Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Nimda #87738 üzenetére

    Én írtam a Realme-nek. Érdekes választ kaptam.

    Thank you for reaching out to us. We really appreciate your time and patience. In response to your above-mentioned query; we have escalated the same to our concerned team and we will revert you back within 24 to 48 business hours.

    Please feel free to write us back on the same email for more information.

    Warm Regards,
    Team realme Europe

    Vagyis elsőre a robot / human droid nem tudta a választ. Aztán ...

    Thank you for reaching out to us. We would like to apologize for the inconvenience caused to you.

    In response to your above mentioned query , check with different original available case on realme OW if still not working then please reach out to nearby service center
    Please feel free to write us back on the same email for more information.
    Warm Regards,
    Team realme Europe

    Csak én nem értem, hogy ez alatt mire gondolt a költő?
    " ... check with different original available case on realme OW ... "
    Én ugyanis sehol sem talál gyári tokot. Link-et persze nem adtak. Írtam is nekik vissza, hogy ennek fussanak neki még egyszer, és küldjenek egy olyan link-et, ahol szerintük olyan tok van, ami tuti kompatibilis a tablet-el.

    @All
    Egyúttal kérdezném, hogy van-e mód a "hall sensor" tesztelésére, ill. mi kell(het) egy tokba (a mágneses záron kívül) ahhoz, hogy működjön az "ébresztés/altatás"?

Új hozzászólás Aktív témák