Új hozzászólás Aktív témák

  • RECSKA

    veterán

    válasz .LnB #5605 üzenetére

    nem zavar.

    Nurburgringen is szabályzáson megyek egy ponton, úgy lőttem be. Többet nyerek a jobb gyorsulással, mint a nagy végsebességgel. És pont a nord ilyen, folyamatosan gyorsulsz-fékezel, szerintem jobb, ha gyorsulásra mész, és nem végsebességre. LEmans-ra persze olyan kell, ami nem darál le, de itt az a 30 sec tiltáson gurulás szerintem nem okoz akkora hátrányt, mint 6 perc folyamatosan gyorsulás-fékezés. Max 2-3 secet jelenthet.

    csak a végsebességre gondolok! A váltóáttétel buzerálása mindig jó. pl nem mindegy, hogy egy kanyar után egyből váltanod kell, vagy csak 1-2 sec után. Azt pedig, hogy kanyarban válts, el kell kerülni, vagy rövidebbre, vagy hosszabra kell tenni a fokozatot, de ez már az a szint, amit mi soha nem érünk el.

    Én örülök, ha nem teszem fűre a kocsit versenytempóban. Sokkal idegesebben megyek, mint a profik. Azok még cigizhetnek, sörözhetnek, 1 kézzel vezetnek, én meg küzdök, 3 kör után a tökömről is folyik a víz :R

Új hozzászólás Aktív témák