Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az input lag az az egérgomb lenyomásától a képernyőn megjelenő tüzelésig tart. A frame számításának ideje nem változik, csak a képkocka kirakását késlelteti a smoothing. Ez nem mérhető szoftveresen. Esetlen burtálnagysebességű kamerával manuálisan mérhető lehet, hogy hány ms telt el az parancs kiadása és a látható hatása között.
(#501) gbors: Ezek hardcore játékosok a 60 vs 120 fps különbségét észreveszik 60 Hz-es kijelzőn.

Mindig növeli, mert mindig késleltetni kell minden második képkocka kirakását. A növekedés mértéke az aktuális fps-től függ. Alacsony ~30 fps mellett tényleg észrevehető lehet.
Igazából pár hét múlva ez nem lesz dilemma. Mindkét cég beépíti mindkét módot a driverbe. Tényleg nehéz eldönteni, hogy melyik a jobb. Valójában egyik sem elég jó.
(#502) daneeeeee: Ez nem ilyen egyszerű. Az Epic is ezt mondja, hogy van UE3, csak azért elfelejtik, hogy a cégek nem így működnek. Ha van egy projekt, ami elkészül az aktuális konzolokra, a nextgen gépekre, PC-re, illetve esetleg a Nintendo Wii U-ra, akkor az Unreal Engine 4 kiesett. Hiába jó a motor egyszerűen a megcélzott gépek felén működésképtelen. Nézd meg az alternatívákat. Az előbbi igényeket a Frostbite 3 és a CryEngine 3.5 megoldja. És mindkettő sokkal jobb minőségű grafikát tesz lehetővé az aktuális konzolokon, mintha az UE4 játékot átdizájnolnák UE3-ra. Sem anyagilag, sem minőségben nem éri meg. Az UE4 jelenleg csak azoknak a fejlesztőknek lehet alternatíva, akik csak PS4-re, PC-re és új Xbox-ra dolgoznak. Látható, hogy az eddig bejelentett projektekből kimaradnak a régi rendszerek. Valami csak PC-re jön.
Az UE4 egyébként egész jó, legalábbis az előrelépés tényleg nagy. Ennek viszont azért komoly hátrányai is vannak. Úgy gondold el a motor felépítését, hogy a megvilágítási fázishoz olyan rendszert használ, amit eddig soha senki. Ez az ami nem fut a régi hardvereken, vagyis, ha ezt kikapcsolják, akkor konkrétan nem lesz a pályán megvilágítás. Ergo nem kikapcsolható technika. A másik gond vele, hogy nagyon számításigényes. Ezért van compute shaderben írva. Alapvetően a VCT-hez fel kell építeni egy sparse adatstruktúrát. Ezt nem minden képkockára kell, de a jelenet változásával nyilván tartania kell a lépést a voxelizációnak Na most ezt a jelenlegi motor szoftveresen építi fel a GPU-val, de ez nem mondható annyira gyorsnak. Lehet persze hardveres implementációt is használni, és az új konzolokon nyilván az AMD PRT-jével fog működni (ez lehozható PC-re is), mivel számottevően gyorsabb. Itt mákolt az Epic, hogy GCN-t kap az új Box és PS.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Napelem
- Okos Otthon / Smart Home
- Suzuki topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Age of Empires Mobile - Megjelenési dátumot kapott a végső kiadás
- Linux Mint
- Yettel topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3395, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H81M-A H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



