Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hun_gery

    aktív tag

    válasz gregi1991 #17344 üzenetére

    Levideózod a jelenséget, fellököd a tecsőre vagy youkura, linkeled az eladónak, írsz mellé egy levelet, és reménykedsz, hogy nem fog a fejedre sz@rni.
    Ótvarul hangzik a vége, de sajna igaz... az értékesítés utáni törődés/garanciális ügyintézés nem minden kínai boltnak erőssége sajnos.
    (ha megegyeztek, visszaküldöd neki legolcsóbb regisztrált módon (3-4000Ft), innentől két dolog lehet: javítja/javíttatja/gyárnak visszaküldi javításra, vagy ha olyan a hiba, amiről messziről ordít, hogy nem a te sarad, akkor esetleg küld egy újat, ha megérkezik hozzá a cucc, szökőévenként egyszer járhatsz úgy, hogy a ragszám közlésekor indítja feléd az újat. (Na ez az, ami a legkevésbé jellemző, a sorrend általában az, ahogy felsoroltam))

Új hozzászólás Aktív témák