlóbázis töredéke jut előnyhöz, addig nem is igazán piszkálják a fejlesztők. Vannak nagyobb gyorsulás biztosító, jóval olcsóbban beépíthető újítások. Ezeken lesz a fejlesztői fókusz. A VRS itt a fő irány mostanság. És már olyan formában is létezik, amihez nem kell VRS-t támogató hardver.
Szimplán compute shaderben le van implementálva. Az új Call of Duty ezt használja, és minden DirectX 12-es VGA-n megy.Szorgalmazni lehet, de ha nem fizetnek százezer dollárnyi zsetont a kód karbantartására, akkor senki sem fog veszteséget bevállalni egy gyártóért. Egyszerűen nem jön ki pozitívra a mérleg, és így nincs értelme erre dolgozni. Gondolod véletlenül maradtak ki a mesh shaderek a PC-s portokból? Nem. Egyszerűen kurva drága beépíteni és karbantartani. Gondolkodj egy fejlesztő szemével. Van egy büdzsé gyorsítani a kódon valami új technológiával. A mesh shaderre írt culling a mai geometriai komplexitás mellett nagyjából képes eredményezni úgy 2-3%-nyi gyorsulást. Ezért +50 ezer sor beírása és költséges karbantartása kell. Ezzel szemben mondjuk a VRS képes biztosítani 5-15% közötti gyorsulást. Az implementációs költség a már elérhető kódoknak hála minimális, sokszor csak copy-paste az egész, és a karbantartási költség sem magas. Nyilván azt választják, ami olcsóbb és nagyobb gyorsulást hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tesla topik
- Éjszakai műszak
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Házimozi belépő szinten
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240, 100% Akksi
- AM 5 procik! Kèszleten! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Szimplán compute shaderben le van implementálva. Az új Call of Duty ezt használja, és minden DirectX 12-es VGA-n megy.
